Beszélgető

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
15 658
55 628
113
És sajnos átvették a UPC-t. Na egyből árat emeltek, aztán számlázási időváltozással előző hónapra jött egy +25%-kal nagyobb számla. Az indoklás az, hogy a számlázási időszak változik. OK. Erre az ehavi számla is teljes havi.

A kurva jó édesanyjukat.

A telekomnál tévedtem, október és novemberben is küldtek levelet...
Aug lemondás után...



"Tisztelt" Telekom! Kétszer jártam már bent ügyfélszolgálatunknál lemondani az előfizetéseimet augusztus óta, erre van képük még mindig zaklatni számlával, mert a rendszerük nem képes lezavarni azt, hogy végre elfelejtsenek engem, mint előfizetőt. Néhány nappal ezelőtt ügyfélszolgálatuk telefonon felhívott amikor is megerősítettem, hogy a készülékeket is leadtam már majdnem két hónapja. Nagyon remélem, hogy ezen üzenet után soha többet nem kell írnom, mert ha még egyszer bármilyen módon számlával merészelnek zaklatni, akkor most már a Fogyasztóvédelemhez fogok fordulni. Elképesztő, hogy önök cége egy átírást, egy áthelyezést és egy lemondást összesen körülbelül hétszeri próbálkozásból tudott csak összehozni... Ezek után az a minium, hogy eszükbe se jusson az augsztusi 8 napra eső számlával megkeresni, ahhoz már kicsit sok kellemetlenségbe és szabad időmbe került, hogy lemondjam a szolgáltatásukat. Nem órabérben dolgozom a cégüknek... Molnár Balázs


"Kedves" Telekom! Ismételten kaptam önöktől egy számlát a jóég tudja, hogy milyen címen októberi időszakra vonatkozólag. Az önöktől kapott írásos bocsánatkérő levél szerint önök tartoztak nekem túlfizetés miatt. Arra a levélre reagálva megadtam, hogy hová utalhatják az összeget. Nem vettem észre azóta sem, hogy ez az összeg megérkezett volna... Augusztus 8. óta nincs semmiféle szolgáltatásom önök felől.Erre ma megint kapok egy számlát önöktől. A hűségidő lejárt, semmivel sem tartozom önök felé ezt az ügyintéző is megerősítette még a lemondáskor. A továbbiakban semmilyen számlára és megkerésükre nem vagyok hajlandó reagálni. Pont. Betelt a pohár. Mikor jön már az a pillanat, hogy törölnek a szutyok rendszerükből és elfelejtenek, mint ügyfelet...? Hány drága percet és órát áldozzak rá szabad időmből az önökkel folytatott céltalan és rohadtul idegesítő levelezésre...? Elegem van az egész nyamvadt cégükből és béna rendszerükből. Nem igaz, hogy a legegyszerűbb dolgokat sem képesek negyedjére sem lezongorázni... Bármiféletovábbi megkeresés esetén Fogyasztóvédelemhez fordulok. Ez egészen egyszerűen nevetséges amit elődadnak ügyfélkezelés címszó alatt... Molnár Balázs


De a korábbi két levelet is úgy zártam, hogy egyre csökkenő tisztelettel és végül semmiféle tisztelettel. Legalább hadd szórakozzak így egy kicsit...
Ezek után valahogy nem kerestek többet. :)

Bár csak a fórumon is ilyen udvarias lennél. :) :)
 

Blitz97

Well-Known Member
2020. május 13.
4 591
11 216
113
Telekomnál trógerebb szolgáltatóm soha nem volt.

Már évek óta megszabadultam tőlük szerencsére, de nekem nem ez volt a tapasztalatom velük. Drágák voltak és rugalmatlanok.
Fura ezt olvasni, már ezer éve náluk vagyok minden előfizetéssel, a konkurens cégekhez képest olcsóbbak és sokkal rugalmasabbak voltak mindig. Én abszolút elégedett vagyok velük.
 
M

molnibalage

Guest
Fura ezt olvasni, már ezer éve náluk vagyok minden előfizetéssel, a konkurens cégekhez képest olcsóbbak és sokkal rugalmasabbak voltak mindig. Én abszolút elégedett vagyok velük.
Amikor végre kivágtam őket a faszba olcsóbb volt a UPC. Ameddig át nem vette a szarosfon addig 4500 volt az IPTV és net. Most majd 5800 úgy, hogy nem változott a szolgáltatás semmit, csak más a logóm. 1,5 alatt emeltek ennyit.
 
  • Tetszik
Reactions: Blitz97

FilcTroll

Well-Known Member
2017. december 18.
1 756
4 685
113
És sajnos átvették a UPC-t. Na egyből árat emeltek, aztán számlázási időváltozással előző hónapra jött egy +25%-kal nagyobb számla. Az indoklás az, hogy a számlázási időszak változik. OK. Erre az ehavi számla is teljes havi.

A kurva jó édesanyjukat.

A telekomnál tévedtem, október és novemberben is küldtek levelet...
Aug lemondás után...



"Tisztelt" Telekom! Kétszer jártam már bent ügyfélszolgálatunknál lemondani az előfizetéseimet augusztus óta, erre van képük még mindig zaklatni számlával, mert a rendszerük nem képes lezavarni azt, hogy végre elfelejtsenek engem, mint előfizetőt. Néhány nappal ezelőtt ügyfélszolgálatuk telefonon felhívott amikor is megerősítettem, hogy a készülékeket is leadtam már majdnem két hónapja. Nagyon remélem, hogy ezen üzenet után soha többet nem kell írnom, mert ha még egyszer bármilyen módon számlával merészelnek zaklatni, akkor most már a Fogyasztóvédelemhez fogok fordulni. Elképesztő, hogy önök cége egy átírást, egy áthelyezést és egy lemondást összesen körülbelül hétszeri próbálkozásból tudott csak összehozni... Ezek után az a minium, hogy eszükbe se jusson az augsztusi 8 napra eső számlával megkeresni, ahhoz már kicsit sok kellemetlenségbe és szabad időmbe került, hogy lemondjam a szolgáltatásukat. Nem órabérben dolgozom a cégüknek... Molnár Balázs


"Kedves" Telekom! Ismételten kaptam önöktől egy számlát a jóég tudja, hogy milyen címen októberi időszakra vonatkozólag. Az önöktől kapott írásos bocsánatkérő levél szerint önök tartoztak nekem túlfizetés miatt. Arra a levélre reagálva megadtam, hogy hová utalhatják az összeget. Nem vettem észre azóta sem, hogy ez az összeg megérkezett volna... Augusztus 8. óta nincs semmiféle szolgáltatásom önök felől.Erre ma megint kapok egy számlát önöktől. A hűségidő lejárt, semmivel sem tartozom önök felé ezt az ügyintéző is megerősítette még a lemondáskor. A továbbiakban semmilyen számlára és megkerésükre nem vagyok hajlandó reagálni. Pont. Betelt a pohár. Mikor jön már az a pillanat, hogy törölnek a szutyok rendszerükből és elfelejtenek, mint ügyfelet...? Hány drága percet és órát áldozzak rá szabad időmből az önökkel folytatott céltalan és rohadtul idegesítő levelezésre...? Elegem van az egész nyamvadt cégükből és béna rendszerükből. Nem igaz, hogy a legegyszerűbb dolgokat sem képesek negyedjére sem lezongorázni... Bármiféletovábbi megkeresés esetén Fogyasztóvédelemhez fordulok. Ez egészen egyszerűen nevetséges amit elődadnak ügyfélkezelés címszó alatt... Molnár Balázs


De a korábbi két levelet is úgy zártam, hogy egyre csökkenő tisztelettel és végül semmiféle tisztelettel. Legalább hadd szórakozzak így egy kicsit...
Ezek után valahogy nem kerestek többet. :)
Kis színes: amikor a rendszerváltás alkalmából a Matáv levált a Postáról, és kapitalista nagyvállalattá igyekezett válni, kis csíraként én is dolgoztam az ügyfélkezelési folyamatokat kidolgozó csapatban. Mivel a céges intranet még gyerekcipőben járt, Windows Helpben írtam meg a megrendelésteljesítési folyamatot támogató ügyfélszolgálati feladatpaneleket, mert csak abban volt hipertext, amivel a folyamat elágazásait követni lehetett. Köszönöm, hogy felidézted ezt az emléket bennem, jövök egy sörrel! :D
 
T

Törölt tag 1711

Guest
Nekem nincs bajom a T-vel.

Van egy régi otthoni előfizetésünk, telefon+net+tv, 30% kedvezmény.
Utólag lett belerakva 2 mobil előfizetés, így magenta csoportos lett ami megint 30% kedvezmény mindenre.
Most az optikánál is csak módosítva lett a régi előfizetés, hogy 250mbit + 4K set top box, így továbbra is fél árat fizetünk a vezetékes részre.
 
  • Tetszik
Reactions: Blitz97

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 217
30 265
113
Véletlenül bukkantam rá, hátha érdekel valakit:
Minőségbiztosítási technikus

Airbus Helicopters Hungary Kft.
5700 Gyula, Asbóth Oszkár u. 3.
A minőségirányítási vezető munkájának támogatása Minőségbiztosítási rendszer napi működtetése Repülőgépipari alkatrészek minőségi ellenőrzése, dokumentálása Megmunkálási, hőkezelési és felületkezelési eljárások eredményeinek rögzítése Termékparaméterek kézi eszközökkel és mérőg...

 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 217
30 265
113
Szokásos vidám percek, benne Márki Márk, Ukrajna, Oroszok, EU stb...
Én ezen a videón, pontosabban videórészleten röhögtem fel. Főleg ha valaki követi az ukrán topicot és nem csak a híreket nézi (nézné). *

*Nem, nem minősítek itt senkit, csak az egybeesés végett.

Ja és persze nem nézek Kontrát, a postástól hallottam, aki szomszédjának a munkatársának az unokahugának szempillastylisztje nézi.
 

Filter

Well-Known Member
2021. január 7.
2 567
14 437
113
Vodafon.
Számlaváltás miatt fizetés modosítást egy bő 15 napja nem tudok elintézni.
Ügyfélszolgálatuk 2 (!) nap csörgetés után sem elérehető,a 1270-en.
Bemegyek személyesen hogy kellene csekk, vagy itt a pénz, vagy hová menjek mert fizetnék. Hát itt nem, menjek nyissak bankszámlát,stb....Mondtam engem Ti nem kötelezhettek bankszámla nyitásra, szóval mi legyen?
Mondták hívjam a 1750-et, na 2 nap alatt azt se vette fel senki....
Írtam mailt, 8 napja(!) hogy adjanak csekket, vagy mondják hol tudok kp-val fizetni, na még nem jött rá válasz.
8 nap alatt nem sikerül egy mailre válaszolni,8 nap alatt nem tudják megmondani hol fizessek, vagy kipostázni egy csekket... mi naplopás, vagy kupi lehet ott?
A telót ,stb meg levágtak mert hogy nem fizetek.
Lejár a hűségem azonnal kuka az egész kóceráj.
Vodafone "SAGA" folytatódik....
Ma bementem hogy akkor fizetnék...
Korrekt Hölgy, és Úriember fogad, benéznek a gépbe, aztán azt mondják Nekem hogy 106K....
106K HUF.(WTF?)
Kiderült, hogy annak ellenére hogy volt fedezet ( Elmentem a bankomba kikértem a papírokat....szóval igen is volt fedezet!)
a Vodafon nem hívta le a pénzt a számlákra.....
Október (!) óta!
Nekem egy Mail jött hogy van számlatartozásom, 23k , ok, normális,fizetem.....
De az hogy 2021 Októbere óta senki nem értesített arról hogy nem megy a csoportos, na az gáz.....
Eddig azt gondoltam túlterhetek, de ma már tudom hogy egy kupleráj az egész kóceráj.
Jelzem, az ügyfélszolgálatuk telefonon még mindíg elérhetetlen.
Mail-re 3-ik hete nem válaszolnak.
"Pusztulatfon"
 

ozymandias

Well-Known Member
2013. június 4.
2 759
17 781
113
Vodafon.
Számlaváltás miatt fizetés modosítást egy bő 15 napja nem tudok elintézni.
Ügyfélszolgálatuk 2 (!) nap csörgetés után sem elérehető,a 1270-en.
Bemegyek személyesen hogy kellene csekk, vagy itt a pénz, vagy hová menjek mert fizetnék. Hát itt nem, menjek nyissak bankszámlát,stb....Mondtam engem Ti nem kötelezhettek bankszámla nyitásra, szóval mi legyen?
Mondták hívjam a 1750-et, na 2 nap alatt azt se vette fel senki....
Írtam mailt, 8 napja(!) hogy adjanak csekket, vagy mondják hol tudok kp-val fizetni, na még nem jött rá válasz.
8 nap alatt nem sikerül egy mailre válaszolni,8 nap alatt nem tudják megmondani hol fizessek, vagy kipostázni egy csekket... mi naplopás, vagy kupi lehet ott?
A telót ,stb meg levágtak mert hogy nem fizetek.
Lejár a hűségem azonnal kuka az egész kóceráj.
Vodafone.

Felhívod 37373.alkalommal kicseng, majd valaki beleszól, hogy Ramadan van, ilyenkor legyünk megértőek.

Csinálják az utcai töltőt, elszexuálnak valami kábelt. Telefon, semmi. Úgy 8 próba után délelőtt 10kor felveszik a telefont az ügyfélszolgálaton, a háttérben meg hallod, hogy fifáznak.

Be akartam menni szerződést módosítani, az üzlet zárva, cetlin egy telefonszám. Felhívom, elmondom mi van, majd ad egy címet, legyek ott. Sportfogadó iroda + shishabár, emberünk onnan dolgozik.

A társasházban lakott egy Kennedy nevű család a testvéri júeszéből, a pasi a helyi amerikai bázison dolgozott, majd mentek vissza. Bement lemondani a netet. Hasonló a vezetéknevem, nálam kapcsolták ki a netet. Bemegyek balhézni, odaadják az alattam lakó görög szerződését, hogy ott írjam alá és hosszabbítanak.

A téfos ezekhez képest még kifejezetten jó volt.
 

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 050
54 231
113
Vodafone.

Felhívod 37373.alkalommal kicseng, majd valaki beleszól, hogy Ramadan van, ilyenkor legyünk megértőek.

Csinálják az utcai töltőt, elszexuálnak valami kábelt. Telefon, semmi. Úgy 8 próba után délelőtt 10kor felveszik a telefont az ügyfélszolgálaton, a háttérben meg hallod, hogy fifáznak.

Be akartam menni szerződést módosítani, az üzlet zárva, cetlin egy telefonszám. Felhívom, elmondom mi van, majd ad egy címet, legyek ott. Sportfogadó iroda + shishabár, emberünk onnan dolgozik.

A társasházban lakott egy Kennedy nevű család a testvéri júeszéből, a pasi a helyi amerikai bázison dolgozott, majd mentek vissza. Bement lemondani a netet. Hasonló a vezetéknevem, nálam kapcsolták ki a netet. Bemegyek balhézni, odaadják az alattam lakó görög szerződését, hogy ott írjam alá és hosszabbítanak.

A téfos ezekhez képest még kifejezetten jó volt.



Írország,Tesco Mobiles szintén zenész, foshatár szr az egész, hol leveszik a pénzt hol nem,csak kikapcsolják a telefont, hogy hívni sem lehet,se sms,se villanylevél,minden sarkon van Tesco bolt,de sehol ügyfélszolgálat,csak online.
Mocsadék,szégyen az egész, szeptemberben lejár az utódok 2 éve,és el is búcsúzunk tőlük.
:mad:
 

L.O.B

Well-Known Member
2020. július 8.
2 064
7 355
113
talán egy órája repült át egy 4(~) motoros nagy repülőgép, két gripen által kísérve É.K arányba Csopak felett....radaron már nem tudtam elcsípni,pedig érdekelt hogy mi volt
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 217
30 265
113
Vodafone "SAGA" folytatódik....
Ma bementem hogy akkor fizetnék...
Korrekt Hölgy, és Úriember fogad, benéznek a gépbe, aztán azt mondják Nekem hogy 106K....
106K HUF.(WTF?)
Kiderült, hogy annak ellenére hogy volt fedezet ( Elmentem a bankomba kikértem a papírokat....szóval igen is volt fedezet!)
a Vodafon nem hívta le a pénzt a számlákra.....
Október (!) óta!
Nekem egy Mail jött hogy van számlatartozásom, 23k , ok, normális,fizetem.....
De az hogy 2021 Októbere óta senki nem értesített arról hogy nem megy a csoportos, na az gáz.....
Eddig azt gondoltam túlterhetek, de ma már tudom hogy egy kupleráj az egész kóceráj.
Jelzem, az ügyfélszolgálatuk telefonon még mindíg elérhetetlen.
Mail-re 3-ik hete nem válaszolnak.
"Pusztulatfon"
Bezzeg engem fel tudnak hívni, hogy váltsak csomagot. Meg tudnak értetlenkedni, hogy nem netezem a telefonon. Egy ideig leráztam őket, de most már direkt felveszem, mert marha szórakoztató néha az értetlenkedésük és, mikor kiesnek a komfortzónájukból. :D
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 217
30 265
113
talán egy órája repült át egy 4(~) motoros nagy repülőgép, két gripen által kísérve É.K arányba Csopak felett....radaron már nem tudtam elcsípni,pedig érdekelt hogy mi volt
Nem biztos, hogy látni; de a flightradar24.com -on vissza is tudsz lépni az időben.
 
  • Tetszik
Reactions: L.O.B

BJani

Well-Known Member
2020. január 28.
1 425
3 741
113
talán egy órája repült át egy 4(~) motoros nagy repülőgép, két gripen által kísérve É.K arányba Csopak felett....radaron már nem tudtam elcsípni,pedig érdekelt hogy mi volt
Szerintem őt láttad.
Tippem szerint nem Gripeneket itatott, nem tudok róla, hogy a mieink már erre is jogosítottak lennének, pláne KC-46-ból.
 
  • Tetszik
Reactions: L.O.B