Azon felül.Gondolom azért a pápa mobil a 44 db A7-en kívül kell számolni, nem 43 db A7HU+ 1db pápa mobil?
Azon felül.Gondolom azért a pápa mobil a 44 db A7-en kívül kell számolni, nem 43 db A7HU+ 1db pápa mobil?
Az RM vonal ugye egyértelműen egyszerűbb nálunk a masszív integrációjuk miatt, ugyanakkor a jogok a KMW-nél vannak. Egyénileg supportra leszerződhetünk az RM-mel, de akkor esélyesen a PL-NG-SG-RI-Rev vonal valamilyen szintjét tudnánk kihozni a gépből, vagy maradunk a KMW háza táján ebben a kerdésben, akiknek szintén jó opcióik vannak(a fegyver meg ugye ugyis RM, meg a BMS is) és akkor ök is boldogok, mi egy hellyel-közel azonos design szerint tudjuk felállitani a hk erőket ami ugye a külcsín által vonzó akkor is ha nem A7+. És attól, hogy nem az, olcsóbban tudnánk mégis brutál gépeket kihozni. Szóval én ahogy korábban is(fiktiven A5+) A6 vonalon mennék, de persze RM L44A1 agyúval mert az jobb mint az L55, de olcsóbb és városban-erdős terepen hasznalhatóbb mint az L55A1, ellenben tudja a legmodernebb lőszereket, APS, BMS-sel. Minden mást lehetőleg olcsósitanék, bár egy APU sem ártana.@Pogány most olvastam végig a Leopard 2-összefoglalódat, ismételten gratulálok!
Kérdés: ha a Leopard 2A4-eseinket modernizálnánk, a Rheinmetall Revolution, az NG, vagy az A6 szintre modernizáció lenne jobb?
Milyen jogok vannak a KMW-nél???Az RM vonal ugye egyértelműen egyszerűbb nálunk a masszív integrációjuk miatt, ugyanakkor a jogok a KMW-nél vannak.
Az a4 eseink upgradeje a lízing végéig.Milyen jogok vannak a KMW-nél???![]()
Az ok, de ha kicsengettük őket, akkor azt kezdünk velük, amit akarunk, nem?Az a4 eseink upgradeje a lízing végéig.
Tud. De azért a jövőre tekintve nem felejteném el, hogy a KMW fejleszti a következő hk generációt. Meg faragja addig amit lehet. RM így is benne van egy nagy rakás dologgal.Az ok, de ha kicsengettük őket, akkor azt kezdünk velük, amit akarunk, nem?
A RM teljes supportot tud hozzájuk adni.
Köszi!
De akkor hogy lett nekünk csak 12 db, miért nem 14?
Amint ideérnek az a7hu-k, onnantól kezdve nem lesz értelme az a4 "kiképző" hk-nak.A kérdés jogos, annak idején itt is értetlenkedtünk.
A válasz úgy emlékszem, az volt, hogy ez kiképzőszázad, oda nem kell pk meg pkh.
Amint ideérnek az a7hu-k, onnantól kezdve nem lesz értelme az a4 "kiképző" hk-nak.
Hiszen lesz szimulátor, lesz "pápamobil", minden, ami a kiképzésre kell.
Semmi értelme nem volna az a7hu szimulátorozás után a4-re ültetni a katonát.
Maróth mondta, hogy fel lesznek hozva a6 szintre.Ez igaz, de csak egy dolog; ami fontosabb, hogy nem engedhetjük meg magunknak, hogy az a4-ek ne legyenek hadrendben. Ergo az egyetlen értelmes lépés az, ha beszerzünk még mellé 32-t. ASAP.
Hacsak nem mégis 56 db lesz a zászlóalj struktúrában. Akkor még 56-ot.Ez igaz, de csak az egyik fontos aspektus; ami fontosabb, hogy nem engedhetjük meg magunknak, hogy az a4-ek ne legyenek hadrendben. Ergo az egyetlen értelmes lépés az, ha beszerzünk még mellé 32-t. ASAP.
Azért így nem teljes a történet. A Krauss Maffei és a Wegmann volt az egyesülésük után a jármű fő tervezője. A Leopard 2 az a KMW gyermeke igazán, ugyanakkor jelentősen elégtelen volt a gyártókapacitásuk a hidegháborús mennyiséghez. Az RM a MaK (Machinenbau am Kiel, ha jól emlékszek) felvásárlásával jutott megfelelő kapacitású és a gyártástechnológiát alkalmazni tudó egységhez, így kiegészítendő a KMW gyartását, beszálltak ők is a megfelelő targyalások után persze. Az összes Németországban gyártott Leopard 2 kb. 45%-a készült náluk, 55%-uk a KMW-nél. Szóval nem valami kizárólagos jogról van szó, amit ők adtak át, hanem gyártási jogról, ha úgy tetszik licenc jogról, ami visszaszállt a KMW-re.Biztos lehetsz benne, hogy rajta vannak az ügyön. Nem véletlenül mesélte Papperger Maróthnak, hogy a Leopard az eredetileg RM termék volt, csak anno átadták a KMW-nek és ez volt az eddigi legrosszabb döntésük. Azóta már mindennel próbálkozott a RM, még a KMW felvásárlásával is, hogy visszakerüljön a hk gyártás. Mivel a KMW a Nextert választotta, így adja magát a saját fejlesztés. Nálunk költséghatékony volna a gyártás, a fejlesztéshez szintén lennének állami források. MH személyében az első vevő is meglenne.
Azért így nem teljes a történet. A Krauss Maffei és a Wegmann volt az egyesülésük után a jármű fő tervezője. A Leopard 2 az a KMW gyermeke igazán, ugyanakkor jelentősen elégtelen volt a gyártókapacitásuk a hidegháborús mennyiséghez. Az RM a MaK (Machinenbau am Kiel, ha jól emlékszek) felvásárlásával jutott megfelelő kapacitású és a gyártástechnológiát alkalmazni tudó egységhez, így kiegészítendő a KMW gyartását, beszálltak ők is a megfelelő targyalások után persze. Az összes Németországban gyártott Leopard 2 kb. 45%-a készült náluk, 55%-uk a KMW-nél. Szóval nem valami kizárólagos jogról van szó, amit ők adtak át, hanem gyártási jogról, ha úgy tetszik licenc jogról, ami visszaszállt a KMW-re.
Tehát.
58! Négyszázados struktúrában 58 harckocsinak kellene lennie, mint a lengyeleknél ... (4 x (12+2)) +2Hacsak nem mégis 56 db lesz a zászlóalj struktúrában. Akkor még 56-ot.![]()
De vajon mennyi az esélye, hogy rendelünk még! Ez mind szép és jó de csak elképzelések!Tehát.
A7, ha idén még rendelünk, akkor 2026-től jöhet, kapa addigra van. Idealis, mert 2025re fut ki az első csomag. Használt visszavásárolt A4, ha jól értem az RM-nek is van, de lehet a KMWre gondolt Papi. Tehát az még korábban is.
Idén, jövőre, kap a HM plusz zsét haderőfejlesztésre. Akkor azt hiszem itt az idő beszállni az A4 tuningba itthoni hadiiparral és 2026-tól az A7-eket részben itthon gyártani. Ez lehet már 1 belépő a 203x-es LeoClerc programba ami 100% hogy felgyorsul!!!
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..