Mi nem tudnánk önállóan gyártani semmit.Ha helyzet van,ugyanúgy függünk a külföldtöl,mint most az ukránok.Tudod a tank az olyan hogy fogyóeszköz, ha tudsz gyártani van utánpótlás ha nem akkor meg mehetsz kódulni mint ez a szerencsétlen hohol főni.
Mi nem tudnánk önállóan gyártani semmit.Ha helyzet van,ugyanúgy függünk a külföldtöl,mint most az ukránok.Tudod a tank az olyan hogy fogyóeszköz, ha tudsz gyártani van utánpótlás ha nem akkor meg mehetsz kódulni mint ez a szerencsétlen hohol főni.
Ippenséggel van előképe a Lynx120nak,ami szolgálkatba is állt,és harcot is látott.És ott a TAM,ami konkrátan egy Leo 1 tornyos Marder.
Igy kijelenteni,hogy nincs értelme a Lynx120nak,szerintem nem lehet.A kérdés az,hogy nekünk volna e értelme?
Mert még nincs kész a gyár!Mi nem tudnánk önállóan gyártani semmit.Ha helyzet van,ugyanúgy függünk a külföldtöl,mint most az ukránok.
Akkor is ugyanúgy németből jön az összehegeszteni való a.mi gyárunkba is.Mert még nincs kész a gyár!
Reméljük a RM párhuzamosan kiépítik a teljes láncot és mindent is fogunk gyártani. A cél ez!Akkor is ugyanúgy németből jön az összehegeszteni való a.mi gyárunkba is.

Mi csak ne gyártsunk aclt a Lynx-hez, mert nem tudunk...Reméljük a RM párhuzamosan kiépítik a teljes láncot és mindent is fogunk gyártani. A cél ez!![]()
Mindent is sosem fogunk gyártani. Max nagyobb lesz a részesedés a beszállítói láncban.Reméljük a RM párhuzamosan kiépítik a teljes láncot és mindent is fogunk gyártani. A cél ez!![]()
Miért is nem már a kohász testvér szakma nevében kikérem ezt. Elárulom neked első rendű kohászaink vannak és működő kohóink is. Nem lenne olyan nagy kihívás speciális kohászati üzemet a RM áll közösen csinálni. Embereket tudunk hozza adni! A RM tol csak a specifikacio kell, berendezest pedig tudunk venni.Mi csak ne gyártsunk aclt a Lynx-hez, mert nem tudunk...
Mert nem tudunkmodern páncélt gyártani.Miért is nem már a kohász testvér szakma nevében kikérem ezt. Elárulom neked első rendű kohászaink vannak és működő kohóink is. Nem lenne olyan nagy kihívás speciális kohászati üzemet a RM áll közösen csinálni. Embereket tudunk hozza adni! A RM tol csak a specifikacio kell, berendezest pedig tudunk venni.
Igen minél nagyobb legyen. Csak egy történelmi érdekesség ehhez a Csaba páncél kocsi több kritikus alkatrészet Angliából szereztek be, 41 után is folyamatos volt ezen alkatreszek utánpótlása a háború ellenére is.Mindent is sosem fogunk gyártani. Max nagyobb lesz a részesedés a beszállítói láncban.
Én úgy tudom,hogy németből.A tervező emigrált Angliába.Később az ürge tervei alapján készült a Saracen család.Igen minél nagyobb legyen. Csak egy történelmi érdekesség ehhez a Csaba páncél kocsi több kritikus alkatrészet Angliából szereztek be, 41 után is folyamatos volt ezen alkatreszek utánpótlása a háború ellenére is.
Nem ,nem tudunk , most nem csinálunk óriási a különbség. Ha akarunk , ki tudjuk építeni a RM al! Agyú cső gyártást is remélem ki akarjuk építeni Mondjuk a hirtenberggel.Mert nem tudunkmodern páncélt gyártani.
Egy magyar volt a faszi ,StrAusslér Miklósnak hívtak.Én úgy tudom,hogy németből.A tervező emigrált Angliába.Később az ürge tervei alapján készült a Saracen család.
Éljen a modern civilizàció, sokkal fejlettebb, valós vàlaszokat kínàl.Minden fogyóeszköz nem csak a tank. Ma már nem tud senki havonta több tucat harckocsit legyártani, azzal háborúzol amid van.


Nem azért nincs most nagysorozatú gyártás,mert nem lehetne csinálni.Leépültek a kapacitások,mert egyszerűen nem volt rájuk szükség.Ha a szükség úgy hozzná,akkor vissza lehetne állitani azokat a kapacitásokat.40ben az USA alig pár db hk-t gyártott.Aztán a Shermanbol és változataibol 45ig legyártottak 88ezer db-ot.Hadigazdaság bevezetésével ma is ontaná az ipar a felszerelést.Éljen a modern civilizàció, sokkal fejlettebb, valós vàlaszokat kínàl.![]()
Ha.Nem azért nincs most nagysorozatú gyártás,mert nem lehetne csinálni.Leépültek a kapacitások,mert egyszerűen nem volt rájuk szükség.Ha a szükség úgy hozzná,akkor vissza lehetne állitani azokat a kapacitásokat.40ben az USA alig pár db hk-t gyártott.Aztán a Shermanbol és változataibol 45ig legyártottak 88ezer db-ot.Hadigazdaság bevezetésével ma is ontaná az ipar a felszerelést.
Miért is nem már a kohász testvér szakma nevében kikérem ezt. Elárulom neked első rendű kohászaink vannak és működő kohóink is. Nem lenne olyan nagy kihívás speciális kohászati üzemet a RM áll közösen csinálni. Embereket tudunk hozza adni! A RM tol csak a specifikacio kell, berendezest pedig tudunk venni.
Igazából még ennyi acél sem kell mert nem a tömeg 100% acél.Ez régebben is beszédtéma volt. Zalában évente 45 db jármű gyártását tervezik, ez IFV változatban 45-50 tonna darabja. Vagyis évi 2000 tonna spéci acél kell. Ha APC kerül a gyártósorra, abban az évben még kevesebb.
Az lett a végkövetkeztetés, hogy erős túlzással "ennyiért meg sem éri felfűteni egy évben" a kohókat.
Érdekelne hogyan látod. Meglévő infrastruktúrán, logikusan Dunaújvárosban mennyire lehetne egyáltalán bármit építeni erre? Dunaferr valami 1,7 millió tonna acél rémlik. Papíron egy napba se kerülne neki kiönteni az egész évi páncélgyártáshoz szükséges alapanyagot. Ha meg kell nekik idő az átálláshoz, akkor meg már veszteséges az egész, gyanúsan.
1, A szükséges beruházások a gyárban milyen időtávon térülne meg? Kellenének források, becslések, hogy milyen méretű beruházásra lenne szükség és mennyi lenne egy átállás vesztesége, stb.
2, Hol fogjuk tárolni az elkészült alapanyagot, ha minden évben január 2. napján olvasztunk?
3, Az ukrán tulajdonossal van valami változás? Lényegében ha hazai forrásból akarjuk a kohászatot is, akkor Ukrajnától vásároljuk? (Ez azért több kockázatot is felvesz, hiszen 1. nem tudjuk milyen országhoz fog tartozni a háború után a Donbaszhoz kapcsolódó tulajdonosi kör 2. nem tudjuk, mennyire lesz stabil a pénzügyi háttere 3. nem tudjuk, hogy megy-e ki valahová haditechnikai info rajta keresztül.) Ha már nem ők a tulajok, akkor mea culpa, nem vádaskodni akarok, csak kérdéseket feltenni.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..