Biztos lehetsz benne, hogy pontosan tudja. Sok itt kommentelővel szemben - életkorából kiindulva - ő volt katona. Nézd meg a tavaly nyári parlamenti meghallgatásáról a jegyzőkönyvet: egyáltalán nem keveri a terminológiát.
Az ok hogy volt katona és mérnök , de valszeg előtte kapott egy gyorstalpalót!
 
"A first batch of 46 Lynx vehicles will be delivered from Rheinmetall’s plants in Germany. By end of next year, Rheinmetall will start to deliver the remaining vehicles from their Hungarian plant."

By end of next year ?!? :hadonaszos::(
2023 vége felé - csúszás van...így nem is irreális, hogy 2029-re fut ki a program.
Talán annyi a jó ebben hogy lesz idő kitesztelni a nullszériát és Zalából már ezek figyelembe vételével jönnek ki a járművek.
 
Akkor, hogy @Negan snájdlig ízlésének is megfeleljen.....

Jövő év végétől önálló teljes mértékű összerakás lesz pici alkatrész szintről itthon vágva hegesztve, az acélt táblában hozzák. Az év korábbi részén próbagyártások lesznek és végszerelés.

Megfelel?
 
Akkor, hogy @Negan snájdlig ízlésének is megfeleljen.....

Jövő év végétől önálló teljes mértékű összerakás lesz pici alkatrész szintről itthon vágva hegesztve, az acélt táblában hozzák. Az év korábbi részén próbagyártások lesznek és végszerelés.

Megfelel?
Akkó mégse itt gyártyák!!!
 
@Negan de ennyiből semmit sem gyártanak csak összeszerelnek... A Pumát (ukrán acélból khmm) is az EU kb minden országából legózzák és a java nem feltétlen német. A kínai meg taiwani elektronikai alkatrészekről nem is beszélve....

Szóval kamionosként a nemzetközi beszállítói láncok ilyen szintű elbagatellizálása kissé nevetséges.
 
A Rhenmetallnak sincs! Meg kb. senkinek! Mindenkinek k. sok beszállítója van...
Komlett hazai gyártás (meg úgy általában a hazai gyártás) azt jelenti,hogy a hazai háttéripar adja azokat a részegység/alkatrész beszállitásokat,amiből a végszereldében összerakják a gépet-vagyis külföldi beszállitás nélkül is képesek vagyunk a gyártásra.
Akkor, hogy @Negan snájdlig ízlésének is megfeleljen.....

Jövő év végétől önálló teljes mértékű összerakás lesz pici alkatrész szintről itthon vágva hegesztve, az acélt táblában hozzák. Az év korábbi részén próbagyártások lesznek és végszerelés.

Megfelel?
Beindul az üzemszerű gyártás.
 
Komlett hazai gyártás (meg úgy általában a hazai gyártás) azt jelenti,hogy a hazai háttéripar adja azokat a részegység/alkatrész beszállitásokat,amiből a végszereldében összerakják a gépet-vagyis külföldi beszállitás nélkül is képesek vagyunk a gyártásra.
Na ez az ami nem létezik vagy max kína és USA.
 
@Negan de ennyiből semmit sem gyártanak csak összeszerelnek... A Pumát (ukrán acélból khmm) is az EU kb minden országából legózzák és a java nem feltétlen német. A kínai meg taiwani elektronikai alkatrészekről nem is beszélve....

Szóval kamionosként a nemzetközi beszállítói láncok ilyen szintű elbagatellizálása kissé nevetséges.
Komplett hazai gyártás minőségileg mást jelent-önálló gyártás képességét.
 
.
Akkor, hogy @Negan snájdlig ízlésének is megfeleljen.....

Jövő év végétől önálló teljes mértékű összerakás lesz pici alkatrész szintről itthon vágva hegesztve, az acélt táblában hozzák. Az év korábbi részén próbagyártások lesznek és végszerelés.

Megfelel?
Ejnye Krisss ,

Honnét van az acél ? Külföldi ? Rég rossz , mert túl nagy kitettség ... Hazai ? Tuti silány és fos minőségű ...

Meg egyébként is ez nem egy CV 90 hanem valami asztalról levett tervrajz doboz amit ifvnek csúfolnak :hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos:

De azért szép próbálkozás volt :) talán egy másik életben sikerül megugrani a Negan igény szintet :cool::cool::cool:
 
.

Ejnye Krisss ,

Honnét van az acél ? Külföldi ? Rég rossz , mert túl nagy kitettség ... Hazai ? Tuti silány és fos minőségű ...

Meg egyébként is ez nem egy CV 90 hanem valami asztalról levett tervrajz doboz amit ifvnek csúfolnak :hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos:

De azért szép próbálkozás volt :) talán egy másik életben sikerül megugrani a Negan igény szintet :cool::cool::cool:
S akkor még nem is említettük a metéltek tökéletességét, ami még ha csak tervasztalon is van, már kiforrott típusként kell kezelni, s ott mindent is 100%-ban ott gyártanak, még a fém ércet is csak metélt bányászhatja.
 
Komplett hazai gyártás minőségileg mást jelent-önálló gyártás képességét.
...ami nem fog egyik napról (/évről) a másikra kialakulni. El kell kezdeni valahol, és már így is pár lépéssel előrébb kezdjük, mint anno az autógyártást.

De ha abba kötsz bele, hogy nem magyar az acél, akkor szerinted a japánoknak nincs hazai autógyártásuk?
 
Na ez az ami nem létezik vagy max kína és USA.
Igazábol,de,létezik.Anyagi okokbol nem csinálják,többnyire.Általában egyszerűen túl kicsi a gyártási volumen,hogy érdemes legyen az önálló gyártást megszervezni.
Japánok,koreaiak,de az iparuk megengedte szintig pl a törökök is csinálják.(PSZH még megy nekik,úgyahogy,hk már nem).
Francia vagy a német ipar képes lenne önállóan gyártani akármit is,anyagi okokbol nem teszik.Évi 50db-os megerndeléshez inkább veszik az acélt.Évi stabil 500 db-os rendeléshez (meg hozzá egyébb harcjárműrendelések,stabilan) már beüzemlenék a lemezgyártást is hozzá.
Nálunk ez már nem megy,fizikailag nincs meg hozzá a háttéripar.PSZH-1 újragyártására nem lennénk képesek önállóan,per pillanat.
 
Évi stabil 500 db-os rendeléshez (meg hozzá egyébb harcjárműrendelések,stabilan) már beüzemlenék a lemezgyártást is hozzá.
Ehhez csak a nyersanyag kitermelés és munkaerő sincs meg. Ott sem menne az, hogy csett és nyomjuk. Évek kérdése a nehézipari kapacitások újrateremtése még ideális körülmények közt is (by KMW CEO) Főleg, hogy éppen energia hiány miatt a legtöbb acélmű áll európában jelenleg. Ezt is roppant mód szereted figyelmen kívül hagyni.
Leépült a nehéziparunk? Le mint a szar. Ez nem kérdés, csak a kiszervezések miatt egész európában leépült. A könnyű meg méginkább. Ezeket a kapacitásokat nem tudod, csak úgy a seggedből előhúzni.
A BW vezérkari főnöke azt jelentette a bundestagnak, hogy köszi a száz milliárdot de a legkorábbi eredmények majd 2026-ra fognak látszni normálisan meg az évtized vége mert se ipari se humán kapacitás.
 
Khm.....Khm.Ne terjessz hülyeségeket.Nincs háttériparunk "komplett önálló gyártás"hoz.
A beszállítói konferencián többszáz hazai gyártóval tárgyalt a RM, meg is kellett hosszabbítani 2 naposra, hogy mindenkire sor kerüljön. Arról nem beszélve, hogy sok régi beszállító (pld.FAG, Continental, Bosch stb) már eleve nálunk gyártanak. A gyártás nem azt jelenti, hogy a legutolsó alkatrészt is mindent magunknak gyártunk. Ilyen alapon Németország sem képes az önálló harcjármű gyártásra, mert pld. a gördülőcsapágyak Debrecenből érkeznek.
 
Ehhez csak a nyersanyag kitermelés és munkaerő sincs meg. Ott sem menne az, hogy csett és nyomjuk. Évek kérdése a nehézipari kapacitások újrateremtése még ideális körülmények közt is (by KMW CEO) Főleg, hogy éppen energia hiány miatt a legtöbb acélmű áll európában jelenleg. Ezt is roppant mód szereted figyelmen kívül hagyni.
Leépült a nehéziparunk? Le mint a szar. Ez nem kérdés, csak a kiszervezések miatt egész európában leépült. A könnyű meg méginkább. Ezeket a kapacitásokat nem tudod, csak úgy a seggedből előhúzni.
A BW vezérkari főnöke azt jelentette a bundestagnak, hogy köszi a száz milliárdot de a legkorábbi eredmények majd 2026-ra fognak látszni normálisan meg az évtized vége mert se ipari se humán kapacitás.
Mih :confused::confused:

A német ipar nem lezsírozva áll raktárházakba bevetésre várva ? :eek:

Kicsit olyan mint a simpsons család poén ahol egy gombnyomasra vissza áll a szovjetunio meg a berlini fal csak német iparral

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
2023 vége felé - csúszás van...így nem is irreális, hogy 2029-re fut ki a program.
Talán annyi a jó ebben hogy lesz idő kitesztelni a nullszériát és Zalából már ezek figyelembe vételével jönnek ki a járművek.
Mindig is 2029 volt megadva az első 218db gép gyártásának határidejének megadva. Ha alaposan utánaszámolsz, akkor ez nem évi 50+jármű, amennyit a gyár kapacitásának megadtak. De eredetileg is azzal számoltak, hogy innentől ha új Lynxet szállítanak bárhova, akkor azt a magyar gyár fogja csinálni. Legalább is a mindenkori kezdeti mennyiséget. Ha saját gyártással kérik az új kuncsaftok, akkor pedig a betanítás fog itt lezajlani, mint ahogy jelenleg a németek csinálják a mi első 46 gépünkkel kapcsolatban.