Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Vajon Oláh Milán osztályvezető megkapta a juttatást és a cafeteriát amit ígértek neki, vagy ő is úgy jár, mint többen, akik egy nagy alföldi autógyártól lettek átcsábítva, és 3 hónap után visszamentek Zegről Kkmétre mert átverve érezték magukat? Hmmm...
Azt nem tudom, de ranezesre nincs 30 es osztalyvezeto... nem tudom, nekem ez kb olyan, mint amit a kulfoldi bankok csinaltak Magyarorszagon, amikor 1990 utan bementek a sajat vezetoikkel, akik jo resze elotte beosztott volt ideat vagy Nyugat-Europaban, es kaptak az alkalmon a gyors eloleptetesen.Vajon Oláh Milán osztályvezető megkapta a juttatást és a cafeteriát amit ígértek neki, vagy ő is úgy jár, mint többen, akik egy nagy alföldi autógyártól lettek átcsábítva, és 3 hónap után visszamentek Zegről Kkmétre mert átverve érezték magukat? Hmmm...
Beüt a magyar valóság.Vajon Oláh Milán osztályvezető megkapta a juttatást és a cafeteriát amit ígértek neki, vagy ő is úgy jár, mint többen, akik egy nagy alföldi autógyártól lettek átcsábítva, és 3 hónap után visszamentek Zegről Kkmétre mert átverve érezték magukat? Hmmm...
Nem vele volt egy interjú a rádióban, kb 1 éve a Bázisugrásban vagy a Katonadologban?Azt nem tudom, de ranezesre nincs 30 es osztalyvezeto... nem tudom, nekem ez kb olyan, mint amit a kulfoldi bankok csinaltak Magyarorszagon, amikor 1990 utan bementek a sajat vezetoikkel, akik jo resze elotte beosztott volt ideat vagy Nyugat-Europaban, es kaptak az alkalmon a gyors eloleptetesen.
94 aktuális pozíció van hirdetve linkedin-en, ebből sok ami már több mint 2 hónapos...Na most hallottam rádió 1 álláshirdetés a cégnek.
Ennyire nincs jelentkező?
Mi álmodozunk? MG-ék emlegettek óriási export lehetőségeket a Lynxnek!Eddig is teljesen egyértelmű volt, hogy így lesz. Az amerikai piac az ilyen.
Szokásosan ti álmodoztatok össze mindent.
ZEG nem Lynx hanem harcjármű és ahogy Palkovics mindig nevezi: harckocsigyár. Lynx csak az egyik terméke lesz, de a HX3, Skyranger, a leendő APC de még a Panther is szerintem ott lesz gyártva amellett, hogy szervízközpont. Ez elég feladat a következő 10 évre. De a jenki sőt az olasz, görög tenderbe - ha nyer a Lynx - ZEG egy csavart nem fog beszállítani, mert ezekben az országokban kiterjedt hadiipar van. A britek már érdekesebb, ha kukázzák az Ajaxot. Maróth inkább az arab országokra gondolhatott. Meg ugye lenne egy ország amely a háború után - ha megmarad - ezres nagyságrendben venne modern IFV-t, pénze is lesz a nyugati segélyből, de hogy tőlünk nem fog menni egy rozsdás bicskát sem az biztos: Ukrajna.Mi álmodozunk? MG-ék emlegettek óriási export lehetőségeket a Lynxnek!
Én szinte mindig is szkeptikus voltam ezzel kapcsolatban, mivel valamilyen gyárat mindenkinek beigérnek. Talán 1-2 zászlóaljas mini rendeléseknél lenne esélyünk komolyabban gyártani, de olyan egyelőre nincsen.
Ausztrálok, olaszok meg még a görögök is rendelkeznek megfelelő ipari kapacitással, szóval oda is talán pár alkatrészt vihetünk legfeljebb - már ha egyáltalán a Lynx fut be náluk...
Ez a Lynx beszerzés-gyártás egy piramis játék: "majd az új vevők, belépők miatt fogja neked ez megérni"! A gond az hogy mindenkinek ezt mondják mint egy MLM-ben!
Attól még lehet jó harcjármű, de az ipari része nem fog export áttörést hozni a hadiparunknak.
Palkovics nem biztos, hogy tudja mi a különbség harckocsi és a gyalogsági harcjármű között - vasútmérnök eredetileg. Ő nem mindig van képben a részletekkel szerintem...ZEG nem Lynx hanem harcjármű és ahogy Palkovics mindig nevezi: harckocsigyár. Lynx csak az egyik terméke lesz, de a HX3, Skyranger, a leendő APC de még a Panther is szerintem ott lesz gyártva amellett, hogy szervízközpont. Ez elég feladat a következő 10 évre. De a jenki sőt az olasz, görög tenderbe - ha nyer a Lynx - ZEG egy csavart nem fog beszállítani, mert ezekben az országokban kiterjedt hadiipar van. A britek már érdekesebb, ha kukázzák az Ajaxot. Maróth inkább az arab országokra gondolhatott. Meg ugye lenne egy ország amely a háború után - ha megmarad - ezres nagyságrendben venne modern IFV-t, pénze is lesz a nyugati segélyből, de hogy tőlünk nem fog menni egy rozsdás bicskát sem az biztos: Ukrajna.
Export egyébként lesz, de nem ZEG-ről hanem majd Várpalotáról ha tényleg felépül a lőszergyár.
Ez a Lynx beszerzés-gyártás egy piramis játék: "majd az új vevők, belépők miatt fogja neked ez megérni"!
ZEG nem Lynx hanem harcjármű és ahogy Palkovics mindig nevezi: harckocsigyár. Lynx csak az egyik terméke lesz, de a HX3, Skyranger, a leendő APC de még a Panther is szerintem ott lesz gyártva amellett, hogy szervízközpont. Ez elég feladat a következő 10 évre. De a jenki sőt az olasz, görög tenderbe - ha nyer a Lynx - ZEG egy csavart nem fog beszállítani, mert ezekben az országokban kiterjedt hadiipar van. A britek már érdekesebb, ha kukázzák az Ajaxot. Maróth inkább az arab országokra gondolhatott. Meg ugye lenne egy ország amely a háború után - ha megmarad - ezres nagyságrendben venne modern IFV-t, pénze is lesz a nyugati segélyből, de hogy tőlünk nem fog menni egy rozsdás bicskát sem az biztos: Ukrajna.
Export egyébként lesz, de nem ZEG-ről hanem majd Várpalotáról ha tényleg felépül a lőszergyár.
Akkor mi? Pajta? Ól?Azért ne nevezzük már gyárnak az évi 50 db-os kapacitásával...
Európa egyik legnagyobb kapacitású harcjármű gyára lesz évi 50-nel!Azért ne nevezzük már gyárnak az évi 50 db-os kapacitásával...
Egyébként ha marada szar gazdasági helyzet akkor lehet, hogy csak félgőzzel fog menni ez az üzem - nem hiszem hogy össze fog jönni az évi 45-50 jármű/év a következő pár évben...Európa egyik legnagyobb kapacitású harcjármű gyára lesz évi 50-nel!
KMW-szintű cégek tudnak kb. ennyit gyártani a lánctalpasaikból - vagy még ennyit se.
100 ukrán PZH-ra vállaltak több éves szállítást, pedig az egy igen csak sürgős megrendelés és ezen kívül nem is rendelt más PZH-t az utóbbi időben, szóval nem is nagyon van más dolga annak az üzemnek...
Huh?Azért ne nevezzük már gyárnak az évi 50 db-os kapacitásával...
Mit is mondana erre a Tankcsapda? Ja igen: Baj van!!Azért ne nevezzük már gyárnak az évi 50 db-os kapacitásával...
MG azt nyilatkozta, hogy önmagában a magyar megrendelés is nyereségessé teszi a gyártást.Ez a Lynx beszerzés-gyártás egy piramis játék: "majd az új vevők, belépők miatt fogja neked ez megérni"! A gond az hogy mindenkinek ezt mondják mint egy MLM-ben!
Attól még lehet jó harcjármű, de az ipari része nem fog export áttörést hozni a hadiparunknak.
Biztos lehetsz benne, hogy pontosan tudja. Sok itt kommentelővel szemben - életkorából kiindulva - ő volt katona. Nézd meg a tavaly nyári parlamenti meghallgatásáról a jegyzőkönyvet: egyáltalán nem keveri a terminológiát.Palkovics nem biztos, hogy tudja mi a különbség harckocsi és a gyalogsági harcjármű között - vasútmérnök eredetileg. Ő nem mindig van képben a részletekkel szerintem...
Minden megállapításodal egyetértek , de a harmadikkal mindenképpen!Európa egyik legnagyobb kapacitású harcjármű gyára lesz évi 50-nel!
KMW-szintű cégek tudnak kb. ennyit gyártani a lánctalpasaikból - vagy még ennyit se.
100 ukrán PZH-ra vállaltak több éves szállítást, pedig az egy igen csak sürgős megrendelés és ezen kívül nem is rendelt más PZH-t az utóbbi időben, szóval nem is nagyon van más dolga annak az üzemnek...