Podcastban annyi mondtak csak, hogy H145M-ről könnyebb átülni H225M-be mint orosz technikáról...nyílvánvalóan.Asszem erről is volt szó a podcastban, nem?
Podcastban annyi mondtak csak, hogy H145M-ről könnyebb átülni H225M-be mint orosz technikáról...nyílvánvalóan.Asszem erről is volt szó a podcastban, nem?
És véletlenül nem tudsz rákérdezni kollégáknál? Csak hogy a roham tüzérséget fel lehetne e rájuk építeni.Ööö...nem tudom a (nem) képzés miatt kicsit bevágtam a hisztit úgyhogy nem is foglalkoztam a tipussal. Boccs

Nekünk az "csak" egy ún. külső súly ami teherbírásfüggő. Ha "kiaggya" akkor mehet...És véletlenül nem tudsz rákérdezni kollégáknál? Csak hogy a roham tüzérséget fel lehetne e rájuk építeni.![]()
azt írják kiaggya 4750 -t írnak a külsőre. Ez meg csak 3750. Tehát a flotta ha teljes képes lenne egy üteget és egy pl hilux vontatót kinyomni bárhová néhány óra alatt. Az azért már nem lenne semmi!Nekünk az "csak" egy ún. külső súly ami teherbírásfüggő. Ha "kiaggya" akkor mehet...
Egyébként még a szolnokiak képzése se indult el (tél).
A gépbe tölthető üzemanyag ilyenkor mekkora távolság lerepülésére elég?azt írják kiaggya 4750 -t írnak a külsőre. Ez meg csak 3750. Tehát a flotta ha teljes képes lenne egy üteget és egy pl hilux vontatót kinyomni bárhová néhány óra alatt. Az azért már nem lenne semmi!
Ez a hivatalos gyári adatai.:A gépbe tölthető üzemanyag ilyenkor mekkora távolság lerepülésére elég?
Aero magazinez honnan van?
"7,62mm-es önvédelmi gépágyú"?![]()
Ez az infógrafikát ismerem: az Airbus hivatalos oldaláról vették át, csak fordítás béna kicsit. Az Aero magazintól többet vártam volna - még sem a Blikk hozta le...Aero magazin
Nem az Airbus weboldaláról vannak a képek?ez honnan van?
az eredeti onnan...a fordításra kérdeztem, hogy "hol adták le"Nem az Airbus weboldaláról vannak a képek?
Nem szaroztak. Náluk minden gèpágyú. A 12.7is.ez honnan van?
"7,62mm-es önvédelmi gépágyú"?![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..