Szia,
"Szu-57 ... mennyiségi előnyt tud kiépíteni a NATO minőségi előnyének ellensúlyozására"
A mennyisegi folenyt a 6 sorozatgyarott gep jelenti a 840 darab F-35-tel szemben.

Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szia,
Íme a videó;(amiről korábban írtam-Szu-57M)
Szu-57M első repülése!
A továbbfejlesztett, ötödik generációs Szu-57-es harci repülőgép első tesztrepülésére az M. M. Gromov nevét viselő LII repterén-tehát Zsukovszkijban került sor október 21-én – jelentette a United Aircraft Corporation (UAC, a Rostec része) sajtószolgálata.
A repülés 56 percig tartott, és probléma nélkül telt el. A repülőgépet a Szuhoj Tervező Iroda tesztpilótája, Szergej Bogdan, az Orosz Föderáció hőse irányította.
Az UAC arról is beszámolt, hogy a repülőgép egy sor fedélzeti berendezést tesztelt, amely kibővített funkcionalitással, intelligens személyzettámogatással és új típusú fegyverek széles skálájának alkalmazási lehetőségével rendelkezik.
„A repülőgépen lehetőség van egy második fokozatú hajtómű beépítésére is” – áll a közleményben.
Az új Szu-57-es vadászgépet minden típusú légi, földi és felszíni cél megsemmisítésére tervezték. A Szu-57-es rendszerek intellektualizálása lehetővé teszi, hogy átvegye a pilóta funkcióit.
2022 év végéig volt beígérve a Szu-57M első felszállása-repülése,amit be is tartottak.
A rövid közlemény nem említ új hajtómüvet,ahogy olvashattad...
Igen, hát ez valóban nem új gép, csak az 511-es kapott gondolom új rendszereket. De a hajtómű még a régi. A kérdés, hogy a sorozatgyártásba a most beépített rendszerek bekerülnek-e már, vagy még csak most kezdődik az integrációs tesztsorozat?Íme a videó;
.A 6. széria gép legyártása után ki is hozták az új változatot?
Abból is vesznek négyet?
Utána jöhet az MF változat az évtized végére...
Abból lesz kettő. A végén kell még egy Bisz változat is.
Sikerszéria.
.(amiről korábban írtam-Szu-57M)
Szu-57M első repülése!
A továbbfejlesztett, ötödik generációs Szu-57-es harci repülőgép első tesztrepülésére az M. M. Gromov nevét viselő LII repterén-tehát Zsukovszkijban került sor október 21-én – jelentette a United Aircraft Corporation (UAC, a Rostec része) sajtószolgálata.
A repülés 56 percig tartott, és probléma nélkül telt el. A repülőgépet a Szuhoj Tervező Iroda tesztpilótája, Szergej Bogdan, az Orosz Föderáció hőse irányította.
Az UAC arról is beszámolt, hogy a repülőgép egy sor fedélzeti berendezést tesztelt, amely kibővített funkcionalitással, intelligens személyzettámogatással és új típusú fegyverek széles skálájának alkalmazási lehetőségével rendelkezik.
„A repülőgépen lehetőség van egy második fokozatú hajtómű beépítésére is” – áll a közleményben.
Az új Szu-57-es vadászgépet minden típusú légi, földi és felszíni cél megsemmisítésére tervezték. A Szu-57-es rendszerek intellektualizálása lehetővé teszi, hogy átvegye a pilóta funkcióit.
A munkahengereket akarták elektromosra cserélni hidraulikus helyett. Talán új számítógépek?.
.
Tulajdonképpen mi benne az új? Amiket olvasok, hogy a cockpit új képernyőket kapott, de amúgy....? Mivel a 11-esből épitették át, aerodinamikai változásra nem számitok. A hajtómű meg még továbbra is csak majd valamikor jön. Szerintem ezt az M betűt tartalékolhatták volna valami komolyabb modernizációra.
.A munkahengereket akarták elektromosra cserélni hidraulikus helyett. Talán új számítógépek?
Az F-35-ben is 2 képernyő van nem egy, csak 1nagynak látszik..
.
Valahol azt olvastam, hogy új a kabinban a képernyő, lehet, az F-35 szerű nagy egybeképernyő lesz, de utóbbi már csak találgatás. Lehet, hogy mögötte számitógépet is fejlesztenek, végülis a Szu-57-et addig tesztelgették, hogy csendben eltelt lassan már 13 év az első repüléstől, a gép elektronikája simán elavult mostanra, ill lehet, a nyugatról be nem szerezhető elektronika kiváltása is M-esiti a gépet kényszerből?
A 6. széria gép legyártása után ki is hozták az új változatot?
Abból is vesznek négyet?
Utána jöhet az MF változat az évtized végére...
Abból lesz kettő. A végén kell még egy Bisz változat is.
Sikerszéria.
Túl sokat ittatok ma,menjetek aludni....
.
Tényleg! Az Szu-57-re integrálva van az úbéblokk?![]()
És maz F-13? Az smafu? Vagy a PF?A 6. széria gép legyártása után ki is hozták az új változatot?
Abból is vesznek négyet?
Utána jöhet az MF változat az évtized végére...
Abból lesz kettő. A végén kell még egy Bisz változat is.
Sikerszéria.
Le volt már írva többször mi lesz benne. Senki sem állította (a Rostec sem), hogy megváltozik a gép aerodinamikája.A modernizáció új rendszerek beépítését jelenti mint a Szu-30SzM2 vagy a Szu-34M esetében . A gép maga nem változik, ugyanaz külsőre..
.
Tulajdonképpen mi benne az új? Amiket olvasok, hogy a cockpit új képernyőket kapott, de amúgy....? Mivel a 11-esből épitették át, aerodinamikai változásra nem számitok. A hajtómű meg még továbbra is csak majd valamikor jön. Szerintem ezt az M betűt tartalékolhatták volna valami komolyabb modernizációra.
.Le volt már írva többször mi lesz benne. Senki sem állította (a Rostec sem), hogy megváltozik a gép aerodinamikája.A modernizáció új rendszerek beépítését jelenti mint a Szu-30SzM2 vagy a Szu-34M esetében . A gép maga nem változik, ugyanaz külsőre.
A 2019-es MAKSz-on mutatták be ezt a műszerfalat, amit akkor a Szu-57-eseknek szántak. Gondolom, ez került most bele:.
.
Valahol azt olvastam, hogy új a kabinban a képernyő, lehet, az F-35 szerű nagy egybeképernyő lesz, de utóbbi már csak találgatás. Lehet, hogy mögötte számitógépet is fejlesztenek, végülis a Szu-57-et addig tesztelgették, hogy csendben eltelt lassan már 13 év az első repüléstől, a gép elektronikája simán elavult mostanra, ill lehet, a nyugatról be nem szerezhető elektronika kiváltása is M-esiti a gépet kényszerből?
A 2019-es MAKSz-on mutatták be ezt a műszerfalat, amit akkor a Szu-57-eseknek szántak. Gondolom, ez került most bele:
![]()
Egy (három) monitort? Ezt tényleg komolyan kérdezed?Ezt a fejlettségű elektronikát most le.tudja az Orosz ipar gyártani?
Egy (három) monitort? Ezt tényleg komolyan kérdezed?
Oroszországban van chip gyártás, nem a legmodernebb de olyan színvonalú amivel a modern haditechnikai eszközöket ki lehet szolgálni van. Ezenkívül mikrocipet venni a mai világban nem egy NASA program még a szankcionált országoknak sem.Igen,mert folyamatosan az megy,hogy mennyire el vannak maradva,meg a szankciókkal stb,de a géphez szükséges összes elektronikára értettem ,benne a fegyverzetét is.
Amúgy melyik a bonyolultabb elektronika, a gépé,mármint ami az gép müködéséhez,repüléséhez kell,vagy a fegyverzeté?
Oroszországban van chip gyártás, nem a legmodernebb de olyan színvonalú amivel a modern haditechnikai eszközöket ki lehet szolgálni van. Ezenkívül mikrocipet venni a mai világban nem egy NASA program még a szankcionált országoknak sem.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..