Szerintem elbeszélünk egymás mellett!A svédhez is az van, mivel csak az van készen, és az van integrálva az E-hez.
Ugye meghallgattad a podcast-tet?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szerintem elbeszélünk egymás mellett!A svédhez is az van, mivel csak az van készen, és az van integrálva az E-hez.
Ugye meghallgattad a podcast-tet?
Hátha nem övüké meg kivüké akkó biztos köbükié...!Tőlük biztos nem , miért akarsz 29-től átvenni minimum 20 éves gépeket?Érdemes , megéri?
Bakker....Hátha nem övüké meg kivüké akkó biztos köbükié...!
Ez a kerdes bennem mar legalabb ketszer felmerult...Ugye meghallgattad a podcast-tet?
Mázlista...!Szerintem elbeszélünk egymás mellett!
a csínján bánunk a bennük lévő üzemidővel (értsd sokat pihentetjük a cseh gépeket), akkor
Hat igen, ez valahol ugyanaz, mint a 'jaj, nem kell annyi loszert elgyakorolni' - de, el kell, ez (is) megkulonbozteti a professzionalis segeret az operettol.Akkor a pilóták nem gyakorolnának eleget.
A pilóták nem egybizonyos gépen szolgálnak folyamatosan (mint a taxisok). Amit éppen "dob nekik a gép", azzal repülnek. Azaz kizárólag a beosztáson/és az elöljárón múlik, hogy éppen melyik gépet nyüstölik. Képzeld el úgy, mint a hipermarket bevásárló kocsijait a tárolóban. A sor végén lévőt folyamatosan használják a vásárlók. A végén lévőt meg lehet, hogy csak akkor, ha éppen a személyzet átforgatja a kocsik sorrendjét.Akkor a pilóták nem gyakorolnának eleget.
"A" üzemórától "B" üzemóráig repül a gép vagy meghibásodásig.Amikor készül a repülési tervtábla , abba a gripen rep.m. főnök is beleszól!Az " X " órás ídőszakos műszaki felé közeledve óvatosan reptetik. Majd miután elérte , kiveszik a repülésből és átvizsgálják és ha az adott ídőszakoshoz tartozó műszaki átvizsgálás nem tárt fel semmilyen meghibásodást újra repül.Nagyon kivonatosan!A pilóták nem egybizonyos gépen szolgálnak folyamatosan (mint a taxisok). Amit éppen "dob nekik a gép", azzal repülnek. Azaz kizárólag a beosztáson/és az elöljárón múlik, hogy éppen melyik gépet nyüstölik. Képzeld el úgy, mint a hipermarket bevásárló kocsijait a tárolóban. A sor végén lévőt folyamatosan használják a vásárlók. A végén lévőt meg lehet, hogy csak akkor, ha éppen a személyzet átforgatja a kocsik sorrendjét.
Beon biztos nem múlik hogy melyik gép repül!A pilóták nem egybizonyos gépen szolgálnak folyamatosan (mint a taxisok). Amit éppen "dob nekik a gép", azzal repülnek. Azaz kizárólag a beosztáson/és az elöljárón múlik, hogy éppen melyik gépet nyüstölik. Képzeld el úgy, mint a hipermarket bevásárló kocsijait a tárolóban. A sor végén lévőt folyamatosan használják a vásárlók. A végén lévőt meg lehet, hogy csak akkor, ha éppen a személyzet átforgatja a kocsik sorrendjét.
Na, akkor látod már, hogy hogyna lehet egyes gépeket alul, míg másokat extrán terhelni?"A" üzemórától "B" üzemóráig repül a gép vagy meghibásodásig.Amikor készül a repülési tervtábla , abba a gripen rep.m. főnök is beleszól!Az " X " órás ídőszakos műszaki felé közeledve óvatosan reptetik. Majd miután elérte , kiveszik a repülésből és átvizsgálják és ha az adott ídőszakoshoz tartozó műszaki átvizsgálás nem tárt fel semmilyen meghibásodást újra repül.Nagyon kivonatosan!
De ugye valakin igen! Vagy azt akarod kitalálni, hogy minden reggel tombolahúzással döntik el, hogy melyik gépen lesz lerepülve az aznapi feladat, vagy melyik lesz készenlétben.Beon biztos nem múlik hogy melyik gép repül!
Szerintem ezt úgy döntik el hogy előző nap megcsinálják a tervtáblát , az alapján hogy az éves kik.terv az adott hónapra mit ír elő.A szd.kik. tisztje rácsörög a gripen rep.m.főnökre hogy mennyi a repülhető gép.Majd ennek figyelembevételével megrajzolja a másnapi tervtáblát.Gondolom én.De ha nem így van szólj nyugodtan.De ugye valakin igen! Vagy azt akarod kitalálni, hogy minden reggel tombolahúzással döntik el, hogy melyik gépen lesz lerepülve az aznapi feladat, vagy melyik lesz készenlétben.
Na akkor nem olyan nagy probléma elképzelni, hogy ha A lajstromszámú gépbe akarsz üzemórát pakolni, míg B-t kímélni, akkor ma is, meg holnap is az A fog repülni a B meg tartalékként működik. Ha valamilyen meghibásodás van, akkor repülik csak a B-t. A kiképzési terv ki van elégítve, ugyanakkor szerencsés esetben a hét minden napján is tud az A repülni, míg a B meg áldogál a hangárban.Szerintem ezt úgy döntik el hogy előző nap megcsinálják a tervtáblát , az alapján hogy az éves kik.terv az adott hónapra mit ír elő.A szd.kik. tisztje rácsörög a gripen rep.m.főnökre hogy mennyi a repülhető gép.Majd ennek figyelembevételével megrajzolja a másnapi tervtáblát.Gondolom én.De ha nem így van szólj nyugodtan.
A pilóták nem egybizonyos gépen szolgálnak folyamatosan (mint a taxisok). Amit éppen "dob nekik a gép", azzal repülnek. Azaz kizárólag a beosztáson/és az elöljárón múlik, hogy éppen melyik gépet nyüstölik. Képzeld el úgy, mint a hipermarket bevásárló kocsijait a tárolóban. A sor végén lévőt folyamatosan használják a vásárlók. A végén lévőt meg lehet, hogy csak akkor, ha éppen a személyzet átforgatja a kocsik sorrendjét.
Egy pilóta mikor gyakorol többet?Ez így van, csak ez nem arra válasz, amit felvetettem.![]()
Egy pilóta mikor gyakorol többet?
Ha A gépen repül 35 órát + B gépen 5-öt, vagy ha A és B gépet egyformán terhelve mindkettőn 20 órát?![]()
Nyilván ezt nem lehet megoldani 2x14 gép esetén...Nem hajthatod örökké ugyan azt a gépet, hiszen előbb-utóbb karbantartásra kell vinni.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..