P
Pogány
Guest
Nekem ezzel annyi a bajom, hogy ezek szerint, màr ahogy levezeted, mindent újrafeltalàlnak. Mintha még sosem gyàrtottak volna sem lenyitható tetöt, vagy épp szenzorokat hordozó àrbocot, stb... Nem létezik ezek tapasztalata, anyagismerete, teherbíràsa önmaguknak tervezett, modellezett, gyàrtott, rendelések, tenderek prototípusaihoz tervezett, modellezett, gyàrtott formàiban, aminek a módosítàsàt ezek szerint fogalmuk sincs, hogyan alkossàk meg, hogyan lehet beszerelni, vezérelni a sajàt szintén alkalmazott, màr rég feltalàlt eszközeikkel...Igen, csak itt nem az autóiparról beszélünk. Nézd meg, hogy az ausztrálok mennyi idő alatt rakták össze a Lynx alapú support gépet.
Az általad említett kabrió verzióban van egy tök bonyolult mechanika, aminek 10.000 nyitásra is bolondbiztosan kell nyílnia. Lenyitva szélállónak kell legyen. Felzárva esőállónak. Mindemellett a különböző választható belső designoknak is.meg kell feleljen, miközben nem változtathatja meg jelentősen a kocsinalaktényezőjét. Mindezt akár többtízezer példányban konstans minőségben fillérre kiszámított gyártási költségek mellett.
Ebből egy harcjálműben semmit nem kell figyelembe venni.
Ezen variációk jelentősen nem befolyásolják a teljesítményt (mi több javít rajta torony hiánya), a géptől elektromosan és hűtési kapacitás szempontjából kér csak többet.
Hja és mindezt korlátozott használat mellett, és igen durván leszabályozott felhasználói környezetben.
A jelentős problémákat
De biztos nem a parancsnoki/COM.
- a skyrangeres (integrált kurv@drága torony),
- az aknavetős (szűk beltér, maximalizálandó hordozható gránát mennyiség mellett, jelentős hátrarúgási csillapitasi ivény) ,
- a felderítő ( a külső árbóc stabilitásának problémái, miközben a Lance torony még ugyan úgy megvan) .
Ott a problémát még a szoftveres integráció jelentheti majd. De ahogy mondtam, azt nem hinném, hogy hátráltatja az egerszegi gyár termelését. Az biztos, hogy évekig ellesznek az IFV-k legyártásával is.