Igen, csak itt nem az autóiparról beszélünk. Nézd meg, hogy az ausztrálok mennyi idő alatt rakták össze a Lynx alapú support gépet.
Az általad említett kabrió verzióban van egy tök bonyolult mechanika, aminek 10.000 nyitásra is bolondbiztosan kell nyílnia. Lenyitva szélállónak kell legyen. Felzárva esőállónak. Mindemellett a különböző választható belső designoknak is.meg kell feleljen, miközben nem változtathatja meg jelentősen a kocsinalaktényezőjét. Mindezt akár többtízezer példányban konstans minőségben fillérre kiszámított gyártási költségek mellett.
Ebből egy harcjálműben semmit nem kell figyelembe venni.
Ezen variációk jelentősen nem befolyásolják a teljesítményt (mi több javít rajta torony hiánya), a géptől elektromosan és hűtési kapacitás szempontjából kér csak többet.
Hja és mindezt korlátozott használat mellett, és igen durván leszabályozott felhasználói környezetben.
A jelentős problémákat
- a skyrangeres (integrált kurv@drága torony),
- az aknavetős (szűk beltér, maximalizálandó hordozható gránát mennyiség mellett, jelentős hátrarúgási csillapitasi ivény) ,
- a felderítő ( a külső árbóc stabilitásának problémái, miközben a Lance torony még ugyan úgy megvan) .
De biztos nem a parancsnoki/COM.
Ott a problémát még a szoftveres integráció jelentheti majd. De ahogy mondtam, azt nem hinném, hogy hátráltatja az egerszegi gyár termelését. Az biztos, hogy évekig ellesznek az IFV-k legyártásával is.