Rheinmetall Lynx


Pali - van erre a Liebherr problemara forras is valahol vagy csak a szerzo nedves almaiban rezeg meg vibral?
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag
Na csakhogy befejezzétek az elégedetlenkedést.

Jelenleg alváz menet és nyúzópróbák zajlanak vezetőképzéssel egyben tartva.

A gépek jól mozognak sárban is, a liebherr motor nagyon jó nyomatékos és üzembiztos. Dinamikusan megy a gép. Ajaxhoz hasonló mértékű rezgés és zaj nincs ezen a téren nem lesz gond eddig úgy tünik.

minimális de semmi konstrukciós nyűgöket találtunk de semmi olyat ami a rendes szériara kihatással lenne.

A fegyverzet és egyéb tesztek majd kesőbb indulnak pár hét múlva, hogy ha már elég sok sofőrünk lesz.
Bocs, megtalaltam. Csak a szokasos, geci a szerzo. Az RM nem perelhetne be ezeket a rohadekokat megalapozatlan sardobalasert?
 
  • Tetszik
Reactions: L.O.B

Pali - van erre a Liebherr problemara forras is valahol vagy csak a szerzo nedves almaiban rezeg meg vibral?
Attól fug, mit tarthatunk forrásnak. Nem hiszem, hogy per pillanat bármi hivatalos lenne.

Én magam eloszor mult májusban tálálkoztam híresztelésekkel a Lynx motorját illetoen, amikor Jaros Wolski hozta fel egy videóban a témát (a topikba május 27-én kerult be).

Kozben, úgy látom, például Nicholas Drummond is emlétette, hogy problémák vannak a motor megbízhatóságával (bár mondjuk valaki kifogásolhatná, hogy o a KMW-nek dolgozik):

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

És itt is vannak nem kedvezo utalások Ausztráliára:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Amúgy fogalmam sincsen, milyen fórumon / forumokon lehetet ez a téma letárgyalva és mi alapján - utalgatásokon kívul nem találok mást.

Talán ha van valakinek hozzáférése Twitterre, esetleg rákérdezhetne, hogy ez a egész mégis honnan ered.
 
Attól fug, mit tarthatunk forrásnak. Nem hiszem, hogy per pillanat bármi hivatalos lenne.

Én magam eloszor mult májusban tálálkoztam híresztelésekkel a Lynx motorját illetoen, amikor Jaros Wolski hozta fel egy videóban a témát (a topikba május 27-én kerult be).
Nincs tobb kerdesem :D
 
Attól fug, mit tarthatunk forrásnak. Nem hiszem, hogy per pillanat bármi hivatalos lenne.

Én magam eloszor mult májusban tálálkoztam híresztelésekkel a Lynx motorját illetoen, amikor Jaros Wolski hozta fel egy videóban a témát (a topikba május 27-én kerult be).

Kozben, úgy látom, például Nicholas Drummond is emlétette, hogy problémák vannak a motor megbízhatóságával (bár mondjuk valaki kifogásolhatná, hogy o a KMW-nek dolgozik):

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

És itt is vannak nem kedvezo utalások Ausztráliára:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Amúgy fogalmam sincsen, milyen fórumon / forumokon lehetet ez a téma letárgyalva és mi alapján - utalgatásokon kívul nem találok mást.

Talán ha van valakinek hozzáférése Twitterre, esetleg rákérdezhetne, hogy ez a egész mégis honnan ered.
Drummond a KMW lobbistája, Poulden meg, igen nagy valószínűséggel a BAE-é.
Ha hivatalos forrás kell, akkor @krisss -nél nem találsz hivatalosabb forrást Lynx ügyben...
 
Drummond a KMW lobbistája, Poulden meg, igen nagy valószínűséggel a BAE-é.
Ha hivatalos forrás kell, akkor @krisss -nél nem találsz hivatalosabb forrást Lynx ügyben...
@krisss azonban katona,kit köt a szolgálati kötelem.Amennyiben a probléma tényleg valós,de azt a felettesei tikosnak minősitik,arrol nem szólhat semmit-sziveskedjék emlékezni az 5 évig titkosnak minősülő UAV-k esetére

Idővel kiderűl majd minden.Hogy bizonyos motorfordulat tartományokban vibráció jelentkezik,az még önmagában nem olyan nagy truváj.
 
De meg ha igaz is lenne... Nekem inkabb azzal van bajom hogy szinte barmit leirhatsz az ujsagba kovetkezmenyek nelkul.
Ez azért nem igaz. Például az olasz maffia is az ujságírók likvidálása helyet manapság inkább a bíróságokon hurcolja azokat.
Biztos meglennének a jogi lehetoségek a védekezésre - már ha van értelme ...

egy" Fairness Act" hiányzik nagyon a hazai újságírásból(médiából). A demokrácia egyik alapja.
De ez az egész most egy lengyel cikk korul forog ... :oops:
 
Mivel nem spec motor csak egy nehéz gép motor van azért alternatívája és ez a jó a lynxben. Ha nem lesz jó kicserélik másra, gondolom ezt a kockázatot a RM futja.
Vagy adnak neki hydropneumatikus felfuggesztést ;) :

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Giskard
Vagy adnak neki hydropneumatikus felfuggesztést ;) :

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Légrugók ugyan nem fognak segiteni egy esetleges motor okozta vibráción-viszont bizton jót tenne a terepjáró képességnek,és a terepen való mozgás közbeni pontos tüzvezetésnek.
 
RM Lynxekhez ajánlott saját felderítő rendszere (új promo film)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Gondolom nálunk a Pro-patriás rendszer lesz erre...
 
  • Tetszik
Reactions: Venom85
Last edited by a moderator: