Nem kell gyanú. Meg lett nevezve a Semelczi Gabriella és a férje is. Ma napig is a Fidesz koriferusai... A hölgy államosítatta a magán nyugdíjpénztárakat, és azóta az országgyűlés a mai napig történytelenséget követ el, mert 14 éve nincsenek meg a megígért, sőt határozatban, vagy törvényben leírt egyén nyugdíjpénztári számlák kialakítását megküldését.
Nem kell gyanú. Meg lett nevezve a Semelczi Gabriella és a férje is. Ma napig is a Fidesz koriferusai... A hölgy államosítatta a magán nyugdíjpénztárakat, és azóta az országgyűlés a mai napig történytelenséget követ el, mert 14 éve nincsenek meg a megígért, sőt határozatban, vagy törvényben leírt egyén nyugdíjpénztári számlák kialakítását megküldését.
Benyújtották lemondásukat a Lockheed-botrány főszereplői
Orbán háta mögött lobbizott a két államtitkár, a lábuk sem érte a földet
(.Azért nem három, mert egyikük sajnálatos módon elhunyt a botrány napjaiban.)
Gyuricza akkor már kórházban feküdt, pár nap múlva elhunyt. Selmeczi és Balsay pedig lemondott, méghozzá úgy, hogy előtte találkozót kértek Orbán Viktortól, aki nem akarta őket fogadni, majd simán elfogadta a lemondásukat.
Benyújtották lemondásukat a Lockheed-botrány főszereplői
Orbán háta mögött lobbizott a két államtitkár, a lábuk sem érte a földet
(.Azért nem három, mert egyikük sajnálatos módon elhunyt a botrány napjaiban.)
Gyuricza akkor már kórházban feküdt, pár nap múlva elhunyt. Selmeczi és Balsay pedig lemondott, méghozzá úgy, hogy előtte találkozót kértek Orbán Viktortól, aki nem akarta őket fogadni, majd simán elfogadta a lemondásukat.
Az hogy pl a selmeczi-t eltávolìtották egy posztból de a fiideszből rohadtúl nem sőt aztán megint kapott zsíros helyet a kormányba az nagyon nem egyenlő a te általad emlìtett "kivágták őket a kormànyból mint a sz@rt"dumával! Az egész "kirúgàs" csak lepapírozása volt a törtènetnek...
Az hogy pl a selmeczi-t eltávolìtották egy posztból de a fiideszből rohadtúl nem sőt aztán megint kapott zsíros helyet a kormányba az nagyon nem egyenlő a te általad emlìtett "kivágták őket a kormànyból mint a sz@rt"dumával! Az egész "kirúgàs" csak lepapírozása volt a törtènetnek...
Hány ilyen kamu "kirúgást" láttunk már mind a két oldalon amikor érdemei elismerése mellett kapott egy durva végkielégìtèst aztán pihent egy hetet floridában majd csináltak neki egy másik helyett dupla fizetéssel...
Az hogy pl a selmeczi-t eltávolìtották egy posztból de a fiideszből rohadtúl nem sőt aztán megint kapott zsíros helyet a kormányba az nagyon nem egyenlő a te általad emlìtett "kivágták őket a kormànyból mint a sz@rt"dumával! Az egész "kirúgàs" csak lepapírozása volt a törtènetnek...
Szerintem te túloztál!Kirúgták az egyik (!!) poziciójukból átmenetileg (!!!) hiszen kapott később mást, hát ha neked ez a "kirúgták a kormányból hogy a lábuk nem érte a földet"... háát lelked rajta...
Ghana’s L-39NG procurement in a stall The L-39NG procurement may be on the same heading as Senegal’s which in April 2018 announced that it would be procuring four L-39NGs, but by early 2022 the whole deal had been cancelled.
Der lang erhoffte Geldregen beim Bundesheer bricht auch über die Luftstreitkräfte herein: Die Beschaffung einer neuen Jetflotte wird derzeit auf ...
www.krone.at
1,6 milliárd a hadsereg új sugárhajtású flottájára
A fegyveres erőktől várva várt pénzeső a légierőre is zúdul: jelenleg az új sugárhajtású flotta beszerzése folyik sínre, és a német fegyveres erőknek köszönhetően az Eurofighters is erősítést kaphat. A „Krone” ismeri az első részleteket – és az első összeget.
A Krone" rendelkezésére álló belső dokumentumok szerint a hadsereg 1,6 milliárd eurót költ egyebek mellett egy teljesen új, második sugárhajtású flotta vásárlására. Ez átveszi a kiképző és megfigyelő repüléseket, hasonlóan a Saab 105OE-hez , amelyet 2020 végén vontak be, de földi támadási képességgel. A nyújtott összeg pazar. Valamivel kevesebb, mint a 2000-es évek elején a teljes Eurofighter flotta megvásárlásáért – de akkoriban eltérő inflációs feltételek mellett – fizetett összeg. Az Eurofighter utólagos felszerelése is szerepel a költségvetésben.
Az 1,6 milliárdba beletartoznak akár 18, Ausztriában még be nem mutatott, teljesen új típusú szubszonikus sugárhajtású repülőgép, valamint a kapcsolódó képzési és karbantartási csomagok. Az összeg fedezi a már régóta tervezett Eurofightereink utólagos felszerelését is az első építési részlettől kezdve, amelyek jelentős hiányosságokat mutatnak az éjszakai célpontok azonosításában. Ennek az utólagos felszerelésnek három olyan pontot kell tartalmaznia, amelyekről újra és újra pletykálják:
Éjszakai harci képesség létrehozása , azaz a célpontok éjszakai azonosításának és ha szükséges megküzdésének módja. Ezt legegyszerűbb esetben éjjellátó szemüveggel, korszerűbb esetben szárny alatt hordott tokban lévő felderítő szenzorokkal lehet megtenni.
Önvédelem képessége olyan szenzorokon keresztül, amelyek érzékelik, ha a repülőgépet a radar elkapja, és automatikusan kidobja a csalétket, amikor egy rakéta közeledik ("DASS")
Nagyobb hatótávolságú AMRAAM vagy METEOR rakéták hozzáadása a jelenlegi rövid hatótávolságú IRIS-T rakétához
Újra kívülállók elől De egy második jelentkező is nyomást gyakorol: a cseh Aero gyártó L-39NG-je, amely már régóta le van írva, jelenleg vonzó kontraakciókkal csábít, és állítólag visszavette magát a játékba. Mindkét üzletet kormányközi megállapodásként kötnék meg, annyi bizonyos. Ausztria vagy közvetlenül Olaszországból szerzi be az M346-ot, vagy a Cseh Köztársaságból az L-39NG-t. Az AW-169-es helikoptereknél is ezt a beszerzési formát választották, és az a célja, hogy megakadályozzák a túlzott vesztegetést, akárcsak a 2007-es Eurofighter beszerzésnél.
Vissza a kétflottás megoldáshoz
Mindkét típus szubszonikus tartományban repül, és általában kisebb teljesítményűek, mint az Eurofighter, de üzemeltetésük és beszerzésük lényegesen olcsóbb. A két jelentkező közül az M346FA számít jobbnak, míg az L-39NG olcsóbb. Legfeljebb 18 darabot terveznek. A kétflottás megoldás kritikusai arra panaszkodnak, hogy a szinergiák hiánya miatt a párhuzamos üzemeltetés végső soron drágább, mint az Eurofighter egyflottás megoldása, külföldi sugárhajtású kiképzőgépeken való képzéssel.
Der lang erhoffte Geldregen beim Bundesheer bricht auch über die Luftstreitkräfte herein: Die Beschaffung einer neuen Jetflotte wird derzeit auf ...
www.krone.at
1,6 milliárd a hadsereg új sugárhajtású flottájára
A fegyveres erőktől várva várt pénzeső a légierőre is zúdul: jelenleg az új sugárhajtású flotta beszerzése folyik sínre, és a német fegyveres erőknek köszönhetően az Eurofighters is erősítést kaphat. A „Krone” ismeri az első részleteket – és az első összeget.
A Krone" rendelkezésére álló belső dokumentumok szerint a hadsereg 1,6 milliárd eurót költ egyebek mellett egy teljesen új, második sugárhajtású flotta vásárlására. Ez átveszi a kiképző és megfigyelő repüléseket, hasonlóan a Saab 105OE-hez , amelyet 2020 végén vontak be, de földi támadási képességgel. A nyújtott összeg pazar. Valamivel kevesebb, mint a 2000-es évek elején a teljes Eurofighter flotta megvásárlásáért – de akkoriban eltérő inflációs feltételek mellett – fizetett összeg. Az Eurofighter utólagos felszerelése is szerepel a költségvetésben.
Az 1,6 milliárdba beletartoznak akár 18, Ausztriában még be nem mutatott, teljesen új típusú szubszonikus sugárhajtású repülőgép, valamint a kapcsolódó képzési és karbantartási csomagok. Az összeg fedezi a már régóta tervezett Eurofightereink utólagos felszerelését is az első építési részlettől kezdve, amelyek jelentős hiányosságokat mutatnak az éjszakai célpontok azonosításában. Ennek az utólagos felszerelésnek három olyan pontot kell tartalmaznia, amelyekről újra és újra pletykálják:
Éjszakai harci képesség létrehozása , azaz a célpontok éjszakai azonosításának és ha szükséges megküzdésének módja. Ezt legegyszerűbb esetben éjjellátó szemüveggel, korszerűbb esetben szárny alatt hordott tokban lévő felderítő szenzorokkal lehet megtenni.
Önvédelem képessége olyan szenzorokon keresztül, amelyek érzékelik, ha a repülőgépet a radar elkapja, és automatikusan kidobja a csalétket, amikor egy rakéta közeledik ("DASS")
Nagyobb hatótávolságú AMRAAM vagy METEOR rakéták hozzáadása a jelenlegi rövid hatótávolságú IRIS-T rakétához
Újra kívülállók elől De egy második jelentkező is nyomást gyakorol: a cseh Aero gyártó L-39NG-je, amely már régóta le van írva, jelenleg vonzó kontraakciókkal csábít, és állítólag visszavette magát a játékba. Mindkét üzletet kormányközi megállapodásként kötnék meg, annyi bizonyos. Ausztria vagy közvetlenül Olaszországból szerzi be az M346-ot, vagy a Cseh Köztársaságból az L-39NG-t. Az AW-169-es helikoptereknél is ezt a beszerzési formát választották, és az a célja, hogy megakadályozzák a túlzott vesztegetést, akárcsak a 2007-es Eurofighter beszerzésnél.
Vissza a kétflottás megoldáshoz
Mindkét típus szubszonikus tartományban repül, és általában kisebb teljesítményűek, mint az Eurofighter, de üzemeltetésük és beszerzésük lényegesen olcsóbb. A két jelentkező közül az M346FA számít jobbnak, míg az L-39NG olcsóbb. Legfeljebb 18 darabot terveznek. A kétflottás megoldás kritikusai arra panaszkodnak, hogy a szinergiák hiánya miatt a párhuzamos üzemeltetés végső soron drágább, mint az Eurofighter egyflottás megoldása, külföldi sugárhajtású kiképzőgépeken való képzéssel.
Az Airpower Airshow jelentős esemény volt az Aero számára. Az Aero cég itt mutatta be legújabb L-39NG repülőgépét. A cég képviselői több tárgyaláson is részt vettek osztrák partnerekkel.
A rendezvényen az Aero képviselői együttműködési megállapodást írtak alá az osztrák Airborne Technologies GmbH céggel, amely kiterjeszti a két ország közötti ipari együttműködést.
Együttműködési megállapodást írtak alá az Airborne Technologies GmbH-val, amely deklarálja egy felderítő rendszer (ún. pod) fejlesztését és integrálását az L-39NG repülőgépen. Az Aero így tovább erősíti az együttműködést az osztrák cégekkel.
„Az Aero legújabb L-39NG képzési platformja vonzó együttműködési lehetőségeket kínál ügyfeleinek. A Cseh Köztársaság Védelmi Minisztériuma a Kormányközi Védelmi Együttműködési Ügynökségén (AMOS) keresztül teljes mértékben támogatja platformunkat a G2G együttműködés részeként. A Cseh Köztársaság Ausztriának is kínál együttműködést a pilóták képzésében, így megosztva a logisztikai és üzemeltetési költségeket” – mondta Filip Kulštrunk, az Aero Vodochody értékesítési és marketing alelnöke.
Az L-39NG a legköltséghatékonyabb képzési és felderítő platform az osztályában. Ez jelentős megtakarítást jelent a képzési költségekben azoknak a pilótáknak, akik külföld helyett közvetlenül otthon, Ausztriában edzhetnek. A repülőgép a közelmúltban korlátozás nélkül megkapta a típustanúsítványt. Ez azt jelenti, hogy világszerte értékesíthető, és minden követelménynek megfelel az Európai Unión és az Észak-atlanti Szövetségen belül. Az Aero stratégiai és hosszú távú ipari együttműködést kínál Ausztriának legalább 20 éves időtartamra. Jelenleg az Aero további szinergiákról tárgyal az osztrák cégekkel, amelyek közvetlenül részt vehetnek az L-39NG képzési platform támogatásában és karbantartásában.