F35nek teljes körű REH rendszere van.Szecskaszóró,aktiv zavaróadó,és vontatott csali is része.Ami fontosabb,hogy a DAS megfelelő légköri viszonyoknál már jóelőre jelzi a rakéta érkezését.
Ami a másik fele a dolognak,hogy hiába az extra hatótáv,ha nincs hozzá célfelderités,célpontmeghatározás.Hiába a nagy hatótávú AAM,ha a radarja nem képes felderiteni a célpontot,csak jóval közelebbről.És a földi VHF radarok se nagyon segitenek ezen.A hatalmas és sérülékeny Nyebo is csak olyan 100-120km-ről tudja stabil követésbe venni az F35öst.És teljesen logikus,hogy ezeket a nagy VHF radarokat kapnák ki elsőnek a rendszerből (nem is feltétlen maga az F35 csinálná,CM vagy harcászati BM is megfelel a célnak)
A mi Gripenjeinket,amin még vontatott csali sincs,azonban simán lekapják velük.
pontosan úgy járnának ezek a radarok, mint ahogy az f35ösöknek otthont adó repterek.. meg az adatkapcsolat.
de a j20 rcs számaiban mégis holtbiztos vagy.Igazábol halvány lila gőzünk sincs,hogy mekkora az F35 radarjának hatótávolsága.Főleg,hogy az erősen függ az adott bemérendő cél RCS értékétől,repülési módjátol is..