A legújabb gépek is a szabadban állnak, hóesésben szàl be a pilóta.
Viszont hány “olaszorszàgi gdp- vél rendelkező” orszàg gyárt ilyen gépeket?
bár nem olasz
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A legújabb gépek is a szabadban állnak, hóesésben szàl be a pilóta.
Viszont hány “olaszorszàgi gdp- vél rendelkező” orszàg gyárt ilyen gépeket?
A novoszibirszki Tolmacsevo reptér csak egy köztes állomás az áttelepülés során, miután a gépek saját lábon repülnek át az orosz Távol-Keletről a déli Ahtyubinszk térségébe. Jellegét tekintve lényegében egy helyi Ferihegy, nem katonai repülőtér. Mondjuk ettől még legalább fedezék vagy könnyűszerkezetes hangár továbbra is kell a gépeknekA legújabb gépek is a szabadban állnak, hóesésben szàl be a pilóta.
Viszont hány “olaszorszàgi gdp- vél rendelkező” orszàg gyárt ilyen gépeket?
A lopás a 80as években közszájon forgó anekdotában volt, amikor is a Japán-tengeren találtak egy pár hajótöröttet, akik esküdtek ra, hogy egy repülő tehén süllyesztette el a hajójukat.Off: Lopásról nem volt szó, csak Kuzmics a saját tehenet szállította volna át a sógornőjének az ottani viszonyokhoz alkalmazkodóan.
Igazából az lenne már hír ha a tervezett 2028ra nem 76 db lenne hanem 120.2020 óta "növelik a gyártást" minden évben kétszer lehozzak ezt a hogy legalább ennyi jó híre legyen.Az orosz repülőgépgyártó cég megoldotta a Szu-57-es vadászgépek tömeggyártását – a felső vezetés
Russian aircraft firm masters mass production of Su-57 fighter jets — top executive
The Sukhoi Su-57 is a Russian-made fifth-generation multirole fighter designed to destroy all types of air, ground and naval targetstass.com
Ismét lefotózták a 052-es gépet Zsukovszkijban, ami 2017 óta mint a 30-as hajtómű repülő próbapadjaként ismert. Egyszer már a 2019-es MAKSz idejére kiszerelték belőle az új hajtóműveket és normál AL-41F-1Sz-el helyettesítették, hogy részt vehessen a négygépes Szu-57 kötelékben, de utána még készült kép róla, ahogy az egyik oldalon ismét az új hajtóművel repül.
Ezen a mostani képen csak az látszik, hogy a felénk levő jobboldali hajtómű még mindig a 117-es gyártmány és nem a 30-as.
Igaz, idáig mindig a bal hajtóműgondolába rakták az új típust.
Mondjuk pont Olaszország?A legújabb gépek is a szabadban állnak, hóesésben szàl be a pilóta.
Viszont hány “olaszorszàgi gdp- vél rendelkező” orszàg gyárt ilyen gépeket?
Mondjuk pont Olaszország?
Van, hogy esik rájuk a hó:
A hajtóművön kívül mindent tud az olasz ipar. A Leonardo cégnek nézz utána szerintem. Az ESA emberes űrkabinját az olaszok csinálják....radar, szoftver, hajtómű, sok-más/szinte minden ???
Maradjunk a valóságnál, ami kb karbon-/üvegszálas elemk, futómú-alkatrészek, "fitting", + döntően "LEGO" !!!
.
Az utasszállítók is a szabad ég alatt állnak. Sőt, minden nap 20 órát repülnek.Szerintem inkább szabad ég alatt tartják.
Tizenévesek Magyarországon a gyenge időjárás miatt életükben nem láttak összesen annyi havazást, ami a gépre esett.
El sem tudják képzelni, hogy ez 5 perc alatt is leeshet...
Az utasszállítók is a szabad ég alatt állnak. Sőt, minden nap 20 órát repülnek.
A hajtóművön kívül mindent tud az olasz ipar. A Leonardo cégnek nézz utána szerintem. Az ESA emberes űrkabinját az olaszok csinálják.
Az olaszok miért lennének a szoftverfejlesztésre képtelenek?Azt a hajtóművet meg tudnák a németek/RR fejleszteni, majd gyártani..
... még sincs Európa-5th. gen. gép.
Nem tudják egységes egésszé össezerakni az olaszok:
- technikailag (sem),
- marketing/lobby/"(köz)gazdaságosság" szerint sem,
- és végül politikailag sem.
A technika rész kulcs-eleme a szoftver, annak --Izraelen kívül-- a dobozát sem nyithatja ki SENKI !!! (...miért is nem ???)
...az olaszok SEM! Ettől kezdve a gyártásuk --klasszikus értelemben, szerintem-- névleges.
Mindezt gondolom nem lebecsülve, de nem is túlbecsülve az olasz képességeket!
...magasabb szintű --de akkor is "csak"-- LEGO!
.
Az olaszok miért lennének a szoftverfejlesztésre képtelenek?
A gazdasági rész igaz, de éppen ezért lehet az életszínvonaluk magasabb, mert nem kell olyan dolgokra költeni, ami nem méretgazdaságos