Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Az FSG a szűkíthető rész, tehát a hajtómű legvége. Amit látsz az pedig az FSG előtt látsz az nem maga a hajtómű, hanem a burkolata...
Ez az AL-41F1:
Először tessék kérdezni, ha nem tetszik valamit tudni...

Jááj,ezt ha lehet akkor inkább ne...
Azt amire te gondolsz, azt GSF-nek hívják...
Honnan ez az "FSG", amit rendszeresen emlegetsz? Mit rövidít, az életemen kívül??!
GSF= GázSebességFokozó. Azzal fokozod, pontosabban változtatod a gázsebességet, hogy növeled vagy csökkented a GSF keresztmetszetét, lényegében az áramlás kiömlő keresztmetszetet. Mivel eléggé hosszú lenne leírni, minden alkalommal, azt, hogy "gázsebességfokozó" ezért a szakemberek, (de még én is aki csak vitorlázórepülök, tehát nem mondanám magam szakembernek), GSF-nek szokták hívni. Mert így könnyebb használni, ezért rövidítették. Az angolok "exhaust nozzle"-nek, az oroszok "szapló"-nak hívják. Az orosz az általam ismert legrövidebb szakkifejezés a hajtómű ezen részére, de a félreérhetősége miatt értelemszerűen nem terjedt el a magyarorországi használata, az "exhaust nozzle" pedig még a "gázsebességfokozó" szónál is hosszabb.
Azért meg kell hagyni elég magabiztosan oktatod itt a kérdezőt, úgy, hogy közben te sem tudod használni az adott rövidítést.
 
Jááj,ezt ha lehet akkor inkább ne...
Azt amire te gondolsz, azt GSF-nek hívják...
Honnan ez az "FSG", amit rendszeresen emlegetsz? Mit rövidít, az életemen kívül??!
GSF= GázSebességFokozó. Azzal fokozod, pontosabban változtatod a gázsebességet, hogy növeled vagy csökkented a GSF keresztmetszetét, lényegében az áramlás kiömlő keresztmetszetet. Mivel eléggé hosszú lenne leírni, minden alkalommal, azt, hogy "gázsebességfokozó" ezért a szakemberek, (de még én is aki csak vitorlázórepülök, tehát nem mondanám magam szakembernek), GSF-nek szokták hívni. Mert így könnyebb használni, ezért rövidítették. Az angolok "exhaust nozzle"-nek, az oroszok "szapló"-nak hívják. Az orosz az általam ismert legrövidebb szakkifejezés a hajtómű ezen részére, de a félreérhetősége miatt értelemszerűen nem terjedt el a magyarorországi használata, az "exhaust nozzle" pedig még a "gázsebességfokozó" szónál is hosszabb.
Azért meg kell hagyni elég magabiztosan oktatod itt a kérdezőt, úgy, hogy közben te sem tudod használni az adott rövidítést.
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:Tényleg GSF, csak összekevertem. Bár rosszul írtam a rövidítést, a magyarázatból azért teljesen egyértelmű volt, hogy a GSF-ről beszélek...
 
  • Vicces
Reactions: fip7
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:Tényleg GSF, csak összekevertem. Bár rosszul írtam a rövidítést, a magyarázatból azért teljesen egyértelmű volt, hogy a GSF-ről beszélek...

Szerintem meg tök egyértelmű, hogy megint fingod nincs miről beszélsz. De azért másokat okítanál magas lóról...
Lásd:
Először tessék kérdezni, ha nem tetszik valamit tudni...
 
FB-IMG-1703929657113.jpg
 
Érdekes a baloldali hajtómű utánégetőjének pulzálása:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ilyesmit láthattunk korábban az emírek block 60-as F-16E gépénél is.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Érdekes a baloldali hajtómű utánégetőjének pulzálása:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ilyesmit láthattunk korábban az emírek block 60-as F-16E gépénél is.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Mi lehet szerinted az oka , valamilyen különleges üzemmod?
 
  • Tetszik
Reactions: Bubu bocs
A totális logikai alapja ez.
Sajnos nem egészen.
A Szu-27-es családon nincs ilyen TVC rendszerben. És az sem teljesen igaz, hogy a TVC csak közvetlen manőver értelmű nyomatékokat tud generálni.
Egyrészt az aszimmetrikus (csűrő) értelmű kitérítésnek mindig van oldalirányú (legyező) komponense a döntött forgássík miatt.
Másrészt a TVC feladata nem csak a pótlólagos kormányerő (nyomaték) kifejtése egy adott manőver megkezdéséhez, hanem az átesés közeli, vagy azon túli instabil repülési helyzet mesterséges stabilizációja is, amikor már a hagyományos aerodinamikai kormányok hatástalanok.
 
Jó nagy szórása van 5 méteren...
Nyugi, a GS-301 pontossága egyátalán nem rossz.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.