Ennèl jóval több pilótánk van egyébként képzés alatt.
De mind Gripenre?
Mert hogy más típusokra, azt megértem.
Állandó és nagy mértékű a fluktuáció.
És azon segítenek ezek a kacatok?
Ennèl jóval több pilótánk van egyébként képzés alatt.
Állandó és nagy mértékű a fluktuáció.
Pár ilyen kacat kell. Ez nem kérdés.De mind Gripenre?
Mert hogy más típusokra, azt megértem.
És azon segítenek ezek a kacatok?
azt nem értem hogy ha úgy sincs pénz és a másokkal közös pilótaképzés is kuka, akkor miért nem mondják vissza rendelés egy részét?Pár ilyen kacat kell. Ez nem kérdés.
Itt a gond az, hogy a karton tejért vettünk egy lerobbant tehenészetet.
Pár ilyen kacat kell. Ez nem kérdés.
Itt a gond az, hogy a karton tejért vettünk egy lerobbant tehenészetet.

Ezzel egyet tudok érteni! Anno mikor én fiatal voltam s kiképeztek egy X vállalatnál 5-évet kellet aláírni a cégnél maradáshoz, vagyis a kiképzés után még!Ezek szerint sokan csak ugródeszkának használják a honvédséget.
Vajon nem lehetne arra motiválni a milliárdokért kiképzett pilótákat, hogy maradjanak?
Mert ha nem, akkor teljesen felesleges erőltetni az egészet, ekkora léptékben!
Alighanem fején találtad a szöget. Most még késleltetik a szállítást, így a helyi rendelés is elénk került, de a darabszám csökkentés is sanszos -- Szerintem.azt nem értem hogy ha úgy sincs pénz és a másokkal közös pilótaképzés is kuka, akkor miért nem mondják vissza rendelés egy részét?
Pl. azt a 4 valszeg semmire sem jó felderítőt igazán lemondhatnák!
Mivel az államé a repülőnyár biztos nem kérnek kötbért ezért, vagy ha igen akkor egyik zsebéből tenné a pénzt a másikba. Ez lenne legkevésbé problémás spórolási mód...
Az jó lenne. 6 legfeljebb 8 gép - ennyi talán indokolt.Alighanem fején találtad a szöget. Most még késleltetik a szállítást, így a helyi rendelés is elénk került, de a darabszám csökkentés is sanszos -- Szerintem.
Állandó és nagy mértékű a fluktuáció.
Afrikába talán még jó lesz - hajkurászni a kaftánosokat és a mozambókat.Tökfelesleges kifejleszteni egy felderítő L39-est! Senki nem fogja megvenni!
Ha jól emlékszem, előző hétvégén nem volt Zeltwegben L-39NG kiállítva és az osztrák média is már az olasz gépek beszerzését valószínűsíti, így lehet hogy az Aero - osztrák ipari együttmüködésből és a SCAR Pod Family integrációból sem lesz semmi... (?) Kérdés, hogy van-e más terv helyette. Majd valamelyik szakkiállításon talán kiderül.Tökfelesleges kifejleszteni egy felderítő L39-est! Senki nem fogja megvenni!
Erre veszi boldog boldogtalan a Bayraktarokat afrikában.Afrikába talán még jó lesz - hajkurászni a kaftánosokat és a mozambókat.
Akkor fejlesztessék ki ezt az afrikaiak!Afrikába talán még jó lesz - hajkurászni a kaftánosokat és a mozambókat.
Tehát gyakorlatilag teljesen felesleges a L-39NG, mert a 2. fázistól indul az olaszoknál a képzés...Pilotaképzés.
![]()
Hungary signs agreement to train combat pilots in Italy
Hungary signs agreement to train combat pilots in Italywww.blogbeforeflight.net
Talán pont ezért nem érkeznek meg a L-39NG-k...Tehát gyakorlatilag teljesen felesleges a L-39NG, mert a 2. fázistól indul az olaszoknál a képzés...

Kár, pedig sokkal jobb ötlet lenne visszamondani a NG-t...Esélyesen addig lesz ott a második fázis amíg az NG-k meg nem jönnek.
Kár, pedig sokkal jobb ötlet lenne visszamondani a NG-t...
Speciel azt egy percig se bánnám...Persze, hogy aztán az Aero se vegyen komolyan minket?!
Meg amúgy is az állam a tulajdonos tehát akkor saját magát nem venné komolyan 
Szerintem már itt tartunk amúgy...semmibe vett költségvetés, végre nem hajtott bírósági ítéletek, összeomló közszolgáltatások stb...Meg amúgy is az állam a tulajdonos tehát akkor saját magát nem venné komolyan![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..