Ennèl jóval több pilótánk van egyébként képzés alatt.
De mind Gripenre?
Mert hogy más típusokra, azt megértem.
Állandó és nagy mértékű a fluktuáció.
És azon segítenek ezek a kacatok?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ennèl jóval több pilótánk van egyébként képzés alatt.
Állandó és nagy mértékű a fluktuáció.
Pár ilyen kacat kell. Ez nem kérdés.De mind Gripenre?
Mert hogy más típusokra, azt megértem.
És azon segítenek ezek a kacatok?
azt nem értem hogy ha úgy sincs pénz és a másokkal közös pilótaképzés is kuka, akkor miért nem mondják vissza rendelés egy részét?Pár ilyen kacat kell. Ez nem kérdés.
Itt a gond az, hogy a karton tejért vettünk egy lerobbant tehenészetet.
Pár ilyen kacat kell. Ez nem kérdés.
Itt a gond az, hogy a karton tejért vettünk egy lerobbant tehenészetet.
Ezzel egyet tudok érteni! Anno mikor én fiatal voltam s kiképeztek egy X vállalatnál 5-évet kellet aláírni a cégnél maradáshoz, vagyis a kiképzés után még!Ezek szerint sokan csak ugródeszkának használják a honvédséget.
Vajon nem lehetne arra motiválni a milliárdokért kiképzett pilótákat, hogy maradjanak?
Mert ha nem, akkor teljesen felesleges erőltetni az egészet, ekkora léptékben!
Alighanem fején találtad a szöget. Most még késleltetik a szállítást, így a helyi rendelés is elénk került, de a darabszám csökkentés is sanszos -- Szerintem.azt nem értem hogy ha úgy sincs pénz és a másokkal közös pilótaképzés is kuka, akkor miért nem mondják vissza rendelés egy részét?
Pl. azt a 4 valszeg semmire sem jó felderítőt igazán lemondhatnák!
Mivel az államé a repülőnyár biztos nem kérnek kötbért ezért, vagy ha igen akkor egyik zsebéből tenné a pénzt a másikba. Ez lenne legkevésbé problémás spórolási mód...
Az jó lenne. 6 legfeljebb 8 gép - ennyi talán indokolt.Alighanem fején találtad a szöget. Most még késleltetik a szállítást, így a helyi rendelés is elénk került, de a darabszám csökkentés is sanszos -- Szerintem.
Állandó és nagy mértékű a fluktuáció.
Afrikába talán még jó lesz - hajkurászni a kaftánosokat és a mozambókat.Tökfelesleges kifejleszteni egy felderítő L39-est! Senki nem fogja megvenni!
Ha jól emlékszem, előző hétvégén nem volt Zeltwegben L-39NG kiállítva és az osztrák média is már az olasz gépek beszerzését valószínűsíti, így lehet hogy az Aero - osztrák ipari együttmüködésből és a SCAR Pod Family integrációból sem lesz semmi... (?) Kérdés, hogy van-e más terv helyette. Majd valamelyik szakkiállításon talán kiderül.Tökfelesleges kifejleszteni egy felderítő L39-est! Senki nem fogja megvenni!
Erre veszi boldog boldogtalan a Bayraktarokat afrikában.Afrikába talán még jó lesz - hajkurászni a kaftánosokat és a mozambókat.
Akkor fejlesztessék ki ezt az afrikaiak!Afrikába talán még jó lesz - hajkurászni a kaftánosokat és a mozambókat.
Tehát gyakorlatilag teljesen felesleges a L-39NG, mert a 2. fázistól indul az olaszoknál a képzés...Pilotaképzés.
Hungary signs agreement to train combat pilots in Italy
Hungary signs agreement to train combat pilots in Italywww.blogbeforeflight.net
Talán pont ezért nem érkeznek meg a L-39NG-k...Tehát gyakorlatilag teljesen felesleges a L-39NG, mert a 2. fázistól indul az olaszoknál a képzés...
Kár, pedig sokkal jobb ötlet lenne visszamondani a NG-t...Esélyesen addig lesz ott a második fázis amíg az NG-k meg nem jönnek.
Kár, pedig sokkal jobb ötlet lenne visszamondani a NG-t...
Speciel azt egy percig se bánnám... Meg amúgy is az állam a tulajdonos tehát akkor saját magát nem venné komolyanPersze, hogy aztán az Aero se vegyen komolyan minket?!
Szerintem már itt tartunk amúgy...semmibe vett költségvetés, végre nem hajtott bírósági ítéletek, összeomló közszolgáltatások stb...Meg amúgy is az állam a tulajdonos tehát akkor saját magát nem venné komolyan