Azt sem tudják mit árulnak...A VEX prospektusban a Skyfox még mindig 780 km/h max sebességgel van benne.

Üresen tud kb. 908km/h, bármilyen függesztménnyel már csak 500-600 km/h között van a maximum.
A prosi 490 csomót ír hogy pontos legyek...
Azt sem tudják mit árulnak...A VEX prospektusban a Skyfox még mindig 780 km/h max sebességgel van benne.

azt sem tudják mit árulnak...![]()
A VEX prospektusban a Skyfox még mindig 780 km/h max sebességgel van benne.
Mindez nagyon szép - külön köszönet a Dragonlfy-os képekért, nem tudtam, hogy lézerbombát is tudnak bevetni - de ez most hogy jön ide?![]()
![]()
![]()
![]()
Egy aprócska dologra hivnám fel a figyelmet.A felségjelzésre....
Kolumbiai gépek.Tényleg bevetik őket LBG bombákkal.De...
De gerillák ellen,kiknek nincs rendes légvédelmük,nincs légierejük.A37ek ráérnek felkinlódni magukat az ngp és MANPADok hatómagasság felé,és onnan bombázzanak.Pont ezért használnak LGBt,mert abbol a magasságbol pontos csapáshoz LGB kell.
De ha volna rendes légvédelem,légirő akkor ezt nem tudnák megcsinálni,mert mire felküzdenék magukat dobási magasságra,már rég lelőtték volna őket.
Úgy,hogy @Aladeen folyton az L39el való LBG meg SDB hajigálásról álmodozik.Mindez nagyon szép - külön köszönet a Dragonlfy-os képekért, nem tudtam, hogy lézerbombát is tudnak bevetni - de ez most hogy jön ide?
Mindih hozzá téve, hogyÚgy,hogy @Aladeen folyton az L39el való LBG meg SDB hajigálásról álmodozik.
Ennek az esélye europai hadszintéren lényegében nulla.2. Ha már nincs MANPADSnál komolyabb légvédelem.
kivéve ha a NATO a lopakodóikkal lenyom mindent...Ennek az esélye europai hadszintéren lényegében nulla.

Hát,a kolumbiai pilóták ilyen bombadobálásra jobb kedvelik a turbopop Tucánt......kivéve ha a NATO a lopakodóikkal lenyom mindent...
Persze ha ők is benne vannak akkor nincs szükség a Skyfoxra.
Volt idoszak mikor mi is szemeztunk vele aztan jott az ukran haboru es ment a kukaba mert egy ilyennel tokjo drog kartelleket meg terroristakat dobalni akiknek nincs komoly legvedelme de ha mar van akkor nagyon jo celpont.Hát,a kolumbiai pilóták ilyen bombadobálásra jobb kedvelik a turbopop Tucánt......
Nem is azért irtam,hogy vegyünk.A pilóták preferenciáját irtam.Volt idoszak mikor mi is szemeztunk vele aztan jott az ukran haboru es ment a kukaba mert egy ilyennel tokjo drog kartelleket meg terroristakat dobalni akiknek nincs komoly legvedelme de ha mar van akkor nagyon jo celpont.
A francik kényszerből választották, mert az említett jet gépeik már kikoptak az pedig nem fordulhat elő, hogy olyan olasz, cseh vagy britt képet rendszeresítsenek amiben nincs részesedésük. Mivel az nem lehet, hogy a D'Assaultot gyengítsék odahaza. A brazilokkal pedig amúgy is üzletelnek.Nem is azért irtam,hogy vegyünk.A pilóták preferenciáját irtam.
Tukán,fóleg a Supr Tucano teherbiróbb,hosszabb a repülési ideje mint az A-37nek.Lassabb,de az ott igazábol nem számit.Pont mert ott nincs kiépitett légvédelem.Ngp van inkább csak (az viszont van.Arpia heli meg Kfir is tért vissza ngp találattal)
Európában a Tukán nem is mint harci gép,hanem mint oktatógép van jelen.Részben pont az L39 kategóriájú jet gépeket váltottak velük.Pl francik a Fuga Magistert meg az AlpaJetet.
.kivéve ha a NATO a lopakodóikkal lenyom mindent...
Persze ha ők is benne vannak akkor nincs szükség a Skyfoxra.
Nekem meg ez ugrik be:.
Ez a béna "Skyfox" név egy régi Commodore64-es játékban volt a vadászgép neve 84-ben, olvasom leirva, mindig ez ugrik be róla, nem a NER-39, bár sok mögötte a ravaszkodás, szóval akár lehet róka is.
Kellett nekik, mivel a Szuhoi gépekhez kikoptak a régi L-39 gépeik, amiből egyébént 2x annyi volt amennyi NG-t vettek.. De nézzük meg a légierő összetételét. Oda kell annyi gép amit megvettek.. 40+ Szu-27/30-as, 40 darab körül Szu-22-es (legyen a fele üzemképes akkor is 20..) Nem véletlenül vettek egy század Jak-130-ast is.. Nos ez 60 gép alulról számolva, ha egy csomó javitáson van, vagy alkatrészhiányból áll.Vietnámi képzés
VietnámKellett nekik, mivel a Szuhoi gépekhez kikoptak a régi L-39 gépeik, amiből egyébént 2x annyi volt amennyi NG-t vettek.. De nézzük meg a légierő összetételét. Oda kell annyi gép amit megvettek.. 40+ Szu-27/30-as, 40 darab körül Szu-22-es (legyen a fele üzemképes akkor is 20..) Nem véletlenül vettek egy század Jak-130-ast is.. Nos ez 60 gép alulról számolva, ha egy csomó javitáson van, vagy alkatrészhiányból áll.
Nos nekünk 14 van, és meglesz még 4...
Ennyi a különbség..
Ez újabb blama a L-39-nek. Nem elég olcsónak lenni, de jónak is kellene lenni.Most már biztos, az osztrákok 12 darab M-346 FA-t fognak venni a Leonardotól a 2020-ban kivont Saab 105-ök pótlására. A pontos összeg nem ismert, de a Krone szerint Bécs 1 milliárd eurót különített el a beszerzésre
Hát izé, nem tudom, mi van ebben az árban de valami 83 millióra jön ki a gépenkénti ár. Ez kb. F-35 szint.Ez újabb blama a L-39-nek. Nem elég olcsónak lenni, de jónak is kellene lenni.
Valszeg a fokozódó "nemzetközi helyzet" miatt szempont lett hogy harci repülőként is alkalmazható legyen. Az FA verzió fényévekkel többet nyújt ebben mint a Skyfox a kétszer akkora terhelhetősége és radarja miatt.
Irigylem tőlük ezt gépet...
Nem egy kategória a kettő. A Skyfox M-345, a M-346 meg az L-159 kb.Ez újabb blama a L-39-nek. Nem elég olcsónak lenni, de jónak is kellene lenni.
Valszeg a fokozódó "nemzetközi helyzet" miatt szempont lett hogy harci repülőként is alkalmazható legyen. Az FA verzió fényévekkel többet nyújt ebben mint a Skyfox a kétszer akkora terhelhetősége és radarja miatt.
Irigylem tőlük ezt gépet...
Jobban jártunk volna egy potensebb géppel minta Skyfox...Nem egy kategória a kettő. A Skyfox M-345, a M-346 meg az L-159 kb.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..