Paraméter  | Williams FJ44-4A(/M)   | JeCs-4G21  
(Költséghatékony,  
vállalható  kompromisszumok)  | JeCs-5G21  
(Fejlettebb, Termékcsaládon Belüli)  | Megjegyzés  
(a JeCs-sorozat változásai)  | 
Típus  | Turbofan  | 00-Turbofan  | 00-Turbofan  | A JeCs modellek 00--Fan megoldást alkalmaznak.  | 
Gyártó  | Williams International  | JeCs Motors  | JeCs Motors  | Gyártó: JeCs Motors.  | 
Teljesítmény (kN) (Tolóerő)  | 17 kN (3800 lbf)  | ~20.2 kN   | ~21.2 kN   | A JeCs-4G21 direkt tolóerő növelése, a JeCs-5G21-nél az LP-turbina fejlesztéséből származó potenciál 20%-a tolóerő növelésre fordítva.  | 
FADEC Rendszer  | Van  | Saját fejlesztésű, ktsg.hatékony  | Saját fejlesztésű, ktsg.hatékony  | Saját fejlesztésű, egyetemi pályázatokra és open-source megoldásokra épülő FADEC, licencköltségek nélkül.  | 
Konfiguráció  | Két forgórészes  | Két forgórészes  
(00-Fan-nel)  | Két forgórészes  
(00-Fan-nel)  | Alapkonfiguráció azonos.  | 
Nyomásviszony (OPR)  | 21:1  | 16:1  | 16.5:1  | A JeCs-4G21 OPR-je 16:1, a xxxxxxx-xxxx axiális fokozat-xxxx és a "nem feszített üzemmód" reálisabb értéke. A JeCs-5G21-nél az LP-turbina hatékonyabb működése révén a kompresszorrendszer képes enyhe OPR növelésre.  | 
Bypass arány (BPR)  | X:1  | X*1,1:1  | X*1,1:1  | Az 1-es típus BPR-jének 10%-os növelése a JeCs modelleknél.  | 
Fajlagos üzemanyag fogyasztás (TSFC) (kg/kN/h)  | 0.47  | 0.522  | 0.495  | JeCs-4G21: OPR változás, LP-turbina utólagos optimalizálás És: Endwall Contouring és 3D Aerodynamics optimalizálás (80%-a TSFC javításra). JeCs-5G21: OPR változás, LP-turbina utólagos optimalizálás És: Endwall Contouring és 3D Aerodynamics optimalizálás (80%-a TSFC javításra) és xxxxxxxx LP turbina fokozat.  | 
Átmérő (m)  | 0.57 m (beömlő)  | 0.57 m  | 0.57 m  | Azonos átmérő a JeCs modelleknél.  | 
Hosszúság (m)  | 1.10 m (43.3 in)  | 1.10 m (becsült)  | 1.12 m (becsült)  | A JeCs-4G21-nél a kompresszor fokozatszám csökkentése és az optimalizált felépítés miatt a hosszúság marad az eredeti. A JeCs-5G21-nél az LP-turbina xxxxxxx miatti minimális növekedés.  | 
Száraz tömeg (kg)  | 305 kg (672 lb)  | 350 kg (becsült)  | 375 kg (becsült)  | JeCs-4G21: A költség-optimalizált anyagok és egyszerűsített gyártás, valamint a +5kg technológiai tartalék miatt a súly nő.  
 
JeCs-5G21: Az LP-turbina  xxxxxx, xxxxx xxx xxxxxxx és minimális strukturális erősítés, valamint a +10kg technológiai tartalék miatti súly-növekedés.  | 
Gyártási költség (becsült)  | ~1.200.000 USD  | ~438.000 USD  | ~450.000 USD  | A gyártási költség számításánál a Williams-t vettük referenciának. Ez az az összeg, ami a gyártási folyamat nettó költsége.  | 
Becsült eladási ár (2025)  | ~2.000.000 USD (100%) 
(2017-es biz-jet, 
 -A-modell -ár: 2,3m$)  | ~750.000 USD (~37.5%, 
sok tartalék,  
jelentősen jobb ár lehetséges)  | ~800.000 USD (~40%, 
sok tartalék,  
jelentősen jobb ár lehetséges)  | Az eladási ár tartalmazza a profitrátát, R&D költségeket, marketinget, szervizt, stb. A JeCs modelleknél az alacsonyabb engedélyeztetési szint és a non-prémium árazási stratégia érvényesül.  | 
Élőmunka aránya a gyártási költségben  | ~50%  | ~65%  | ~65%  | Az élőmunka-intenzívebb gyártási filozófia miatt a JeCs-modellek esetében az élőmunka aránya a teljes gyártási költségen belül magasabb.  |