Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
14 311
70 873
113
A fejlesztés első fázisa fejeződött be. Sokadjára. De legalább ezt is megértük.
Azok alapján, amit korábban ígértek, sejtettem, hogy ez nem lesz sétagalopp, mivel nem lehet csak úgy a kívánt paramétereket megugrani a 117Sz szintjéről indulva.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
21 068
33 685
113
Minden egyes csiszolással a befejezséhez közeledik. De nem tudom túl komolyan venni a hírt annak fejében, hogy kb két hónapja arról szólt a történet, hogy még tíz év mire a sorozatgyártott hajtóművek jönni fognak.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
49 720
89 821
113
Z2udk7oplv0.jpg
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
21 068
33 685
113
A képről a 30-ast megértem, de a többivel a google fordító a telómon sem tudott mit kezdeni. Beavattok minket is, hogy miről van szó?
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
21 068
33 685
113
Akkor lehet innen visszaszámolni. Gondolom ez annyit jelent, hogy a darabok összerakva a fizikai világban is egy működő egészet alkotnak, amit szoftveresen már láttak. Akkor most jön a finomhangolások sorozata, fékpados tesztek, aztán beleszereik egy Szu-33-ba egyik oldalra, közben ezerrel finomhangolás, hibajavítás, alkatrészáttervezés, aztán beleszerelik a második protót a is a 33-masba, reptetik egyfolytában, cserélik ami nagyon kopik vagy áttervezik és ha szerencséjük van akkor nem zuhan le közbe a gép a két prototípussal meg az azokat menteni próbáló tesztpilótával. És ez tart addig amíg el nem érik a kívánt eredményt.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
21 068
33 685
113
Miért pont abba? Az mivel tud többet vagy mivel alkalmasabb egy hajtóműtesztre? És miért van csak egy belőle?
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
14 311
70 873
113
Ez akkor most arról szólna, hogy már tesztgépbe szerelhető állapotban van az Izdelije 30? Mert a HTKA facebook-oldalán pár hónapja van egy videó, ahol már (próbapadon) működés közben látható volt ez a hajtómű elvileg.

Az egy tévedés lesz, lehet tőlem származik.
Elnézést.

A 710-es mindig is a hajtóműtesztek próbapadja volt, már a kilencvenes évek vége óta, Kezdetben radarral, majd napjainkra azt is kiszerelték belőle, mert nem kell. Pitot-csövet is kapott az orra.

A Szu-27M sztoriról én írtam a magyar wikipediát, jó barokkos körmondatokkal, de benne van minden.

https://hu.wikipedia.org/wiki/Szu–35

Ha képet is akarsz, jó sokat, de orosz szöveggel, akkor párhuzamosan ajánlom ezt a linket is. A két weboldalból már mindent fogsz tudni.

http://paralay.com/su27m/su27m.html