Ha van egy másik 50 milliós Rábád, vagy ha nincsen épp szerviben, vagy nem ott helyben tilt le a kompjúter.![]()
Nem jók a hazai Rábák? Tudsz valamit, hogy mik a tapasztalatok vele?
Ha van egy másik 50 milliós Rábád, vagy ha nincsen épp szerviben, vagy nem ott helyben tilt le a kompjúter.![]()
Nem jók a hazai Rábák? Tudsz valamit, hogy mik a tapasztalatok vele?
Így van.ezek az opelek meg hiluxok sztem a "light utility vehicles" kategóriába tartoznak
Senki nem mondta, hogy nem jók, csak ugye modernek, és a túlszabályozott nagyon felügyelt eszközökből időnként előjön a bug (egyébként én más területről jövök, csak olyan mesélt pár esetet, aki látott már Rábát élőben).Nem jók a hazai Rábák? Tudsz valamit, hogy mik a tapasztalatok vele?
Olyankor minden kütyü megfelel a célnak, amikor üzemképes.A Rábák megfelelnek a célnak, csak szerinte régen minden jobb volt.


A Szász Gábor féle Matematika 3 is azzal az axiómával kezdődik, hogy a nulla valószínűségű esemény bekövetkezhet, az egy valószínűségű, pedig előfordulhat, hogy nem következik beÉn már láttam Uralt elakadva, lőtér őrséget szállítót ki, és egy agyon vezérelt mezőgazdasági vontató (New Holland)segített neki.


Szerintem inkább arról van szó, hogy a modern ha beszarik, akkor körülményes lehet megjavítani, konkrétan meg sem tudod helyszínen javítani, míg a másikat egy hegesztővel és kalapáccsal az esetek 99%-ában rendbe tudod hozni. Ha az új fasza hi-tech nem romlik el és ár / érték arányban is jó akkor azt kell venni, de ha irreálisan drága és/vagy a régi cucc is tökéletesen megfelel a feladatra akkor azt kell üzemben tartani.
Én már láttam Uralt elakadva, lőtér őrséget szállítót ki, és egy agyon vezérelt mezőgazdasági vontató (New Holland)segített neki. Ráadásul 50 lit / 100 km a fogyasztása. Én eltakarítanám az összes Uralt, Gaz, Zil, Uaz.
Mercedes
![]()
Man
![]()
)ez így békeidőben laborkörülmények között nagyon kis fincsi dolog...Tévedés. A rendszeresített autókhoz kell a megfelelő szerviz. Magyarul, ha rendszeresítünk egy új teherautót, vagy bármi járművet, akkor a gyárilag megkövetelt szervizelést is mellé kell tenni. Vagyis, az alakulathoz tartozó műszaki alegység kell hogy rendelkezzen a megfelelően képzett szakemberekkel és felszereléssel, tartalék alkatrészekkel, adott javítási munkák szakszerű elvégzéséhez. Bizony egyszerűbb és gyorsabb a javítás ha csak egy alkatrész szorul cserére, amit azonnal megtud a szerelő, ha ráköti a gépre a lap topot, ami jelzi hol és mi a hiba. Majd cseréli a jelzett alkatrészt. Mintsem a régi, elektronika mentes gépen, fél napig keresik esetleg a hiba okát, félig szétszedve a gépezetet. Általában azok sírják vissza a régebbi technikát, akik ha gond van az új gépen, nem rendelkeznek a kellő szakértelemmel annak elhárításához. Példa csupán: Gyárunkban a targoncákat adó cég szervizel is. Szerelői képzett emberek, akik egyfelől ismerik a technikát, másfelől alkalmazzák a számítástechnika lehetőségeit, a meghibásodások feltárásához. Sokkal gyorsabb így a hibafeltárás.
Vehetünk csucsmodern fegyvereket ha katonáinkba nincs meg haza iránt szeretet és az elhivatotság.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..