Azt te 2 ezer órából nem tolod le főleg úgy, hogy abba a 2 ezer órában más is kellett, hogy legyen.
Ja értem. Megint ott tartunk, hogy a F-35 "nem működik" - videó van a képességekről pl. a DAS-ról - de az orosznak még bemondás nélkül is elhiszünk mindent. Ez hívják hitnek.Persze műszaki karbantartási dokumentum nem kéne!
Jajj... ilyet le se írjál 2018-ban.
A MAKSz-on 2013-óta repül az egész világ szeme láttára a gép korlátozás nélkül. Azt ne mond nekem, hogy idáig mindebből te semmit se láttál...

Ronival van valamilyen rokoni kapcsolatodNem, nem láttam, orosz repülés nem érdekel annyira (rossz tapasztalat). Most majd megnézem
De egy légishow bemutató (kis sebesség) mennyire fedi le a harci alkalmazást? Fegyverek alkalmazása (eltávolodás a törzstől, együttműködés a rendszerekkel, interferenciák), gépágyú hatása (vibráció, hőterhelés, asszimetria elleni vezérlés), ilyesmi. Szóval arra gondok, hogy a gép mondjuk képes minden állásszögre, de fegyveralkalmazás esetén megvannak már a kidolgozott eljárások/sofware upgratek? Erre gondoltam, mikor azt írtam légi harcra nem alkalmas (úgy ítélem meg).
Légiharc alkalmasságban nem az érdekel, hogy tud mozogni, hanem hogy sisakcélzó be van-e téve a kabinba, van-e kilőhető rakéta, az le van-e tesztelve...
Felőlem kacsalábon is piruettezhet, ha közben max csókot szór az ellenfélre
?Na, én még nem olvastam ezt tőled, de akkor ezek szerint kb. ugyan úgy látjuk a lényeget. Hozzáteszem, nekem nagyon nagy meglepi lenne már az is, ha intenzíven reptetnék őket akár csak védővadász szinten. Ez már akkor is magabiztosságot sugároz, hogy elengedték egy ilyen konfliktuszónába a gépeik.Ide is beteszem amit a Szír topikban írtam:
"Max. védővadászként fogják használni a SzU-57 -et, ha van bennük radar. Mindenesetre nagy önbizalomra vall, és lehet, hogy jobban kiforrott a tipus, mint ahogy itt a fórumon gondoltuk. Nem a bevethetőségre gondolok, hanem a műszaki kiforrottságra. Melegebb égövi klímában is üzemeltetési tapasztalatokat szereznek vele, India miatt ez a lépés még érthető is lehet."
Gépágyús légiharcban elhiszem, hogy nagyot tudna alakítani.Jajj... ilyet le se írjál 2018-ban.
A MAKSz-on 2013-óta repül az egész világ szeme láttára a gép korlátozás nélkül. Azt ne mond nekem, hogy idáig mindebből te semmit se láttál...
Nem, nem láttam, orosz repülés nem érdekel annyira (rossz tapasztalat). Most majd megnézem
De egy légishow bemutató (kis sebesség) mennyire fedi le a harci alkalmazást? Fegyverek alkalmazása (eltávolodás a törzstől, együttműködés a rendszerekkel, interferenciák), gépágyú hatása (vibráció, hőterhelés, asszimetria elleni vezérlés), ilyesmi. Szóval arra gondok, hogy a gép mondjuk képes minden állásszögre, de fegyveralkalmazás esetén megvannak már a kidolgozott eljárások/sofware upgratek? Erre gondoltam, mikor azt írtam légi harcra nem alkalmas (úgy ítélem meg).
Légiharc alkalmasságban nem az érdekel, hogy tud mozogni, hanem hogy sisakcélzó be van-e téve a kabinba, van-e kilőhető rakéta, az le van-e tesztelve, tud-e ellentevékenységet végezni,...
Felőlem kacsalábon is piruettezhet, ha közben max csókot szór az ellenfélre

!Volt korlátozás nélküli PAK-FA demó? Az első PAK-FA repülés kb. áthúzásokból állt, aztán amit én láttam ott sem húzták meg a gépet erősen. Meg volt egy földön popázs és program törlés. Azóta nem kerestem rá PAK-FA demóra.De hogy a jó fenébe nem láttál még egyetlen Szu-57 demovideót 2013 óta???????!!!!!
Amit nem láttál az nincs is?
Jajj... ilyet le se írjál 2018-ban.
A MAKSz-on 2013-óta repül az egész világ szeme láttára a gép korlátozás nélkül. Azt ne mond nekem, hogy idáig mindebből te semmit se láttál...
Má alig várom, hogy FAB bombákat és UB blokkokat eregessen.

Sajnos igen. Ők így gondolkodnak. Véleményezésben, fikázásban nagyon ott vannak, de valójában annyi fáradtságot sem vesznek, hogy legalább alap szinten figyelemmel kísérjék a fejlesztést.
Nem, nem láttam, orosz repülés nem érdekel annyira (rossz tapasztalat).
Ezt az érvet sem értem. Az F-35-ről kiadott tesztvideóket sem civilek készítik, de azokat kiadják. Ez nem érv semmire...Egyébként a PAK-FA állami tesztjei a 929. Repülési Kutató Központban Aktyubinszkban folynak(tak)(1. szakasz 2017 végén befejeződött). Ami zárt terület, ott nincs senki aki képeket, videókat készítsen. Nyilván készültek videó anyagok a VM számára.
Honnan tudod, hogy mit eregettek (vagy nem) J-20-ról?Az is több lenne, mint amit a J-20-ról eddig eregettek.![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..