Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

The side-looking array of KLJ-7A airborne AESA radar has near 600 T/R modules, in comparison, Su-57's side-looking N036B-1-01 X-band AESA radars has 358 T/R modules.

Na jó okés ! De melyik gépnek szánják ezt a KLJ-7A radart? illetve melyik radar van a j-20 -ban?
DrUFXh6X4AAkFUf.jpg

DrUFhqZWwAAkHhb.jpg

DrUFM2sVsAAiWtJ.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: bartinieffektus
Mi van, ha a zsidókat verték át ezzel az infomrátorral? Simán lehet, hogy hagyták egy idő után, mikor már látókörbe került a tevékenysége, de csak dezinformációra volt jó az átadott anyag.
Simán lehet, hogy ezt a zsidók is időben felismerték és fizetés nélkül távoztak.
Informátorunk így lett duplán balek.
 
Mi van, ha a zsidókat verték át ezzel az infomrátorral? Simán lehet, hogy hagyták egy idő után, mikor már látókörbe került a tevékenysége, de csak dezinformációra volt jó az átadott anyag.
Simán lehet, hogy ezt a zsidók is időben felismerték és fizetés nélkül távoztak.
Informátorunk így lett duplán balek.
Ez tipikusan az "ellenkezője sem igaz" hír. Senki se tud semmit az érintetteken kívül.
 
Egyébként lakotosként kezdett el dolgozni a KnAAZ-ban 2013-ban majd előléptették technológusnak. A harmadik legkisebb hozzáférési formája volt az államtitoknak, így túl értékes infókhoz nem juthatott, viszont volt egy másik társa, aki ellen szintén vizsgálatot folytattak titokban. Semmi részlet nem ismert. A 4,5 év börtön(viszonylag kis büntetés) arra utal, hogy alkut kötött az FSZB-vel és mindent részletesen bevallot.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and gacsat
Egyébként lakotosként kezdett el dolgozni a KnAAZ-ban 2013-ban majd előléptették technológusnak. A harmadik legkisebb hozzáférési formája volt az államtitoknak, így túl értékes infókhoz nem juthatott, viszont volt egy másik társa, aki ellen szintén vizsgálatot folytattak titokban. Semmi részlet nem ismert. A 4,5 év börtön(viszonylag kis büntetés) arra utal, hogy alkut kötött az FSZB-vel és mindent részletesen bevallot.


Nagyon neglepődtem volna, ha nem vall be mindent 5 perc alatt.
:D
 
Lehet,jogy hülye kérdés de nem baj.Amikor vízszintes orsót csinált a gép akkor miért vesztett magasságot?
 
Lehet,jogy hülye kérdés de nem baj.Amikor vízszintes orsót csinált a gép akkor miért vesztett magasságot?
Mert kellő felhajtóerő nem minden szög fordulatban van a vason, és a gravitáció meg ténykedik. :) :hadonaszos:

Még negatív irányban is hat a szemét levegő ellenállása.
 
  • Tetszik
Reactions: dudi
Mert kellő felhajtóerő nem minden szög fordulatban van a vason, és a gravitáció meg ténykedik. :) :hadonaszos:

Még negatív irányban is hat a szemét levegő ellenállása.
Minden repülőgép minden manővernél magasságot veszít. Hacsak nem tesznek aktívan ellene.
 
Lehet,jogy hülye kérdés de nem baj.Amikor vízszintes orsót csinált a gép akkor miért vesztett magasságot?
Mert így vezették a gépet. Ha semmiféle vezetett/palástorsót nem csinálna a pilóta, akkor is magasságot veszít. Ez azért van, mert a gép állásszöge változik az orsó alatt és a szárny azonos negatív állásszögben kisebb felhajtóerőt termel, mint pozitívban.
 
Mert így vezették a gépet. Ha semmiféle vezetett/palástorsót nem csinálna a pilóta, akkor is magasságot veszít. Ez azért van, mert a gép állásszöge változik az orsó alatt és a szárny azonos negatív állásszögben kisebb felhajtóerőt termel, mint pozitívban.

Szóval ahogy fordul a tengelye körül csökken a felhajtóerő?Ezt a TVC nem tudja kezelni(vagy nem is cél kezelni)?
 
Szóval ahogy fordul a tengelye körül csökken a felhajtóerő?Ezt a TVC nem tudja kezelni(vagy nem is cél kezelni)?
Nem képes annyi felhajtóerőt termelni. Ez egyszerű trigonometria és tolóerő meg a géphez szükséges felhajtóerő mennyisége. Meg nem is így működik. Próbáld ki bármelyik repszimet és megérted, hogy hogyan működik a dolog.