[HUN] Helikopterbeszerzés

Kb. 3 oldalon ugyanaz az erőlködés megy. Nem gondolod Celebra, hogy a véleményeddel kb. egyedül vagy és lényegében a semmiről beszélsz? Személyszerint figyelmesen olvastam, de mára már elfáradtam. Elengedhetnéd ezt a szálat...köszi.
És az a baj,hogy van véleményem,vagy az,hogy lehet benne igazság is?
Igen, nekem nincs érvem :)
Egyébként a következő faxa meglátás mi lesz, AC-130 rámpás szállítónak?
Továbbra is kitartok a nyugati harcrendszerekkel felszerelt Su-80 mellet.De csak mert rühellem az oroszokat:)
 
Ne csak a videót nézd.
Ott van linkben a Norvég hatóság jelentése.
Konkrétan leírják hogy javasolják az Airbusnak a reduktor áttervezését mert - ahogy a jelentésben szerepel - az nem elég "robosztus" konstrukció és az üzemeltetési tapasztalatok azt mutatják, hogy a tengeri platformok kiszolgálása jelentette terhelés nagyon közel van a szerkezet teherbírásának a határához.
Megjegyzem nincs ok feltételezni hogy a katonai alkalmazás kisebb terhelést jelentene mint a tengeri platformok kiszolgálása..
Jelenlegi helyzet tényleg az hogy a reduktort 1000 óránként ki kell építeni és a második fokozat bolygókerekeit ki kell cserélni.
Ok. Azt nem olvastam.
 
Nekem ez úgy jön le,hogy a reduktor gyenge a hajtóművek,és a gép megnövekedett méretéhez,teljesitményéhez képest.Pl a Mi28 is küzdött ilen gondokkal,de az AH-1W hajtóműveit is leszabályozták.De én nem vagyok mérnök.

Te, figyelj már. Ha ennyire nehéz dolgokat megérteni, illetve feladni egy elképzelést, akkor valami fejlesztő-pedagógust kéne keresned. Esetleg a Bárányfelhő Alapítványt, vagy valami hasonlót. :) Én szurkolok neked, tudom, hogy elég bátor vagy hozzá! :)
 
Az én olvasatomban a fúrótornyok kiszolgálása nagyjából a gép teljesítményének határának közelében van. A legjobb sportkocsi sem bírja sokáig ha folyton versenyzel vele.
Természetesen ez nem jelenti, hogy nem kell fejleszteni a reduktort.
 
  • Tetszik
Reactions: marton and borisz
Én is így látom. Azok táborát erősítem, akik örülnek ennek a beszerzésnek. Ha tetszik ha nem Hforce-al, A145 (225-re én nem kérném)szerintem nem rossz erő a térségben még jó ideig. Rendszerben gondolkodtak, normális mennyiségben gondolkodtak, tehát véleményem szerint egy szavunk sem lehet. Bízom benne, hogy ez a gondolkodásmód megjelenik majd a szf-i erőknél,, illetve nincs okom mást feltételezni a Bren és ezek után.

Ez a 8 Mihu lesz 6-7 évig és kész konyec filma, nincs bennük már több.
Szerint a helikérdés egyelőre letudva a 145M-225M duóval.
Őszintén szólva nem bírná a buxa, van a földön még mit turbózni.
 
Minden fegyvervásár elsősorban politikai elköteleződés, értékválasztás.
Ezért furcsa olvasni az oroszozó megnyilvánulásokat bizonyos helyeken.
Ez egyértelmű garasletétel a német-francia (eu) vonalra.
Szerintem meg most elsődlegesen katonai szakmai és gazdasági döntés született: a pénzügyileg lehetséges típusok közül a számunkra legmegfelelőbbet választották ki. Oroszt nem lehetett (még szerencse) amerikai meg vagy árban nem volt elérhető vagy a katonák nem támogatták. Ráadásul rendszerben gondolkdtak, típuscsaládban, ami még inkább dicséretes.Az már csak hab a tortán, hogy politikailag is jó választásnak bizonyul: legalább nem teszik ki az állampártot az Európai Néppártból.
 
"Az európai gyártó - amelyben Magyarország legnagyobb külgazdasági partnere, Németország is tulajdonos - a flotta szállítása esetén egyéb befektetéseket is tervez az országba hozni - jelezte az alelnök."
Hát ez jó esélyel egy központi javító bázist jelentene. 40+ helire már megérné ahogy fentébb megjegyezték. Pláne ha hozzáveszük a térségi leendő illetve beszerzet mennyiségeket. Lásd Szerbia. Plusz a térségi civil/rendvédelmi szférát. Bőven 100 feletti számmal lehetne számolni csak itt a térségben. Kezdve a mókusoktól át a nagyokig. Erre már lehetne egy központi javító bázist alapozni. Sőt kelleni is fog ha azt veszük alapul.
 
Hát ez jó esélyel egy központi javító bázist jelentene. 40+ helire már megérné ahogy fentébb megjegyezték. Pláne ha hozzáveszük a térségi leendő illetve beszerzet mennyiségeket. Lásd Szerbia. Plusz a térségi civil/rendvédelmi szférát. Bőven 100 feletti számmal lehetne számolni csak itt a térségben. Kezdve a mókusoktól át a nagyokig. Erre már lehetne egy központi javító bázist alapozni. Sőt kelleni is fog ha azt veszük alapul.

Mi van, ha erről állapodtunk meg az oroszokkal? :D
 
Hát ez jó esélyel egy központi javító bázist jelentene. 40+ helire már megérné ahogy fentébb megjegyezték. Pláne ha hozzáveszük a térségi leendő illetve beszerzet mennyiségeket. Lásd Szerbia. Plusz a térségi civil/rendvédelmi szférát. Bőven 100 feletti számmal lehetne számolni csak itt a térségben. Kezdve a mókusoktól át a nagyokig. Erre már lehetne egy központi javító bázist alapozni. Sőt kelleni is fog ha azt veszük alapul.
Reméljük úgy lesz ahogy írtad.:)
 
  • Tetszik
Reactions: Masztiff
Én is így látom. Azok táborát erősítem, akik örülnek ennek a beszerzésnek. Ha tetszik ha nem Hforce-al, A145 (225-re én nem kérném)szerintem nem rossz erő a térségben még jó ideig. Rendszerben gondolkodtak, normális mennyiségben gondolkodtak, tehát véleményem szerint egy szavunk sem lehet. Bízom benne, hogy ez a gondolkodásmód megjelenik majd a szf-i erőknél,, illetve nincs okom mást feltételezni a Bren és ezek után.
HForce rendszer tartalmazza a védelmi rendszert is.Ha nem csak egy fullajtárszállitó belbiztonsági gépet akarsz,(bár államunknak és pártunkanak alighanem ezek a fő szempontok) kell a HForce rendszernek minimum a védelmi rendszer része.
Szerintem meg most elsődlegesen katonai szakmai és gazdasági döntés született: a pénzügyileg lehetséges típusok közül a számunkra legmegfelelőbbet választották ki. Oroszt nem lehetett (még szerencse) amerikai meg vagy árban nem volt elérhető vagy a katonák nem támogatták. Ráadásul rendszerben gondolkdtak, típuscsaládban, ami még inkább dicséretes.Az már csak hab a tortán, hogy politikailag is jó választásnak bizonyul: legalább nem teszik ki az állampártot az Európai Néppártból.
Tovébbra sem egy tipuscsalád.Két teljesen eltérő fejlődésű vonalú gép.Airbus holdingba betagozott két külön gyár termékei.
 
A hátsó vagy oldalsó desszantajtók kérdése azonos a közepes heliken és az APCen. Az ellenség felé mutatott cél mérete, a járműelhagyás sebessége és kényelme a válasz!
 
Tegnapi hír "Helikopterekhez szükséges alkatrészeket gyártó üzemet létesít az Airbus Helicopters."
Kicsit konkrétabban "The industrial co-operation will focus on the production of high-precision mechanical parts, initially for dynamic systems for rotorcraft. An integrated Airbus plant will be established and will utilise the local supply chain to carry out other functions such as surface treatment of parts."
 
Tegnapi hír "Helikopterekhez szükséges alkatrészeket gyártó üzemet létesít az Airbus Helicopters."
Kicsit konkrétabban "The industrial co-operation will focus on the production of high-precision mechanical parts, initially for dynamic systems for rotorcraft. An integrated Airbus plant will be established and will utilise the local supply chain to carry out other functions such as surface treatment of parts."
Jajj, de az nem úgy, szar minden, diktatúra!!44!NÉGY
 
  • Tetszik
Reactions: kaktusz