Magyarán a Burlak nem a T-14 helyett, hanem mellett jönne? Viszonylag olcsón, viszonylag nagyobb számban tudnák rendszeresíteni, miközben a T-14-hez is lassan kiépülne, felfejlődne a beszállítói lánc, raktárkészletek a kisebb mennyiségű rendszeresítés miatt, ami nyitva hagyná az ajtót a későbbi nagyobb rendelésnek. Ebben a formában talán lehetne értelme, bár megint nagyon szétforgácsolnák az erőforrásokat (T-72, -80, -90 modernizáció, Burlak, T-14, csak harckocsi fronton)
Igen és jelenleg a kezelőszemélyzet a testével védi a személyzet nélküli tornyot. Ha teljesen azonost páncélozással számolnánk csak a hátúlról jövő találatok esetében lennének gyengébben védve a kezelők.Igen oldalról minden gáz de a harckocsi oldalának az eleje jobban ki van téve a találatoknak mint a közepe vagy a hátulja.Ez azért van mert ha nem pont szemből hanem 20-30 fokos szögből jön a találat akkor a harckocsi oldalának az elejét éri a találat.
Igen és jelenleg a kezelőszemélyzet a testével védi a személyzet nélküli tornyot. Ha teljesen azonost páncélozással számolnánk csak a hátúlról jövő találatok esetében lennének gyengébben védve a kezelők.
Mellette, nagyobb darabszámban. Ha megvalósul ez a terv, akkor a Burlak mellett T-72B3, T-72B3(M), T-80BVM, T-90M, T-14 harckocsik lennének hadrendben, ha az új és a modernizáltakat veszem. Ez túl sok típus a darabszámok mellett. (T-90M 30 drb, T-80BVM-64 darab)
Ok, akkor meg hátul erősíted meg.Nem teljesen azonos a páncélozás.Így,hogy elöl vannak a kezelők vastag.Ha nem ott lennének a kezelők akkor nem lenne vastag mert a harckocsi páncélja nem a harckocsit hanem a kezelőket védi.
Ok, akkor meg hátul erősíted meg.
A farok csóválja a kutyát, pont, mint a repiparban. Van egyetlen VM, egyetlen hadsereg, meg két harckocsigyártó., meg három platform, egy T-72-es, egy T-80-as meg a T-14, az elős kettőből vagy ezer alváltozat, mindenféle egymás elől elhappolt és behúzott kisszériás szerződések, totál káosz.
Csak, mert a gyárak megragadtak a T-72-es éa T-80-as bázisán.
Akkor meg ne tegyél oda annyi páncélt, hanem hagyd így ahogy jelenleg van.De oda kevés találat jut.Összességében így a találatoknak legjobban kitett részek védelme csökkenne.
???Akkor meg ne tegyél oda annyi páncélt, hanem hagyd így ahogy jelenleg van.
A páncélzatot és csak a sorrenden változtass: torony, motortér, személyzet.
A páncélzatot és csak a sorrenden változtass: torony, motortér, személyzet.
Ha így vesszük, akkor a Merkavánál sincs páncél ahol ember van (leszámítva a tornyot).Senki nem fog ilyet csinálni soha és nem is lenne értelme.áncél csak ott lesz ahol ember is van,olyan helyre meg nem raknak embert ahol nincs páncél.
Nem vagyok szagértő, de nem bukna orra?A páncélzatot és csak a sorrenden változtass: torony, motortér, személyzet.
Van ott páncél bőven.Ha így vesszük, akkor a Merkavánál sincs páncél ahol ember van (leszámítva a tornyot).
Nem vagyok szagértő, de nem bukna orra?
Nem vagyok szagértő, de nem bukna orra?
Dehogy nem.
T-34 szériánál is mondhatni teljesen elöl van a torony, mégsem bukott orra.
Majdnem. A páncéltest egy ékkel kezdődik. A jelenlegi kialakításnál a személyzet az ékben és a mögötte lévő térben van. Ha a tornyot előre teszed akkor az ékben holttér keletkezik, de ezt feltöltheted üzemanyaggal. Utána jön a torony, aztán a motor és aztán egy valamivel hosszabb kűzdőtér a személyzetnek.De a motor nem.Te egy olyan koncepciót vzoltál föl ahol elöl van a páncél,a motor,az üzemanyag,hátul meg egy nagy üres tér a kezelőkkel.Ez még úgy is orrnehéz ha a torony nem elöl van hanem középen.Ráadásul egy kis könnyű torony hisz ember nincs benne.
Nem rakaszkodok annyira az ötlethez, csak unalomból eljátszadozok a gondolattal.
Majdnem. A páncéltest egy ékkel kezdődik. A jelenlegi kialakításnál a személyzet az ékben és a mögötte lévő térben van. Ha a tornyot előre teszed akkor az ékben holttér keletkezik, de ezt feltöltheted üzemanyaggal. Utána jön a torony, aztán a motor és aztán egy valamivel hosszabb kűzdőtér a személyzetnek.
A legnagyobb gond, szerintem a csapnivaló kilátás és, hogy lényegében már a vezető is teljesen a kamerákra kell hagyatkozzon.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..