Melyik része?Mert nem látom,hogy tételesen,módszeresen meg lenne cáfolva a gondolatmenet.
Fene tudja,hogy agymenés,vagy lehetséges megoldás.Arra való az összehasonlitó versenytárgyalás,hogy ki lehessen választani a leginkább megfelelő megoldást
És az alapgondolat,hogy a csúcs gépek drágasága miatt szükség lenne egy occsó kiegészitő tipusra?Tán az is agymenés?
Figyelj! Ezzel a géppel az a probléma, hogy öreg, mint az országút. Hiába próbálták eladni az izraeliek modern elektronikával, senkinek sem kellett.
Hiába próbáltak 40 év garanciát rá vállalni, akkor sem kellett senkinek. Mellesleg szerintem ezek a gépek nem új gépek, hanem az
1996-ban tőlük kivont és tulajdonképpen haditartalékban tartott gépek hasznosításának egyik formái.
Maradjunk annyiban, hogy nem valószínű, hogy egy 10-20-30 gépes beszerzésért beröffentenék a gyártást, amikor
náluk sincs rendszerben 20éve.
Még azt sem mondanám, hogy a letárolt gépek ne lehetnének jó állapotban, mert ugyebár a sivatag jól konzervál, de ha ha már a fejlesztő országban is 2 generációval arrébb járnak, akkor azokat a gépeket ne "kívánjuk már meg"!
Maga az alap típus is csak olyan országokban van még rendszerben, ahol a templom egere báróként paroláz, vagy senki más nem áll velük szóba.
Ezek a gépek olyan cikik beszerzés ügyben szóba hozva 2019-ben, hogy még a Bolgár Légierő is kitáncolt az ügyből még 2013-ban. De a többször csődbement és az angol vétó miatt máshonnan elég bajosan gépet szerző Argentínok is megmaradtak érdeklődés szinten 2014-ben....
De nem is értem. Hogy gondolod, hogy majd a nagyjából 2 generációval újabb Gripeneket ezekkel fogjuk leváltani? Nem lenne értelme inkább azokat továbbfejleszteni?
Nincs ezekkel a gépekkel komoly baj, és ha az izraeli légierő el tudja adni, akkor a megfelelő partner letud vele még 40 évet. Gondolok itt olyan kaliberű országokra, mint Mozambik, Togo, meg Szomália.