K
kamm
Guest
ha ennyire nagy löncshús lógna a lábuk között nem kellett volna boríték anno hogy megnyerjék az itthoni tendert és akkor 28db F16 érkezhetett volna amik a sajátjaink lettek volna ...
Nem mondom hogy a Saab rossz dolgokat csinál , ellenkezőleg de azért tudjuk már hol van a helyük , amit rappali mondot teljesen igaz , full platformot kaptak anno a GM-től és ugyan nem voltak nagy elvárások , anno nem sikerült megugrani , mostanában elismerem hogy jó játékokat képesek gyártani de azért nem Isteníteném őket
Azt eleve hiba volt atvenni, sajatot kellett volna kifejleszteni, be kellett volna fektetni a penzt az R&D-be. A GM szo szerint kivereztette oket. Ennek anno rengeteg irodalma volt a Saabsunited foruman, olvass utana.
Amugy GM egy igazi visszataszito ceg volt mar a kezdetektol fogva: Caliban anno felvasarolta a kozlekedesi cegeket es megszuntette a tomegkozlekedest en block, csak hogy autot vegyen mindenki. Nekem az evek soran volt tobb kollegam is Michiganbol, szamtalan csaladtagjuk dolgozott nekik ill autogyartoknak es mindegyikuk egyontetuen gyulolte a GM-et, Subaruval, Hondaval meg Toyotakkal jartak mind.
Miért nem a Volvo vagy a Saab vette meg a lomokat gyártó GM-et?! Még az átkosban együtt gyerekeskedtünk (nyaranta) egy svéd o-ban élő sráccal. Apja saab-ból ment nyugdíjba, ő is ott kezdte...maradjunk annyiban, h nem ok nélkül nem világsiker a két márka. Volt volvo xc90-ed? Gondolom vigyorogva fizetnél 1-1,5 misis számlákat, ami más autókban 90e km után ciki, de ott 8000 km-nél megmihájlik