A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

Gondolom a páncélozott eszközök azok...
Szerintem a rámpás katonai repülőgépekre gondolt.
Azzal egyébként a helyzet, hogy az egyetlen egy rámpás teherszállítónk felújításra kerül.
Mi lesz helyette, Még nem tudjuk hivatalosan, szerintem ez még nem dőlt el a háttérben, Benkő szavaival élve megy a "Piackutatás".
 
  • Tetszik
Reactions: BiancoGasto
Maximum nektek lenne bajotok, mert főbe lőnélek titeket a libsiskedésetek közepette :)
Hát mondjuk úgy, hogy egy személyes hadsereg lennél ha olyan katonát akarnál találni aki a te elképzelésednek megfelel. De én nem aggódok azon, hogy neked bármi módon is közöd lesz valaha is a Magyar Honvédséghez a honvédelem.hu olvasásán kívül.
 
Na de mi van a dedikált katonai szállítóval?
Azt a beszerzést sem lehet már tovább halogatni.
Alapvetően a szállítókat viszonylag egyszerű időben tolni. (Ennek idehaza hagyományai vannak! ;)o_O)
Nincsennek pontos adataim, de megérzésre az Ancsák korábbi feladatainak szerintem több mint a felét átvették a 319-esek és a Falconok. Most ugyebár sos-ben megrendelték a 2db AN-26 felújítását. Először a már "lejárt" gépet viszik ki, és újítják fel. Ha jól emlékszem a felújítás olyan 3-5 hónap (ez csak dereng, de nem biztos!). Ezzel megoldható az 1 gépnyi AN-26-os kapacitás fenntartása.
Így megoldható minimális szinten a protokol, a személyszállító, a futár, valamint az ejtőernyős kiképzői feladat. Kisebb teherszállítás is letudva.
Ez nem ideális megoldás, de legalább nem túl drága, és időhúzásnak elmegy. Ezzel így nyerünk minimum 2-3 évet, hogy dönteni kelljen a rámpásokról...
 
Hát mondjuk úgy, hogy egy személyes hadsereg lennél ha olyan katonát akarnál találni aki a te elképzelésednek megfelel. De én nem aggódok azon, hogy neked bármi módon is közöd lesz valaha is a Magyar Honvédséghez a honvédelem.hu olvasásán kívül.
Jajj Kriszke itt nagy a szád, de ha háború lenne te lennél az első aki alázatosan segítséget kérnél attól akinek van esze is = én.
Egyébként egyedül jobban tudok Rambózni a krumpli pucolok és a libsik csak feltartanának és idegesítenének a primitív hülyeségeikkel.
 
Jajj Kriszke itt nagy a szád, de ha háború lenne te lennél az első aki alázatosan segítséget kérnél attól akinek van esze is = én.
Egyébként egyedül jobban tudok Rambózni a krumpli pucolok és a libsik csak feltartanának és idegesítenének a primitív hülyeségeikkel.
Szerintem az egész század taposolna hogy egyedül mész rambózni főleg ha abból indulsz ki, hogy alsóbbrendű ellenségeink fegyverei úgysem tehetnek kárt benned. Rövid de látványos műsor lenne.
 
  • Tetszik
Reactions: vilmoci
Alapvetően a szállítókat viszonylag egyszerű időben tolni. (Ennek idehaza hagyományai vannak! ;)o_O)
Nincsennek pontos adataim, de megérzésre az Ancsák korábbi feladatainak szerintem több mint a felét átvették a 319-esek és a Falconok. Most ugyebár sos-ben megrendelték a 2db AN-26 felújítását. Először a már "lejárt" gépet viszik ki, és újítják fel. Ha jól emlékszem a felújítás olyan 3-5 hónap (ez csak dereng, de nem biztos!). Ezzel megoldható az 1 gépnyi AN-26-os kapacitás fenntartása.
Így megoldható minimális szinten a protokol, a személyszállító, a futár, valamint az ejtőernyős kiképzői feladat. Kisebb teherszállítás is letudva.
Ez nem ideális megoldás, de legalább nem túl drága, és időhúzásnak elmegy. Ezzel így nyerünk minimum 2-3 évet, hogy dönteni kelljen a rámpásokról...
Lehet, hogy nem jól látom, de a szabványos Griff konténerek igazából egyik európai szállító típusba sem férnek el rendesen. Vissza kellene olvasgatni. Valóban az lenne a realitás, hogy Ancsa felújítás, majd Brazil csoda beszerzés.
 
  • Tetszik
Reactions: emel
Alapvetően a szállítókat viszonylag egyszerű időben tolni. (Ennek idehaza hagyományai vannak! ;)o_O)
Nincsennek pontos adataim, de megérzésre az Ancsák korábbi feladatainak szerintem több mint a felét átvették a 319-esek és a Falconok. Most ugyebár sos-ben megrendelték a 2db AN-26 felújítását. Először a már "lejárt" gépet viszik ki, és újítják fel. Ha jól emlékszem a felújítás olyan 3-5 hónap (ez csak dereng, de nem biztos!). Ezzel megoldható az 1 gépnyi AN-26-os kapacitás fenntartása.
Így megoldható minimális szinten a protokol, a személyszállító, a futár, valamint az ejtőernyős kiképzői feladat. Kisebb teherszállítás is letudva.
Ez nem ideális megoldás, de legalább nem túl drága, és időhúzásnak elmegy. Ezzel így nyerünk minimum 2-3 évet, hogy dönteni kelljen a rámpásokról...
Addigra 40 evesek lesznek az AN-26 szallitoink, es jon egy valasztas ami miatt megint csak tolodik minden egy evvel.
 
  • Tetszik
Reactions: BiancoGasto