Alapvetően a szállítókat viszonylag egyszerű időben tolni. (Ennek idehaza hagyományai vannak!
)
Nincsennek pontos adataim, de megérzésre az Ancsák korábbi feladatainak szerintem több mint a felét átvették a 319-esek és a Falconok. Most ugyebár sos-ben megrendelték a 2db AN-26 felújítását. Először a már "lejárt" gépet viszik ki, és újítják fel. Ha jól emlékszem a felújítás olyan 3-5 hónap (ez csak dereng, de nem biztos!). Ezzel megoldható az 1 gépnyi AN-26-os kapacitás fenntartása.
Így megoldható minimális szinten a protokol, a személyszállító, a futár, valamint az ejtőernyős kiképzői feladat. Kisebb teherszállítás is letudva.
Ez nem ideális megoldás, de legalább nem túl drága, és időhúzásnak elmegy. Ezzel így nyerünk minimum 2-3 évet, hogy dönteni kelljen a rámpásokról...