Hát ha előbb kezdték. Látod, így se lett jó.Előbb elkészültek egy x motorral mintvdgy v-vel?
Hát ha előbb kezdték. Látod, így se lett jó.Előbb elkészültek egy x motorral mintvdgy v-vel?
16 hónap alatt az a Mercedes Benznek se sikerült volna.Igen de mi köze ennek ahoz a blamázshoz, hogy lassabban haladnak egy primitív egyszerű v motor kifejlesztésével mint egy marha bonyolult x motoréval?
Vagy az élettartamának. Vagy az árának.Jajj a csapágyainak
Amúgy valaki elmagyarázná nekem ezt a csapágyazási problémát? Mit jelent, mitől van, miért jobb a sor hat, mint a V8?
Mert laikusként nekem csak annyi jön le, hogy a sorhat az olcsóbb, mivel kevesebb a henger és a vezérműtengely.
Azt hiszem, te kevered a szezont a fazonnal. A fönti motornak kétoldalt két főtengelye van, és középen találkoznak a dugattyúk. Ez a fő hátránya, ráadásul a két főtengely között 30% nyomaték különbség is adódik. Ebből meg minden bonyodalom. Az élettartama is pocsék. https://forum.htka.hu/threads/t-64.845/page-4#post-332836Én azt sajnálom ,hogy az oroszok nem a T64-es 5TDF motorját fejlesztették tovább.
Ami egy kétütemű, ellen dugattyús dízel motor, egy ilyen kisméretű motorból a 60-as években kihoztak 700 lóerőt.
Úgy tudom eredetileg a Junkers próbálkozott ezzel a motorral aII.vh alatt.![]()
Most a kínaiak fejlesztik nagy erőkkel (OPOC motor)
![]()
Így is kúúrva nehéz. A Rábának és a Csepel Műveknek 30 év alatt egy milimétert sem sikerült változtatniuk a RÁBA-MAN blokkján. Semmit. 20 év alatt a tükörképét se sikerült megcsinálni."Illetve higyjük el nekik, hogy Doosan DV27K!"
Megtanulták a kínaiaktól hogy kell motort fejleszteni.![]()
De igen. A V motorokat az egyéb előnyeik miatt gyártják. Főleg azért, mert kisebbek. Vannak motorgyártók, akik egyáltalán nem gyártanak mást, csak soros motorokat. Perkins, Cummings.Fip7: Nem vagyok mérnök, de ezt nem lehet általánositani, hogy a sorhatos tartósabb mint a v8, mert annak gyengébbek a csapágyai. Lehet, hogy a Volvonak voltak konstrukciós gondjai. Elöfordul au ilyesmi,mégha nem is vet jó képet a gyártóra.
(Az Isten verheilt meg ezt a helyesirâsi segitséget a tabletten...)
Rövidebb főtengelyen kellene elhelyezni ugyanannyi csapágyat. Ugyanis a rövidebb főtengely a V motor fő előnye. A Ford V8as 85 lóerővel kezdte. Most 550 körül jár. Ami akkor nem volt gond, mostmár az.Amúgy valaki elmagyarázná nekem ezt a csapágyazási problémát? Mit jelent, mitől van, miért jobb a sor hat, mint a V8?
Mert laikusként nekem csak annyi jön le, hogy a sorhat az olcsóbb, mivel kevesebb a henger és a vezérműtengely.
dudi
Én most nem az X motorról beszélek, azt vágom, hogy az túl tömör.
Engem az érdekel, hogy mi a baj a V8-al azon kívül, hogy drágább, mint egy S6?
Tartósat, erőset, vagy olcsót. Bármelyik kettőt lehet. 100 LE literteljesítménnyel egy T-72esnek 3800 LEnek kellene lennie 3,8M FT árral.gacsat, aquarell
Nem lehet, hogy itt a valódi gondot a fillérbaszás okozza?
Egyszer az egyik Dr. Hanula Barna-s előadásban hallottam, hogy egy modern turbós benzin motor az autógyárnak nem kerül 100,000 Ft-jába, és a Szent Gothárdi Opel gyár által közzé tett bevételi adatok (/legyártott motor) is ezt igazolták.
A dízelek alapból drágábbak, a nagy löket térfogatú nehéz gépekbe való dízelek szintén. De van egy olyan érzésem, hogy itt igazából a probléma alapja a fillérbaszás, nem a technológia hiánya.

.
Mitzu csinálja a motorokat.Type90 egy V12,Type10 V8as 1500 lovas motorja van a hirek szerint.De ennyi,semmi több nincs róluk.
A fene tudja.Type90re olvastam V12-t is,Type10re meg másfélezer pacit is.De az erőátviteli rendszerre is mindenféle technikai csodát feltételeznek.Hát ez a téma tényleg Feket Lyuk. Én annyit találtam, hogy a 90-esben egy Mitsubishi 10ZG típus van. A típusjelzés azt sugallja, hogy ugyanúgy 10 hengeres, mint a 74-es típus 10ZF-je. Arról annyit tudni, hogy V10, kétütemű, és LÉGHŰTÉSES! (Erről találtam anyagot egy thai oldalon). A 10-esnek már V8-as négyütemű diesele van, és "csak" 1200Le, tekintve, hogy a tank mindössze 44 t.
Gondolod? Nekem nem ez jött le a cikkből. Bár eddig az X motort én se hallottam csajkaként emlegetni.

Hát ez a téma tényleg Feket Lyuk. Én annyit találtam, hogy a 90-esben egy Mitsubishi 10ZG típus van. A típusjelzés azt sugallja, hogy ugyanúgy 10 hengeres, mint a 74-es típus 10ZF-je. Arról annyit tudni, hogy V10, kétütemű, és LÉGHŰTÉSES! (Erről találtam anyagot egy thai oldalon). A 10-esnek már V8-as négyütemű diesele van, és "csak" 1200Le, tekintve, hogy a tank mindössze 44 t.
A fene tudja.Type90re olvastam V12-t is,Type10re meg másfélezer pacit is.De az erőátviteli rendszerre is mindenféle technikai csodát feltételeznek.
Más.Hirek szerint NATO fejlesztési program lesz egy új ellendugattyús motorcsalád.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..