[HUN] Airbus A319

800 euró lesz a jegy az amerikai wizz járatokra. A jegybevétel és a tényleges költség közti különbséget az állam fizeti a wizznek.

Honnan hová? Oda-vissza? Nem sok az egy kicsit egy fapadosra? Vagy azoknak az utasoknak kell ennyit fizetni, akik most akarnak hazajönni?
 
Ezzel szemben flag carrierek törzsutasait adó business utasok a válság elmúltával várhatóan még intenzívebben fognak repkedni...
Ezt miből vezetted le?

A cégnél pl. nálunk eddig is az online meeting volt preferálva és sokan kezdenek ráébredni világszerte, hogy kurvára drága és felesleges a repkedés. Maga az, hogy valaki elrepül valamiért csak 2 napra majd visszamegy, az lehet 4 nap is + jetlag = munkaerő kiütve egy időre.

Ebben kb. tucatnyi sok órás skype meeting belefér. Ha nagy rajzot kell nyomtatni vagy nézni, az is meg a baszott nagy monitoron vagy printer kitolja. Töredéke az erőforrás igénye ennek.

Kiváló példa erre a BMS4 és a Freefalcon repszim is. Játékot lehet fejleszteni úgy, hogy kb. soha nem találkoztak emberek egymással, de sokuk még a másik identitását sem tudja. Én most így készítek videót és ismét MOD-ot.

Ha engem kérdeztek, a repipar 90%+ része simán luxus. Mert megtehetjük. Nem azért, mert szükséges vagy értelme van. Szép műszaki teljesítmény, csak közben szétkúrjuk vele a Földet és a kövi generáció jövőjét.

Pl. számomra felfoghatatlan, hogy mivégre van értelme az n+1-dik várost meglátogatni? Kb. a 10. város után az egyet láttam, mindent láttam érzés van.
Ha ma pl. lenne olyan VR felület, amivel a La Sagrada bejárható lenne virutálisan, akkor sok értelmét nem látnám annak, hogy valaha Barcelonába repüljek.
Kb. monumentális természeti szépségekért utaznék, de a turisták töredéke csinálja ezt.

Ha nagyon szemét akarnék lenni, ma a világ "ipara" kb. 10%-ban abból él, hogy a gyök2 polgár elutazik más városba szelfzni és bulizni. Lehet, de ennek lábnyoma nem zavar senkit...?

Valójában már most annak a peremén vagyunk, hogy turizmus nélkül tömegek lennének munka nélkül...
Ha nem menne a féktelen szórakozás...
 
Ha így van, akkor a csehek sokkal ügyesebbek, mert bár nekik nincs, mégis jóval több tehergépet tudtak összeszedni.
Ellenben az USA-ban rekedt magyaroknak nem tehergép kell, hanem 1 szélestörzsű, mely nem 3-4 tankolással repül...

Akkor a legtöbb helyre miért az ALKALMATLAN Wizzes gépeket küldik? Már minden repülő áll, szóval bármely társaságtól lehet megfelelő gépet bérelni - összesítve olcsóbban, ti. a technikai leszállások sem ingyen vannak... :(
Biztos megvan az oka te okos. Egyszer látnám, hogy nehéz időkben valami okosat szólsz....o_Oo_O
 
  • Tetszik
Reactions: zeal and megazez
Ezt miből vezetted le?

A cégnél pl. nálunk eddig is az online meeting volt preferálva és sokan kezdenek ráébredni világszerte, hogy kurvára drága és felesleges a repkedés. Maga az, hogy valaki elrepül valamiért csak 2 napra majd visszamegy, az lehet 4 nap is + jetlag = munkaerő kiütve egy időre.

Ebben kb. tucatnyi sok órás skype meeting belefér. Ha nagy rajzot kell nyomtatni vagy nézni, az is meg a baszott nagy monitoron vagy printer kitolja. Töredéke az erőforrás igénye ennek.

Kiváló példa erre a BMS4 és a Freefalcon repszim is. Játékot lehet fejleszteni úgy, hogy kb. soha nem találkoztak emberek egymással, de sokuk még a másik identitását sem tudja. Én most így készítek videót és ismét MOD-ot.

Ha engem kérdeztek, a repipar 90%+ része simán luxus. Mert megtehetjük. Nem azért, mert szükséges vagy értelme van. Szép műszaki teljesítmény, csak közben szétkúrjuk vele a Földet és a kövi generáció jövőjét.

Pl. számomra felfoghatatlan, hogy mivégre van értelme az n+1-dik várost meglátogatni? Kb. a 10. város után az egyet láttam, mindent láttam érzés van.
Ha ma pl. lenne olyan VR felület, amivel a La Sagrada bejárható lenne virutálisan, akkor sok értelmét nem látnám annak, hogy valaha Barcelonába repüljek.
Kb. monumentális természeti szépségekért utaznék, de a turisták töredéke csinálja ezt.

Ha nagyon szemét akarnék lenni, ma a világ "ipara" kb. 10%-ban abból él, hogy a gyök2 polgár elutazik más városba szelfzni és bulizni. Lehet, de ennek lábnyoma nem zavar senkit...?

Valójában már most annak a peremén vagyunk, hogy turizmus nélkül tömegek lennének munka nélkül...
Ha nem menne a féktelen szórakozás...
OFF

A HTÖ is úgy készült, hogy Hpsap-pal szerintem alsó hangon 60-100 órát Skypoltam évek alatt. Soha nem találkoztam vele sőt, lövésem sincs, hogy kicsoda ő.
Ne, kb. ennyire kell munkához repkedni. Csak meg kéne tanulni sokaknak használni a digitális világ vívmányait. Ennyi...
 
Honnan hová? Oda-vissza? Nem sok az egy kicsit egy fapadosra? Vagy azoknak az utasoknak kell ennyit fizetni, akik most akarnak hazajönni?

Oda üresen mennek nem? Trump nem enged be amúgy se senkit kb európából. Ez egy menekítő járat. Aki kint rekedt (nem aki rendesen kint él) azoknak 800-at kell fizetni. Lehet, hogy kicsit sok, bár ami maradt kevés járat kb bárhova, ott eléggé felment az ár.

"A mentesítő Wizz Air járatról kiküldött tájékoztató szerint a jártokra 800 Euró/fő áron értékesítenek jegyet. A "csökkentett áru repülőjegy értékesítéséből befolyó bevétel, illetve a Wizz Air tényleges költsége közti különbözetet Magyarország Kormánya fizeti". Az ellátás fizetős lesz, a Wizz járatokon megszokott kínálatból. A járatra 1 db 20 kilogrammos bőrönd és 1 db 40x20x30 centiméteres kézitáska vihető fel. A többi poggyászlehetőség az utasszámtól függ. Együtt utazó két fő esetén egy 55x40x23 centiméteres bőrönd is megengedett."
 
Oda üresen mennek nem? Trump nem enged be amúgy se senkit kb európából. Ez egy menekítő járat. Aki kint rekedt (nem aki rendesen kint él) azoknak 800-at kell fizetni. Lehet, hogy kicsit sok, bár ami maradt kevés járat kb bárhova, ott eléggé felment az ár.

"A mentesítő Wizz Air járatról kiküldött tájékoztató szerint a jártokra 800 Euró/fő áron értékesítenek jegyet. A "csökkentett áru repülőjegy értékesítéséből befolyó bevétel, illetve a Wizz Air tényleges költsége közti különbözetet Magyarország Kormánya fizeti". Az ellátás fizetős lesz, a Wizz járatokon megszokott kínálatból. A járatra 1 db 20 kilogrammos bőrönd és 1 db 40x20x30 centiméteres kézitáska vihető fel. A többi poggyászlehetőség az utasszámtól függ. Együtt utazó két fő esetén egy 55x40x23 centiméteres bőrönd is megengedett."

Köszönöm a magyarázatot. Az nem volt nekem világos, hogy ez az ár és támogatás a menetrendszerinti járatokra vonatkozik majd vagy csak a mostani menekítő járatokra.
 
  • Tetszik
Reactions: ms07
Javallom keress magadnak 1 személyeskedő oldalt, mert ez itt 1katonai témájú fórum!
Igen, tudom.

Évek alatt sokat tanultam itt a fórumon.

Lehet, sőt biztos, hogy sok dologban jobban értesz a katonai dolgokhoz mint én. DE vedd már észre, hogy amiket leírtál az nem szempont a mai nehéz helyzetbe. A széles törzsös megállapításod. Most vészhelyzet van.

ÉRTED??????
Szerintem nem, és a hozzád hasonló többi nagy kritikus sem.

Te is csak a hibát keresed mindig, évek óta.
Miért így, miért nem amúgy.

Neked még a hasonlóknak egy kicsit elkéne magukban mélyedni.
 
Ezt miből vezetted le?

A cégnél pl. nálunk eddig is az online meeting volt preferálva és sokan kezdenek ráébredni világszerte, hogy kurvára drága és felesleges a repkedés. Maga az, hogy valaki elrepül valamiért csak 2 napra majd visszamegy, az lehet 4 nap is + jetlag = munkaerő kiütve egy időre.
Ezt nem én vezetem le.
Tény hogy a repülő utasoknak minimum két nagy csoportja van:
- az üzleti utazók (akik valamilyen üzleti célból utaznak)
- az egyéb akik nyaralnak, buliznak, családot látogatnak stb...

A cégek már lecsökkentették a felesleges repkedést de még így is maradt millió olyan ok ami igényli a személyes jelenlétet.

Az is tény hogy a business utasok kevésbé árérzékenyek (nálunk pl.5 óra repülés felett automatikusan mindenkinek business classt vesznek) és az elemzések arról szólnak hogy ez a réteg a válság utàn újra repülni fog.

Ezzel szemben az egyéb (nyaralók, bulizók, rokon làtogatók) várhatóan anyagiak, szabadság, fennmaradó utazàsi korlátozások miatt nehezebben fognak visszatérni a piacra
 
Igen, tudom.

Évek alatt sokat tanultam itt a fórumon.

Lehet, sőt biztos, hogy sok dologban jobban értesz a katonai dolgokhoz mint én. DE vedd már észre, hogy amiket leírtál az nem szempont a mai nehéz helyzetbe. A széles törzsös megállapításod. Most vészhelyzet van.

ÉRTED??????
Szerintem nem, és a hozzád hasonló többi nagy kritikus sem.

Te is csak a hibát keresed mindig, évek óta.
Miért így, miért nem amúgy.

Neked még a hasonlóknak egy kicsit elkéne magukban mélyedni.
Azt elmélyültség nélkül is értem. De majd minden országban "vészhelyzet van", veszteglő gépekkel, következésképp olcsón lehet utasszállítót bérelni. Szélestörzsűt is, mely simán - technikai megállók nélkül - lerepüli pl. a Bp-Los Angeles távot.

Gyermekszínész voltam és mesedarabban is szerepeltem. De azt a mesét már nem veszem be, hogy a Wizz olcsóbb! - 3-4 technikai megállóval meg pláne nem...!!!

További szép hétvégét kívánok!
 
  • Tetszik
Reactions: Király Fika
Azt elmélyültség nélkül is értem. De majd minden országban "vészhelyzet van", veszteglő gépekkel, következésképp olcsón lehet utasszállítót bérelni. Szélestörzsűt is, mely simán - technikai megállók nélkül - lerepüli pl. a Bp-Los Angeles távot.

Gyermekszínész voltam és mesedarabban is szerepeltem. De azt a mesét már nem veszem be, hogy a Wizz olcsóbb! - 3-4 technikai megállóval meg pláne nem...!!!

További szép hétvégét kívánok!
Neked is.
Sétálj egyett ebben a szép napsütésben, azt teszem én is.
Csáó.
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
Azt elmélyültség nélkül is értem. De majd minden országban "vészhelyzet van", veszteglő gépekkel, következésképp olcsón lehet utasszállítót bérelni. Szélestörzsűt is, mely simán - technikai megállók nélkül - lerepüli pl. a Bp-Los Angeles távot.

Gyermekszínész voltam és mesedarabban is szerepeltem. De azt a mesét már nem veszem be, hogy a Wizz olcsóbb! - 3-4 technikai megállóval meg pláne nem...!!!

További szép hétvégét kívánok!
1 technikai megálló volt oda, 1 vissza mindig Nur-Sultanban.
 
Sanghajból vissza volt 2 is /az első Irkutszkban/ a rakomány súlyától függően. Hogy az USA utak kapcsán hány technikai megálló lesz, az még kérdéses...
A mai 3 gépnél nem volt. Múlt héten valóban úgy jött. Én is meglepődtem, pedig a 3 gép együtt 27 tonna szajrét hozott.
 
Egyébként már elindult Pekingből is vissza az két A321, úgy nézem ők is kihagyják az Irkutszki megállót.
 
Portyázási hirek

Ma éjfél körül befut még Pekingből két Wizz gép.
Holnapra viszont egy 91 tonnás gigaszállítmány várható. Az érkezése csúszott késő estére az eredeti hírhez képest.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.