[HUN] Airbus A319

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 818
82 321
113
800 euró lesz a jegy az amerikai wizz járatokra. A jegybevétel és a tényleges költség közti különbséget az állam fizeti a wizznek.

Honnan hová? Oda-vissza? Nem sok az egy kicsit egy fapadosra? Vagy azoknak az utasoknak kell ennyit fizetni, akik most akarnak hazajönni?
 
M

molnibalage

Guest
Ezzel szemben flag carrierek törzsutasait adó business utasok a válság elmúltával várhatóan még intenzívebben fognak repkedni...
Ezt miből vezetted le?

A cégnél pl. nálunk eddig is az online meeting volt preferálva és sokan kezdenek ráébredni világszerte, hogy kurvára drága és felesleges a repkedés. Maga az, hogy valaki elrepül valamiért csak 2 napra majd visszamegy, az lehet 4 nap is + jetlag = munkaerő kiütve egy időre.

Ebben kb. tucatnyi sok órás skype meeting belefér. Ha nagy rajzot kell nyomtatni vagy nézni, az is meg a baszott nagy monitoron vagy printer kitolja. Töredéke az erőforrás igénye ennek.

Kiváló példa erre a BMS4 és a Freefalcon repszim is. Játékot lehet fejleszteni úgy, hogy kb. soha nem találkoztak emberek egymással, de sokuk még a másik identitását sem tudja. Én most így készítek videót és ismét MOD-ot.

Ha engem kérdeztek, a repipar 90%+ része simán luxus. Mert megtehetjük. Nem azért, mert szükséges vagy értelme van. Szép műszaki teljesítmény, csak közben szétkúrjuk vele a Földet és a kövi generáció jövőjét.

Pl. számomra felfoghatatlan, hogy mivégre van értelme az n+1-dik várost meglátogatni? Kb. a 10. város után az egyet láttam, mindent láttam érzés van.
Ha ma pl. lenne olyan VR felület, amivel a La Sagrada bejárható lenne virutálisan, akkor sok értelmét nem látnám annak, hogy valaha Barcelonába repüljek.
Kb. monumentális természeti szépségekért utaznék, de a turisták töredéke csinálja ezt.

Ha nagyon szemét akarnék lenni, ma a világ "ipara" kb. 10%-ban abból él, hogy a gyök2 polgár elutazik más városba szelfzni és bulizni. Lehet, de ennek lábnyoma nem zavar senkit...?

Valójában már most annak a peremén vagyunk, hogy turizmus nélkül tömegek lennének munka nélkül...
Ha nem menne a féktelen szórakozás...
 

anonim999

Well-Known Member
2016. március 19.
2 683
4 438
113
Ha így van, akkor a csehek sokkal ügyesebbek, mert bár nekik nincs, mégis jóval több tehergépet tudtak összeszedni.
Ellenben az USA-ban rekedt magyaroknak nem tehergép kell, hanem 1 szélestörzsű, mely nem 3-4 tankolással repül...

Akkor a legtöbb helyre miért az ALKALMATLAN Wizzes gépeket küldik? Már minden repülő áll, szóval bármely társaságtól lehet megfelelő gépet bérelni - összesítve olcsóbban, ti. a technikai leszállások sem ingyen vannak... :(
Biztos megvan az oka te okos. Egyszer látnám, hogy nehéz időkben valami okosat szólsz....o_Oo_O
 
  • Tetszik
Reactions: zeal and megazez
M

molnibalage

Guest
Ezt miből vezetted le?

A cégnél pl. nálunk eddig is az online meeting volt preferálva és sokan kezdenek ráébredni világszerte, hogy kurvára drága és felesleges a repkedés. Maga az, hogy valaki elrepül valamiért csak 2 napra majd visszamegy, az lehet 4 nap is + jetlag = munkaerő kiütve egy időre.

Ebben kb. tucatnyi sok órás skype meeting belefér. Ha nagy rajzot kell nyomtatni vagy nézni, az is meg a baszott nagy monitoron vagy printer kitolja. Töredéke az erőforrás igénye ennek.

Kiváló példa erre a BMS4 és a Freefalcon repszim is. Játékot lehet fejleszteni úgy, hogy kb. soha nem találkoztak emberek egymással, de sokuk még a másik identitását sem tudja. Én most így készítek videót és ismét MOD-ot.

Ha engem kérdeztek, a repipar 90%+ része simán luxus. Mert megtehetjük. Nem azért, mert szükséges vagy értelme van. Szép műszaki teljesítmény, csak közben szétkúrjuk vele a Földet és a kövi generáció jövőjét.

Pl. számomra felfoghatatlan, hogy mivégre van értelme az n+1-dik várost meglátogatni? Kb. a 10. város után az egyet láttam, mindent láttam érzés van.
Ha ma pl. lenne olyan VR felület, amivel a La Sagrada bejárható lenne virutálisan, akkor sok értelmét nem látnám annak, hogy valaha Barcelonába repüljek.
Kb. monumentális természeti szépségekért utaznék, de a turisták töredéke csinálja ezt.

Ha nagyon szemét akarnék lenni, ma a világ "ipara" kb. 10%-ban abból él, hogy a gyök2 polgár elutazik más városba szelfzni és bulizni. Lehet, de ennek lábnyoma nem zavar senkit...?

Valójában már most annak a peremén vagyunk, hogy turizmus nélkül tömegek lennének munka nélkül...
Ha nem menne a féktelen szórakozás...
OFF

A HTÖ is úgy készült, hogy Hpsap-pal szerintem alsó hangon 60-100 órát Skypoltam évek alatt. Soha nem találkoztam vele sőt, lövésem sincs, hogy kicsoda ő.
Ne, kb. ennyire kell munkához repkedni. Csak meg kéne tanulni sokaknak használni a digitális világ vívmányait. Ennyi...
 

ms07

Well-Known Member
2012. október 19.
3 885
6 127
113
Honnan hová? Oda-vissza? Nem sok az egy kicsit egy fapadosra? Vagy azoknak az utasoknak kell ennyit fizetni, akik most akarnak hazajönni?

Oda üresen mennek nem? Trump nem enged be amúgy se senkit kb európából. Ez egy menekítő járat. Aki kint rekedt (nem aki rendesen kint él) azoknak 800-at kell fizetni. Lehet, hogy kicsit sok, bár ami maradt kevés járat kb bárhova, ott eléggé felment az ár.

"A mentesítő Wizz Air járatról kiküldött tájékoztató szerint a jártokra 800 Euró/fő áron értékesítenek jegyet. A "csökkentett áru repülőjegy értékesítéséből befolyó bevétel, illetve a Wizz Air tényleges költsége közti különbözetet Magyarország Kormánya fizeti". Az ellátás fizetős lesz, a Wizz járatokon megszokott kínálatból. A járatra 1 db 20 kilogrammos bőrönd és 1 db 40x20x30 centiméteres kézitáska vihető fel. A többi poggyászlehetőség az utasszámtól függ. Együtt utazó két fő esetén egy 55x40x23 centiméteres bőrönd is megengedett."
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 818
82 321
113
Oda üresen mennek nem? Trump nem enged be amúgy se senkit kb európából. Ez egy menekítő járat. Aki kint rekedt (nem aki rendesen kint él) azoknak 800-at kell fizetni. Lehet, hogy kicsit sok, bár ami maradt kevés járat kb bárhova, ott eléggé felment az ár.

"A mentesítő Wizz Air járatról kiküldött tájékoztató szerint a jártokra 800 Euró/fő áron értékesítenek jegyet. A "csökkentett áru repülőjegy értékesítéséből befolyó bevétel, illetve a Wizz Air tényleges költsége közti különbözetet Magyarország Kormánya fizeti". Az ellátás fizetős lesz, a Wizz járatokon megszokott kínálatból. A járatra 1 db 20 kilogrammos bőrönd és 1 db 40x20x30 centiméteres kézitáska vihető fel. A többi poggyászlehetőség az utasszámtól függ. Együtt utazó két fő esetén egy 55x40x23 centiméteres bőrönd is megengedett."

Köszönöm a magyarázatot. Az nem volt nekem világos, hogy ez az ár és támogatás a menetrendszerinti járatokra vonatkozik majd vagy csak a mostani menekítő járatokra.
 
  • Tetszik
Reactions: ms07

anonim999

Well-Known Member
2016. március 19.
2 683
4 438
113
Javallom keress magadnak 1 személyeskedő oldalt, mert ez itt 1katonai témájú fórum!
Igen, tudom.

Évek alatt sokat tanultam itt a fórumon.

Lehet, sőt biztos, hogy sok dologban jobban értesz a katonai dolgokhoz mint én. DE vedd már észre, hogy amiket leírtál az nem szempont a mai nehéz helyzetbe. A széles törzsös megállapításod. Most vészhelyzet van.

ÉRTED??????
Szerintem nem, és a hozzád hasonló többi nagy kritikus sem.

Te is csak a hibát keresed mindig, évek óta.
Miért így, miért nem amúgy.

Neked még a hasonlóknak egy kicsit elkéne magukban mélyedni.
 
T

Törölt tag 1586

Guest
Ezt miből vezetted le?

A cégnél pl. nálunk eddig is az online meeting volt preferálva és sokan kezdenek ráébredni világszerte, hogy kurvára drága és felesleges a repkedés. Maga az, hogy valaki elrepül valamiért csak 2 napra majd visszamegy, az lehet 4 nap is + jetlag = munkaerő kiütve egy időre.
Ezt nem én vezetem le.
Tény hogy a repülő utasoknak minimum két nagy csoportja van:
- az üzleti utazók (akik valamilyen üzleti célból utaznak)
- az egyéb akik nyaralnak, buliznak, családot látogatnak stb...

A cégek már lecsökkentették a felesleges repkedést de még így is maradt millió olyan ok ami igényli a személyes jelenlétet.

Az is tény hogy a business utasok kevésbé árérzékenyek (nálunk pl.5 óra repülés felett automatikusan mindenkinek business classt vesznek) és az elemzések arról szólnak hogy ez a réteg a válság utàn újra repülni fog.

Ezzel szemben az egyéb (nyaralók, bulizók, rokon làtogatók) várhatóan anyagiak, szabadság, fennmaradó utazàsi korlátozások miatt nehezebben fognak visszatérni a piacra
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
Igen, tudom.

Évek alatt sokat tanultam itt a fórumon.

Lehet, sőt biztos, hogy sok dologban jobban értesz a katonai dolgokhoz mint én. DE vedd már észre, hogy amiket leírtál az nem szempont a mai nehéz helyzetbe. A széles törzsös megállapításod. Most vészhelyzet van.

ÉRTED??????
Szerintem nem, és a hozzád hasonló többi nagy kritikus sem.

Te is csak a hibát keresed mindig, évek óta.
Miért így, miért nem amúgy.

Neked még a hasonlóknak egy kicsit elkéne magukban mélyedni.
Azt elmélyültség nélkül is értem. De majd minden országban "vészhelyzet van", veszteglő gépekkel, következésképp olcsón lehet utasszállítót bérelni. Szélestörzsűt is, mely simán - technikai megállók nélkül - lerepüli pl. a Bp-Los Angeles távot.

Gyermekszínész voltam és mesedarabban is szerepeltem. De azt a mesét már nem veszem be, hogy a Wizz olcsóbb! - 3-4 technikai megállóval meg pláne nem...!!!

További szép hétvégét kívánok!
 
  • Tetszik
Reactions: Király Fika

anonim999

Well-Known Member
2016. március 19.
2 683
4 438
113
Azt elmélyültség nélkül is értem. De majd minden országban "vészhelyzet van", veszteglő gépekkel, következésképp olcsón lehet utasszállítót bérelni. Szélestörzsűt is, mely simán - technikai megállók nélkül - lerepüli pl. a Bp-Los Angeles távot.

Gyermekszínész voltam és mesedarabban is szerepeltem. De azt a mesét már nem veszem be, hogy a Wizz olcsóbb! - 3-4 technikai megállóval meg pláne nem...!!!

További szép hétvégét kívánok!
Neked is.
Sétálj egyett ebben a szép napsütésben, azt teszem én is.
Csáó.
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 562
97 657
113
Azt elmélyültség nélkül is értem. De majd minden országban "vészhelyzet van", veszteglő gépekkel, következésképp olcsón lehet utasszállítót bérelni. Szélestörzsűt is, mely simán - technikai megállók nélkül - lerepüli pl. a Bp-Los Angeles távot.

Gyermekszínész voltam és mesedarabban is szerepeltem. De azt a mesét már nem veszem be, hogy a Wizz olcsóbb! - 3-4 technikai megállóval meg pláne nem...!!!

További szép hétvégét kívánok!
1 technikai megálló volt oda, 1 vissza mindig Nur-Sultanban.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 562
97 657
113
Sanghajból vissza volt 2 is /az első Irkutszkban/ a rakomány súlyától függően. Hogy az USA utak kapcsán hány technikai megálló lesz, az még kérdéses...
A mai 3 gépnél nem volt. Múlt héten valóban úgy jött. Én is meglepődtem, pedig a 3 gép együtt 27 tonna szajrét hozott.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 562
97 657
113
Egyébként már elindult Pekingből is vissza az két A321, úgy nézem ők is kihagyják az Irkutszki megállót.