.Ahogy elnézem, olyan nagyon azért nem modernizálták.
.
A komoly modernizálás olyan lenne, mint a kinai Y-20, amiről sikerült leszedni a világháborús eredetű faroklövészt és a teljesen elavult ámde ormótlan üvegezett orrot is.
.Ahogy elnézem, olyan nagyon azért nem modernizálták.
Az Il-78M2 program a már meglévő Il-78M gépek átalakításával jön létre az Il-78M-90A egyes elemeinek beépítésével, illetve a tervezett élettartam kitolásával 40 évre. Nem összekeverendő az új gyártású Il-78M-90A modellekkel, amiknek az alapja az Il-76MD-90A és már nem tartalmazzák a faroklövészt vagy annak a helyét. Az orr átdolgozása meg vélhetően anyagilag nem érné meg a strukturális változtatások mellett..
.
A komoly modernizálás olyan lenne, mint a kinai Y-20, amiről sikerült leszedni a világháborús eredetű faroklövészt és a teljesen elavult ámde ormótlan üvegezett orrot is.
Az üvegorr kell a fűre leszálláshoz. Mögötte meg radar van. Inkább arra gondoltam, hogy még az őskori motorjait se cserélték le a középkori PS-90esre..
.
A komoly modernizálás olyan lenne, mint a kinai Y-20, amiről sikerült leszedni a világháborús eredetű faroklövészt és a teljesen elavult ámde ormótlan üvegezett orrot is.
A többi típus hogy oldja meg üvegezett orr nélkül?Az üvegorr kell a fűre leszálláshoz. Mögötte meg radar van. Inkább arra gondoltam, hogy még az őskori motorjait se cserélték le a középkori PS-90esre.
Sehogy. Olvastam régen egy cikket, amiben arról volt szó, hogy cseszegettek valami ENSZ szervezetet, hogy miért ócska Il-76osokkal viszenk segélyeke a világ végére. A pilóták mondták, hogy azért, mert azokat küldik előre a pusztába leszállni, és utána megy csak oda a többi fajta repülő.A többi típus hogy oldja meg üvegezett orr nélkül?
Talán Allesmor vagy emel írta, hogy egy adott típus áthajtóművezése esetén nagy eséllyel a szárnyat, az abban futó üzemanyagrendszert, hidraulikát meg úgy kb mindent áttervezni/cserélni kell ami az Il-78-ak átlagéletkorát tekintve nem éri meg, főleg, hogy jönnek az újabb gyártású példányok. A B-52 áthajtóművezésnél is azért marad meg a 4×2 gondolás elrendezés, mert nem éri meg anyagilag a szárnyak cseréje.Az üvegorr kell a fűre leszálláshoz. Mögötte meg radar van. Inkább arra gondoltam, hogy még az őskori motorjait se cserélték le a középkori PS-90esre.
Van egy olyan érzésem, hogy nem az üvegezett orr a dolog kulcsa, hanem az Il-76-os robusztus felépítése és a strapabíró futómű, meg a sárkány.A többi típus hogy oldja meg üvegezett orr nélkül?
Il-76MD-90A-t.Egész pontosan mit látunk a képen?


.Ez a típus, főleg ezekkel az "új" hajtóművekkel, az egyik legjobb ár-érték arányú szállítógép. Jót tett neki az új szárny, a PSz-90-esek installálása és az új avionika. Bár ez utóbbi miatt tuti,hogy fölösleges az üvegezett orr, de nélküle nem is lehetne Il-76-osnak nevezni![]()
Legalább másolnák le a kinai Y-20 orrát, tolvajtól lopni nem bűn alapon, ha jobb saját ötletük nincs. 
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..