Allesmor..... nem lehet, hogy sajátos orosz munkaügyi megoldás? Azt a sok rádióst, fedélzeti mérnököt át kellene képezni vagy elbocsátani, amit az oroszok nem szívesen tennének. Ezért hiába modernizálnak egy gépet, a személyzet marad....
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Érdekes rakomány:
Allesmor..... nem lehet, hogy sajátos orosz munkaügyi megoldás? Azt a sok rádióst, fedélzeti mérnököt át kellene képezni vagy elbocsátani, amit az oroszok nem szívesen tennének. Ezért hiába modernizálnak egy gépet, a személyzet marad....
Akkor legyen meg itt, én eddig nem hallottam róla.Dr. Fülöp András nagyon jó munkát végzett a Malévnál. Három fős személyzet, angol nyelvtanfolyam, angol fónia betanulása mind nagyban megkönnyítette a Malév átállását a Boeing-ekre és az áltálában bevezetett új szemlélet hatékonyan leredukálta a repesemények számát.
A szovjetek meg csak erőltették a teljes foglalkoztatottság szocialista eszményét.
Amikor az a Tu-154M bedugózott 11 ezer méteren 2005-ben, mert a kapitány azt hitte(?!) egy Tu-154B2-esben ül és 13 ezren felülről akarta megkerülni a zivatarcellát, a kabinban ott volt az ötfős legénység, a váltás öt főből a kapitány és az elsőtiszt, meg egy műrepülőbajnok.
Földig dugóztak, de végig húzott bottal.
A Malév háromfős átállásához az utolsó lökést a ferihegyi Il-18-as katasztrófa adta meg, ahol az öt ember kis túlzással, ötfelé figyelt, kommunikált és dolgozott.
Akkor legyen meg itt, én eddig nem hallottam róla.
https://www.tu-154.hu/dr-fulop-andras-1928-2008/
Kunmadaras is pont ilyen.Russian Il-76MD take off and landing on dirt strip
Kunmadarason van a beton mellett egy ilyen füves kifutó.Nem, az ennél lényegesen jobb. Talán Mezőkövesdre gondoltál.
.
Nézd a dolog jó oldalát, legalább a kutató-mentő feladatokhoz jól jön alul az üvegezett rész..
.
Uj gyar, ujraszerszamozva, de a gep vilaghaborus stilusu uvegezett orrat nem tudjak/akarjak eltuntetni. Ha sajat ötlet nincs, legalabb masolnak le a kinai Y-20 megoldasat. De legalabb a faroklövesz már nem ül ott hatul disznek.
.
.
Uj gyar, ujraszerszamozva, de a gep vilaghaborus stilusu uvegezett orrat nem tudjak/akarjak eltuntetni. Ha sajat ötlet nincs, legalabb masolnak le a kinai Y-20 megoldasat. De legalabb a faroklövesz már nem ül ott hatul disznek.
.Az üvegezett orrrban sem ül senki,csak dísznek van ott az új változaton.
.Nézd a dolog jó oldalát, legalább a kutató-mentő feladatokhoz jól jön alul az üvegezett rész.
.
Aerodinamikailag elég kedvezőtlen, plusz kockázat dehermetizálódásra, növeli a gyártás költségeit, stb, stb