Allesmor..... nem lehet, hogy sajátos orosz munkaügyi megoldás? Azt a sok rádióst, fedélzeti mérnököt át kellene képezni vagy elbocsátani, amit az oroszok nem szívesen tennének. Ezért hiába modernizálnak egy gépet, a személyzet marad....
Érdekes rakomány:
![]()
Allesmor..... nem lehet, hogy sajátos orosz munkaügyi megoldás? Azt a sok rádióst, fedélzeti mérnököt át kellene képezni vagy elbocsátani, amit az oroszok nem szívesen tennének. Ezért hiába modernizálnak egy gépet, a személyzet marad....
Akkor legyen meg itt, én eddig nem hallottam róla.Dr. Fülöp András nagyon jó munkát végzett a Malévnál. Három fős személyzet, angol nyelvtanfolyam, angol fónia betanulása mind nagyban megkönnyítette a Malév átállását a Boeing-ekre és az áltálában bevezetett új szemlélet hatékonyan leredukálta a repesemények számát.
A szovjetek meg csak erőltették a teljes foglalkoztatottság szocialista eszményét.
Amikor az a Tu-154M bedugózott 11 ezer méteren 2005-ben, mert a kapitány azt hitte(?!) egy Tu-154B2-esben ül és 13 ezren felülről akarta megkerülni a zivatarcellát, a kabinban ott volt az ötfős legénység, a váltás öt főből a kapitány és az elsőtiszt, meg egy műrepülőbajnok.
Földig dugóztak, de végig húzott bottal.
A Malév háromfős átállásához az utolsó lökést a ferihegyi Il-18-as katasztrófa adta meg, ahol az öt ember kis túlzással, ötfelé figyelt, kommunikált és dolgozott.
Akkor legyen meg itt, én eddig nem hallottam róla.
https://www.tu-154.hu/dr-fulop-andras-1928-2008/
Kunmadaras is pont ilyen.Russian Il-76MD take off and landing on dirt strip
Kunmadarason van a beton mellett egy ilyen füves kifutó.Nem, az ennél lényegesen jobb. Talán Mezőkövesdre gondoltál.
.
De legalabb a faroklövesz már nem ül ott hatul disznek. 
Nézd a dolog jó oldalát, legalább a kutató-mentő feladatokhoz jól jön alul az üvegezett rész..
.
Uj gyar, ujraszerszamozva, de a gep vilaghaborus stilusu uvegezett orrat nem tudjak/akarjak eltuntetni. Ha sajat ötlet nincs, legalabb masolnak le a kinai Y-20 megoldasat.De legalabb a faroklövesz már nem ül ott hatul disznek.
![]()

.
.
Uj gyar, ujraszerszamozva, de a gep vilaghaborus stilusu uvegezett orrat nem tudjak/akarjak eltuntetni. Ha sajat ötlet nincs, legalabb masolnak le a kinai Y-20 megoldasat.De legalabb a faroklövesz már nem ül ott hatul disznek.
![]()
.Az üvegezett orrrban sem ül senki,csak dísznek van ott az új változaton.
.Nézd a dolog jó oldalát, legalább a kutató-mentő feladatokhoz jól jön alul az üvegezett rész.![]()

.
Aerodinamikailag elég kedvezőtlen, plusz kockázat dehermetizálódásra, növeli a gyártás költségeit, stb, stb
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..