Il-76 Candid / Il-476 / Il-78 Midas (Iljusin)

Allesmor..... nem lehet, hogy sajátos orosz munkaügyi megoldás? Azt a sok rádióst, fedélzeti mérnököt át kellene képezni vagy elbocsátani, amit az oroszok nem szívesen tennének. Ezért hiába modernizálnak egy gépet, a személyzet marad....
 
Érdekes rakomány:

201637.jpg

Nem cikkcakkos a levelek széle, szóval nem kell rosszra gondolni, ezek mangócserjék, ha igaz.
 
Allesmor..... nem lehet, hogy sajátos orosz munkaügyi megoldás? Azt a sok rádióst, fedélzeti mérnököt át kellene képezni vagy elbocsátani, amit az oroszok nem szívesen tennének. Ezért hiába modernizálnak egy gépet, a személyzet marad....

Igen, anno az Aeroflotnál állítólag ezért maradtak meg az ötfős "ekvipázsnál", hiába lehetett volna a Tu-134, Tu-154-et is már 3 fővel üzemeltetni, ahogy a Malév így is tett. A SZU-ban majd Oroszországban viszont a Tu-204 előtt minden utasszállító 5 fővel repült, amíg ki nem vonták őket. Meg a teherszállítók is.
 
Dr. Fülöp András nagyon jó munkát végzett a Malévnál. Három fős személyzet, angol nyelvtanfolyam, angol fónia betanulása mind nagyban megkönnyítette a Malév átállását a Boeing-ekre és az áltálában bevezetett új szemlélet hatékonyan leredukálta a repesemények számát.
A szovjetek meg csak erőltették a teljes foglalkoztatottság szocialista eszményét.

Amikor az a Tu-154M bedugózott 11 ezer méteren 2005-ben, mert a kapitány azt hitte(?!) egy Tu-154B2-esben ül és 13 ezren felülről akarta megkerülni a zivatarcellát, a kabinban ott volt az ötfős legénység, a váltás öt főből a kapitány és az elsőtiszt, meg egy műrepülőbajnok.
Földig dugóztak, de végig húzott bottal.

A Malév háromfős átállásához az utolsó lökést a ferihegyi Il-18-as katasztrófa adta meg, ahol az öt ember kis túlzással, ötfelé figyelt, kommunikált és dolgozott.
 
Dr. Fülöp András nagyon jó munkát végzett a Malévnál. Három fős személyzet, angol nyelvtanfolyam, angol fónia betanulása mind nagyban megkönnyítette a Malév átállását a Boeing-ekre és az áltálában bevezetett új szemlélet hatékonyan leredukálta a repesemények számát.
A szovjetek meg csak erőltették a teljes foglalkoztatottság szocialista eszményét.

Amikor az a Tu-154M bedugózott 11 ezer méteren 2005-ben, mert a kapitány azt hitte(?!) egy Tu-154B2-esben ül és 13 ezren felülről akarta megkerülni a zivatarcellát, a kabinban ott volt az ötfős legénység, a váltás öt főből a kapitány és az elsőtiszt, meg egy műrepülőbajnok.
Földig dugóztak, de végig húzott bottal.

A Malév háromfős átállásához az utolsó lökést a ferihegyi Il-18-as katasztrófa adta meg, ahol az öt ember kis túlzással, ötfelé figyelt, kommunikált és dolgozott.
Akkor legyen meg itt, én eddig nem hallottam róla.
https://www.tu-154.hu/dr-fulop-andras-1928-2008/
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Russian Il-76MD take off and landing on dirt strip

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
.
.
Uj gyar, ujraszerszamozva, de a gep vilaghaborus stilusu uvegezett orrat nem tudjak/akarjak eltuntetni. Ha sajat ötlet nincs, legalabb masolnak le a kinai Y-20 megoldasat. :) De legalabb a faroklövesz már nem ül ott hatul disznek. :)
 
  • Tetszik
Reactions: alfa74
.
.
Uj gyar, ujraszerszamozva, de a gep vilaghaborus stilusu uvegezett orrat nem tudjak/akarjak eltuntetni. Ha sajat ötlet nincs, legalabb masolnak le a kinai Y-20 megoldasat. :) De legalabb a faroklövesz már nem ül ott hatul disznek. :)
Nézd a dolog jó oldalát, legalább a kutató-mentő feladatokhoz jól jön alul az üvegezett rész. :)
 
.
.
Uj gyar, ujraszerszamozva, de a gep vilaghaborus stilusu uvegezett orrat nem tudjak/akarjak eltuntetni. Ha sajat ötlet nincs, legalabb masolnak le a kinai Y-20 megoldasat. :) De legalabb a faroklövesz már nem ül ott hatul disznek. :)

Az üvegezett orrrban sem ül senki,csak dísznek van ott az új változaton.
 
Nézd a dolog jó oldalát, legalább a kutató-mentő feladatokhoz jól jön alul az üvegezett rész. :)
.
.
Beszerelnek az orrba egy akár a géptestbe fel-le behúzható, és forgatható szenzortornyot pár különféle kamerával, többre mennek vele, mintha valakit odaültetnek egy távcsővel a kezében..... :)