.Ahogy elnézem, olyan nagyon azért nem modernizálták.
.
A komoly modernizálás olyan lenne, mint a kinai Y-20, amiről sikerült leszedni a világháborús eredetű faroklövészt és a teljesen elavult ámde ormótlan üvegezett orrot is.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
.Ahogy elnézem, olyan nagyon azért nem modernizálták.
Az Il-78M2 program a már meglévő Il-78M gépek átalakításával jön létre az Il-78M-90A egyes elemeinek beépítésével, illetve a tervezett élettartam kitolásával 40 évre. Nem összekeverendő az új gyártású Il-78M-90A modellekkel, amiknek az alapja az Il-76MD-90A és már nem tartalmazzák a faroklövészt vagy annak a helyét. Az orr átdolgozása meg vélhetően anyagilag nem érné meg a strukturális változtatások mellett..
.
A komoly modernizálás olyan lenne, mint a kinai Y-20, amiről sikerült leszedni a világháborús eredetű faroklövészt és a teljesen elavult ámde ormótlan üvegezett orrot is.
Az üvegorr kell a fűre leszálláshoz. Mögötte meg radar van. Inkább arra gondoltam, hogy még az őskori motorjait se cserélték le a középkori PS-90esre..
.
A komoly modernizálás olyan lenne, mint a kinai Y-20, amiről sikerült leszedni a világháborús eredetű faroklövészt és a teljesen elavult ámde ormótlan üvegezett orrot is.
A többi típus hogy oldja meg üvegezett orr nélkül?Az üvegorr kell a fűre leszálláshoz. Mögötte meg radar van. Inkább arra gondoltam, hogy még az őskori motorjait se cserélték le a középkori PS-90esre.
Sehogy. Olvastam régen egy cikket, amiben arról volt szó, hogy cseszegettek valami ENSZ szervezetet, hogy miért ócska Il-76osokkal viszenk segélyeke a világ végére. A pilóták mondták, hogy azért, mert azokat küldik előre a pusztába leszállni, és utána megy csak oda a többi fajta repülő.A többi típus hogy oldja meg üvegezett orr nélkül?
Talán Allesmor vagy emel írta, hogy egy adott típus áthajtóművezése esetén nagy eséllyel a szárnyat, az abban futó üzemanyagrendszert, hidraulikát meg úgy kb mindent áttervezni/cserélni kell ami az Il-78-ak átlagéletkorát tekintve nem éri meg, főleg, hogy jönnek az újabb gyártású példányok. A B-52 áthajtóművezésnél is azért marad meg a 4×2 gondolás elrendezés, mert nem éri meg anyagilag a szárnyak cseréje.Az üvegorr kell a fűre leszálláshoz. Mögötte meg radar van. Inkább arra gondoltam, hogy még az őskori motorjait se cserélték le a középkori PS-90esre.
Van egy olyan érzésem, hogy nem az üvegezett orr a dolog kulcsa, hanem az Il-76-os robusztus felépítése és a strapabíró futómű, meg a sárkány.A többi típus hogy oldja meg üvegezett orr nélkül?
Il-76MD-90A-t.Egész pontosan mit látunk a képen?
.Ez a típus, főleg ezekkel az "új" hajtóművekkel, az egyik legjobb ár-érték arányú szállítógép. Jót tett neki az új szárny, a PSz-90-esek installálása és az új avionika. Bár ez utóbbi miatt tuti,hogy fölösleges az üvegezett orr, de nélküle nem is lehetne Il-76-osnak nevezni