A400M Atlas (Airbus)

Ha te tudod pontosan,mennyi az A400-s ára megköszönném ha beírnád ide nekünk.
Addig azért ne állj fél lábon! :)
Ő sosem fog ilyennek utánanézni. Múltkor is arra volt csak képes, hogy rudi dezinformációját hivatkozza be a C-130-as topicból.
"Elnézést, így rakták a zsebembe!"
Nem linkelve, csak úgy foghegyről.
 
Ha tényleg azt hiszed, hogy Trump, Washington és a CIA miatt

- vesztegel a földön az Atlasok többsége
- lett az Atlas kisebb a BigMac-nél
- lett az Atlasnak használhatatlan európai turboprop hajtóműve
- kerül az Atlas annyiba, mint a nagyobb és használhatóbb BigMac
- gyűlt meg több ország baja az Atlasszal
- nem kell az Atlas a kutyának sem

akkor SÜRGŐSEN fordulj orvoshoz...!!! - De a lájkolóidnak sem árt 1 alapos kivizsgálás...
Várjál-várjál!
Azt kihagytad, hogy "Statikus szállítógép" ;).
Kár, hogy már nem lehet szerkeszteni a hozzászólást.
Még nagyobb kár, hogy ezt sem te talaltad ki! :oops::D
Jössz egy sörrel @emel -nek!
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Fingod sincs, hogy mi mimiatt éppen nincs levegőben.
Nyilván hirtelen elromlott az összes utasszállító is, amiért nincs mindegyik a levegőben! :rolleyes:
Az A400M pont akkora, amekkorára a fejlesztő országoknak szüksége volt. Ugyanis az amerikaiakkal ellentétben ők nem fognak sehova sem MBT-t vinni a kontinensen kívülre.
Mivel a legnehezebb szállítandó IFV-re méretezték, így azt gondolom, hogy neki ez így volt jó.
Látvanyosan annyira tudatlan vagy, hogy az fáj.
És közben kategorikus kijelentésekkel égeted magad
A C-17-est utóljára több, mint dupla áron adták el, mint az akkori A400M-et. 1 gépet tartalék hajtómű nélkül 366,2 M USD áron!!!
Az utolsó 2 kijelentésedet pedig csak ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a sarki kricsmiben az idült májzsugor jeleit mutató állandó bentlakók politizálnak.
Megint rakjam be neked az idős Skywalker mester képét?
Amikor meg többedszerre dörgölöm bele az orodat, hogy fordítva tartod a papírt a kezedbe, akkor gondolom az orrod alatt megjegyzed, hát pedig neked így rakták a zsebedbe.
Javasolnam neked a C-130-as topicot, hogy ott hátha tudnád építő jellegű tényszerű hozzászólasokkal emelni a társaság fényét!
Egy pillanatra se zavarjon meg, hogy az angol adatoknak, amit beposztolt rudi köze nincs a COVID-19 hatásihoz...

https://forum.htka.hu/threads/airbus-a400m-atlas.265/page-72#post-690237
2019 február.
 
Egy pillanatra se zavarjon meg, hogy az angol adatoknak, amit beposztolt rudi köze nincs a COVID-19 hatásihoz...

https://forum.htka.hu/threads/airbus-a400m-atlas.265/page-72#post-690237
2019 február.
Plusz....mennyire kell ahhoz pöcsnek lenni hogy valaki ne tudja hogy a DSCA oldalon csak akkor jelenik meg bármi is ha FMS businessről van szó?
Ez ugyebár gov-gov üzletet jelent, továbbá azt hogy nincs ellentételezés a háttérben.

Az Indonéz C-130 üzlet nem FMS (Foreign Military Sales) üzlet lesz hanem DCS (Direct Commercial Sales), mert az Indonézek valamilyen ellentételezést kérnek az LM-től
Ilyen esetben az eladó LM intézi az export engedélyt és az árat a vevő velük alkudja ki.

Ezek után elég felesleges arra várni hogy majd lesz hír az üzletről a DSCA oldalon...:D
(mellesleg elég lenne elolvasni a magyar AMRAAM hírt a DSCA oldalán, ahol világosan leírják hogy pl. a Sentinel radar is közvetlen a Raytheon-tól kerül beszerzésre
"...the AN/MPQ-64F1 Sentinel Radar requested by Hungary through Direct Commercial Sale…")
 
Plusz....mennyire kell ahhoz pöcsnek lenni hogy valaki ne tudja hogy a DSCA oldalon csak akkor jelenik meg bármi is ha FMS businessről van szó?
Ez ugyebár gov-gov üzletet jelent, továbbá azt hogy nincs ellentételezés a háttérben.

Az Indonéz C-130 üzlet nem FMS (Foreign Military Sales) üzlet lesz hanem DCS (Direct Commercial Sales), mert az Indonézek valamilyen ellentételezést kérnek az LM-től
Ilyen esetben az eladó LM intézi az export engedélyt és az árat a vevő velük alkudja ki.

Ezek után elég felesleges arra várni hogy majd lesz hír az üzletről a DSCA oldalon...:D
(mellesleg elég lenne elolvasni a magyar AMRAAM hírt a DSCA oldalán, ahol világosan leírják hogy pl. a Sentinel radar is közvetlen a Raytheon-tól kerül beszerzésre
"...the AN/MPQ-64F1 Sentinel Radar requested by Hungary through Direct Commercial Sale…")
Csúsztatunk-csúsztatunk?
Milyen ellentételezés?
Vagy mar tudod a részleteket az Indonéz szerződésről? Meg is osztod velünk? Mert azért vagyunk itt. Engem az sem zavar ha már megtörtént az üzletkötés, csak tessék szépen hiteles forrást adni rá!
Mert ugye te készpénznek vetted a tavaly év eleji "megrendelést" (meg az éven belüli új c-130j szállítast), miközben az amerikaiak még év végén is csak győzködték az indonéz kormányt.
Az a vicces, hogy beidézel egy DSCA közleményt arról, hogy nem lesz DSCA közlemény! :p:D
Nyilván a teljes csomagot DCS-en keresztül oldják meg, holott köztudott, hogy az FMS üzletek mindig sokkal kedvezőbbek.
 
Fingod sincs, hogy mi mimiatt éppen nincs levegőben. Nyilván hirtelen elromlott az összes utasszállító is, amiért nincs mindegyik a levegőben! :rolleyes: Az A400M pont akkora, amekkorára a fejlesztő országoknak szüksége volt. Ugyanis az amerikaiakkal ellentétben ők nem fognak sehova sem MBT-t vinni a kontinensen kívülre. Mivel a legnehezebb szállítandó IFV-re méretezték, így azt gondolom, hogy neki ez így volt jó. Látvanyosan annyira tudatlan vagy, hogy az fáj. És közben kategorikus kijelentésekkel égeted magad A C-17-est utóljára több, mint dupla áron adták el, mint az akkori A400M-et. 1 gépet tartalék hajtómű nélkül 366,2 M USD áron!!! Az utolsó 2 kijelentésedet pedig csak ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a sarki kricsmiben az idült májzsugor jeleit mutató állandó bentlakók politizálnak. Megint rakjam be neked az idős Skywalker mester képét? Amikor meg többedszerre dörgölöm bele az orodat, hogy fordítva tartod a papírt a kezedbe, akkor gondolom az orrod alatt megjegyzed, hát pedig neked így rakták a zsebedbe. Javasolnam neked a C-130-as topicot, hogy ott hátha tudnád építő jellegű tényszerű hozzászólasokkal emelni a társaság fényét!


Egy pillanatra se zavarjon meg, hogy az angol adatoknak, amit beposztolt rudi köze nincs a COVID-19 hatásihoz... https://forum.htka.hu/threads/airbus-a400m-atlas.265/page-72#post-690237 2019 február.

...már megint hülyeséget reagálsz, segítek: az ÁR a lényeges információ.
 
Ha te tudod pontosan,mennyi az A400-s ára megköszönném ha beírnád ide nekünk.
Fentebb már ki lett tárgyalva, hogy "pontos" összehasonlítható árat SOHA nem fogunk tudni. Az viszont mindent elárul, hogy a Herkit felszereltségtől függően még drágán is megveszik, az Atlast viszont sehogy...!!!
 
Fentebb már ki lett tárgyalva, hogy "pontos" összehasonlítható árat SOHA nem fogunk tudni. Az viszont mindent elárul, hogy a Herkit felszereltségtől függően még drágán is megveszik, az Atlast viszont sehogy...!!!



...a következő érv az lesz, hogy mindegy milyen qrva drága???
Ja, "...ha van rajta sapka akkor azért, ha nincs akkor azért" ??? :rolleyes:


Értjük formosa1 : :confused:
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag
Fentebb már ki lett tárgyalva, hogy "pontos" összehasonlítható árat SOHA nem fogunk tudni. Az viszont mindent elárul, hogy a Herkit felszereltségtől függően még drágán is megveszik, az Atlast viszont sehogy...!!!

Akkor idézem amit írtál:

"- kerül az Atlas annyiba, mint a nagyobb és használhatóbb BigMac"

Nem akarlak megbántani,de szerintem egyszerűbb ha kijelented,hogy rühelled az A400-t mint,hogy légből kapott darab árral érvelsz az A400 ellen.
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag
Akkor idézem amit írtál:
"- kerül az Atlas annyiba, mint a nagyobb és használhatóbb BigMac"
Nem akarlak megbántani,de szerintem egyszerűbb ha kijelented,hogy rühelled az A400-t mint,hogy légből kapott darab árral érvelsz az A400 ellen.
Miért, jobb lenne, ha a megegyező mértékű üzemeltetési költségeivel érvelne?
És megtaláltam, tavalyelőtti számok:
"L’heure de vol de l’A400M est d’environ 32 000 € (hors coût d’acquisition)"
forrás
Azaz az A400M repült órája hozzávetőleg ugyannyi (~35 000 USD a pápai SAC), mint a C-17-é, így hiába kétésfélszer drágább hozzávetőleg a Globemaster, valójában aki A400M-et akar venni, annak jobban megérné C-17-et, mivel ugyanakkora költségért cserébe brutálisabb szállítókapacitást kap. Így értem már, hogy az öbölmenti arab országok miért vásároltak be Globemasterből! Egyszerűen nem kellett magyarázkodniuk az adófizetők előtt a méretek miatt (hülye politikus: "mekkoramá!") és az ésszerűbb döntést választották, ha már egyszer szükségük van az A400M kapacitására, de ugyanakkora költséggel megkaphatják a delux kapacitást, akkor hülyék lennének nem az utóbbit választani és ez a logika ránk is igaz!
 
Miért, jobb lenne, ha a megegyező mértékű üzemeltetési költségeivel érvelne?
Nagyon jó.....LENNE, ha nem abból az időből származna, amikor 20 óránként kellett szétbontani a hajtóművet, a jelenlegi 600 óra helyett.
Tudok én is találni olyan időszakot, amikor a "kiforrott" komplett C-130-as flotta a földön volt.
Releváns lenne az most?
Hát, te tudod! o_O
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
.
.
Valahogy az A400M engem Tornado, Eurofighter vagy a Tiger helikopter sztorira emlekeztet nagyban. Jo gep is lehetne, de nem lett az, igy a konzorcium orszagain tul nem sokat adnak el belöle.
.
Miközben az Airbus polgari gepei vezetik a vilagpiacot.

Talán mert az utasszállítók piaci alapon mennek, a katonai témákba meg mindenféle politikusnak hívott szarjancsi beleugatott? :D
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Miért, jobb lenne, ha a megegyező mértékű üzemeltetési költségeivel érvelne?

Pöcshuszár megelőzött,de én is (hosszas kutakodás után) ezt a 32 000 € repóra költséget találtam mint te,csak sajnos ez egy torz adat mert ugye ez a 20 órás hajtómű szervíz idejéből való,a jelenlegi repóra költségről én nem találtam adatot.
Visszatérve formosa 1 hozzászólására,személy szerint nekem az ég világon nincs vele semmi bajon,de csak úgy csípőből beír olyan dolgokat,amelynek nincs semmi valóság alapja lásd a gép ára,vagy ideírja,hogy az A400-k 'használhatatlan európai turboprop hajtóműve' ,
 
Visszatérve formosa 1 hozzászólására,személy szerint nekem az ég világon nincs vele semmi bajon,de csak úgy csípőből beír olyan dolgokat,amelynek nincs semmi valóság alapja lásd a gép ára,vagy ideírja,hogy az A400-k 'használhatatlan európai turboprop hajtóműve' ,
Az A400M-ről nem is lehet pontos árat találni, és már nincs is rá szükség, mert "a piac rég beárazta"...

A gép hajtóművének meg igazán "fordulatos" története van. Még kell néhány hollywoodi látványelem, és akár filmet is lehet belőle forgatni...
Kár, hogy a fejlesztés egetverő költsége nem passzol 1 "sikeres" szállítógéphez...!
 
Nagyon jó.....LENNE, ha nem abból az időből származna, amikor 20 óránként kellett szétbontani a hajtóművet, a jelenlegi 600 óra helyett.
Tudok én is találni olyan időszakot, amikor a "kiforrott" komplett C-130-as flotta a földön volt.
Releváns lenne az most?
Hát, te tudod! o_O
Azt lehet tudni, hogy mit tartalmazott a 20 órás ellenőrzés, és, hogy az milyen költséggel járt?
Ezt leírták valahol, hogy szét kellett húzni a hajtóművet?
 
Pöcshuszár megelőzött,de én is (hosszas kutakodás után) ezt a 32 000 € repóra költséget találtam mint te,csak sajnos ez egy torz adat mert ugye ez a 20 órás hajtómű szervíz idejéből való,a jelenlegi repóra költségről én nem találtam adatot.
Visszatérve formosa 1 hozzászólására,személy szerint nekem az ég világon nincs vele semmi bajon,de csak úgy csípőből beír olyan dolgokat,amelynek nincs semmi valóság alapja lásd a gép ára,vagy ideírja,hogy az A400-k 'használhatatlan európai turboprop hajtóműve' ,

Mert ő valami gyerek, en már rájöttem egy ideje avagy egy rendkívül gyerekes felnőtt. :)
 
Az egyetlen konkrét ar eddig a malajok $145M/gep megrendelesi ara volt. Az kb 10 eve, azaz max lefele mehetett, de igy az azota megjelent extra képességekkel sem.lehet sokkal több.
Ehhez képest csori NZ ennel tobbet fizetett a kevesebbet tudo oreg C-130-asainak ugyanolyan, csak újabbra cserelesere... talk about brutal American political pressure, kutyanak hianyzik ilyen "jobarat".
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Az egyetlen konkrét ar eddig a malajok $145M/gep megrendelesi ara volt. Az kb 10 eve, azaz max lefele mehetett, de igy az azota megjelent extra képességekkel sem.lehet sokkal több.
Ehhez képest csori NZ ennel tobbet fizetett a kevesebbet tudo oreg C-130-asainak ugyanolyan, csak újabbra cserelesere... talk about brutal American political pressure, kutyanak hianyzik ilyen "jobarat".
:D :D :D

De a Herky legalább tudja azt, amit az Atlasok többsége soha nem fog tudni: REPÜLNI...!!!