Lehet, hogy mégis marhaságot írtam. Sőt!
Úgy néz ki, hogy tényleg a görög METKA nevű cég
fogja legyátani a mi Leo2-eseinket is a katariakhoz hasonlóan.
És nagyon érdekes, hogy mennyire nem a test és a torony szerkezetkész részei a legdrágább elemek. Ezeknél a
katari biznisz esetén a KMW a METKA-nak a 62db A7+- os "vázért" 56,2M EUR-ót számlázhatott csak. Azaz kevesebb, mint járművenként 1M-ót.
Érdekes, hogy a Jane's a mi üzletünket 500M körülinek írja le, amiben már benne vannak a 44 A7+ mellett, a műszaki, hídvető, logisztikai, és használt/kiképzési, sőt a 44db PZH2000 önjáró löveg is!!!
Ez így nekem túlzottan meseszerűnek tűnik.

Szerintük az 500-ból 300 a Rheinmetallnak ment.