Biztos, hogy nem veszünk kisgépet. Lényegében már nincs verseny, azzal, hogy csatlakoztunk a német közös A400M flottához is eldőlt, hogy a saját gép a brazil lesz. Arról sincs szó, hogy ide-oda csoportosítgatások lennének a programokra, mert azokra megvan a fix pénz, legföljebb időben kerülhetnek felcserélésre. Valószínűleg a Leopardok előrehozása valamit hátrább csúsztatott, lehet pont a rámpás szállítót! Márcsak azért is, mert így van értelme a pápai program mellett a németnek is, mint áthidaló megoldásnak és azért is, mert a járvány és ebből adódóan az Embraer helyzete miatt érdemes kivárni néhány évet a beszerzéssel. Már csak az ne legyen, hogy valamiért kiesik a KC390, mert akkor nincs nekünk alkalmas gép a piacon! Az A400M egy méregdrága hulladék mint látjuk, ezt nem engedhetjük meg magunknak (ha legalább működne, de nem működik), a többi szóba jöhető típus meg mind kisebb és lassabb mint ami nekünk kellene!