Sojgu amúgy az új állami főzseni. Mindenhez is ért. A legutóbbi KnAAZ gyárlátogatós videóban a Szu-35Sz Irbisz radarjával kapcsolatban vázolta elképzeléseit és a gyárigazgató a “értettem” csatakiáltással nyugtázta a helyszíni útmutatást.
Sojgu amúgy az új állami főzseni. Mindenhez is ért.
Valószínűleg jobbak a tanácsadói is.Talpra esettebb mint Szergyukov volt az biztos
Szergyukov civil volt.Talpra esettebb mint Szergyukov volt az biztos
Nem hinném. Hol volt róla kép?Ez a prototípus. Láttad már a készülő szériapéldány felületét?

https://forum.htka.hu/threads/szuhoj-pak-fa-t-50-fgfa-szu-57.120/page-429#post-727724Nem hinném. Hol volt róla kép?
Nem igazodom ki a sok, felirat nèlküli képen.![]()
A sorban az utolsó hajtómű egy VK-2500?A 057-es, nem repülőképes(?) földi teszt- és bemutatópéldány a 30-as hajtóművekkel, mellette a 117-es gyártmányjelzésű hajtómű, ami a Szu-35Sz gépek 117Sz (AL-41F-1Sz) hajtóművének továbbfejlesztése, egy MiG-35-ös (MiG-35Sz?) és annak RD-33MK hajtóműve. Háttérben mintha egy R-37-es rakéta orra látszana.
![]()
Igen, annak tűnik.A sorban az utolsó hajtómű egy VK-2500?
A 30-as gyártmányjelzésű hajtómű fúvócsöve:
![]()
Érdekes az a perforált rész. Ha elsőre megnézzük, a szokásos orosz hanyagságot látjuk, hogy egykiállítási darabon az egyik lemez elem széle ki van csorbulva. Majd feltűnik, hogy körkörösen az összes hasonló pozíciójú elem széle egy az egyben ugyanilyen profilú, azaz ez távolról sem véletlen. A perforált lemez maga pedig belehajlik hűtőlevegő sugarába, ami azt feltételezi, hogy a perforált furatokon átfújva a forró gázáramot árnyékolja körbe. A perforáció további előnye, hogy a furatokon átfúvó légáram nagyobb felületen hűti át a lemezt.Minek rá a perforált rész?
Érdekes az a perforált rész. Ha elsőre megnézzük, a szokásos orosz hanyagságot látjuk, hogy egykiállítási darabon az egyik lemez elem széle ki van csorbulva. Majd feltűnik, hogy körkörösen az összes hasonló pozíciójú elem széle egy az egyben ugyanilyen profilú, azaz ez távolról sem véletlen. A perforált lemez maga pedig belehajlik hűtőlevegő sugarába, ami azt feltételezi, hogy a perforált furatokon átfújva a forró gázáramot árnyékolja körbe. A perforáció további előnye, hogy a furatokon átfúvó légáram nagyobb felületen hűti át a lemezt.
A furatokon átkényszerített levegő áramlási sebessége nagyobb, nyomása és így a hőmérséklete is kisebb, ami jobb hűtést és árnyékolást eredményez a gázáram körül.
Fontos még, hogy a felforrósodott lamellákat hátulról csak ezeken befelé hajlított lemezeken levő, hűtött furatokon át kénytelen látni az ellenséges hőképalkotó rendszer, így azok leárnyékolják alaposan őket.
Eltűnt a kép, és felcsigáztok mindenféle perforációval amit látni kéne!A 30-as gyártmányjelzésű hajtómű fúvócsöve:
![]()
Eltűnt a kép, és felcsigáztok mindenféle perforációval amit látni kéne!
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..