[HUN] Saab JAS-39EBS-HU Gripen

Ez biztos? Nem olvastam ezt így direktben kimondva sehol sem. Ha lejár a lízing akkor van egy maradványérték, amin meg lehet vásárolni, de az egy döntési pont a konstrukció végén. Ha így döntünk akkor fizetni kell, tehát kell rá forrás. Ha nem akkor meg vissza adhatjuk a lízingbe adónak.
Ha van rá forrásod, hogy ezt már eldöntötték, betervezték a költségvetésbe, dobd már fel légy szíves. Köszi.
HM-Gripen-2015.jpg
 
Itt az A4-esekre volt kíváncsi a kérdező.
De örülök, hogy betette Pali! A múltkor felmerült veled egy beszélgetésben, mi lesz a Gripenek sorsa 2026-ban. Ezt a parlamenti választ kerestem. Zárt pénzügyi lízing szerződésünk van, tehát egyértelműen magyar tulajdonba kerül az utolsó részlet fizetésekor!!!
 
  • Tetszik
Reactions: fedett_mókus
De örülök, hogy betette Pali! A múltkor felmerült veled egy beszélgetésben, mi lesz a Gripenek sorsa 2026-ban. Ezt a parlamenti választ kerestem. Zárt pénzügyi lízing szerződésünk van, tehát egyértelműen magyar tulajdonba kerül az utolsó részlet fizetésekor!!!

Akkor még előbb el is kell majd adnunk, mielőtt beruházunk az F-35-be. :D
Ez pech.
Lehet Trump beszámítja?
 
De örülök, hogy betette Pali! A múltkor felmerült veled egy beszélgetésben, mi lesz a Gripenek sorsa 2026-ban. Ezt a parlamenti választ kerestem. Zárt pénzügyi lízing szerződésünk van, tehát egyértelműen magyar tulajdonba kerül az utolsó részlet fizetésekor!!!

Legutóbb 2 hete volt ez téma... igaz, az F-35 topikban. Ott linkelték ezt a dokumentumot is és azt is el lehet olvasni, hogy mi minden történt még 2015 február 9-től napjainkig. Kb.innen kell elkezdeni olvasni a F-35 topikot:

Az elejétől fogva lízing volt, vagy csak az én memóriám hagy ki? Mert, ha nem hagy ki, akkor a lakásbérlés példád rossz.

(A nyílra kell kattintani és akkor odaugrik az idézett helyre.)
 
De örülök, hogy betette Pali! A múltkor felmerült veled egy beszélgetésben, mi lesz a Gripenek sorsa 2026-ban. Ezt a parlamenti választ kerestem. Zárt pénzügyi lízing szerződésünk van, tehát egyértelműen magyar tulajdonba kerül az utolsó részlet fizetésekor!!!
Ez nem volt kérdés eddig sem.
 
Hat, 20 ev alatt nagyot fordult a vilag, a brazil Saab avagy akar a sajat Lynx uzletunk ota vilagos, hogy mi szamit ma mar...
 
Amúgy az evolúció így nézett ki:
1991 - AMRAAM - A
1994 - AMRAAM - B
1996 - AMRRAM - C (C1 - C7)
2014 - AMRAAM - D (C8)

Apróbb pontosítás....:rolleyes: (@molnibalage figyelem, ez a hozzászlóás nyomokban önkritikát tartalmaz..:))
Ebbe az anyagba most botlottam bele.
http://www.rfpdb.com/view/document/name/AMRAAM-Production-Lots-34_36_FA8675_18_R_0034

Az első három bekezdés az alábbi:
"...This notice serves as a pre-solicitation notice for procurement of the Advanced Medium Range Air-to-Air Missile (AMRAAM) Air Intercept Missile (AIM)-120 Production Lots 34-36. This acquisition is contemplated as sole source to Raytheon Company (1151 E Hermans Road, P.O. Box 11337, Tucson, AZ 85734-1337) under authority of FAR 6.302-1, Only One Responsible Source and No Other Supplies or Services will Satisfy Agency Requirements (10 USC 2304(c)(1)). Subcontracting opportunities should be addressed to Raytheon Company at the above address or phone number (520) 794-1639.

Anticipated delivery for AMRAAM Production Lots 34-36 will be from FY 2022 to FY 2025. Specific requirements for Production Lots 34-36 include, but are not limited to:

Production procurement consists of All-Up-Round missiles (e.g. AMRAAM Air Vehicles (AAV))--currently AIM-120C7/C8 and AIM120-D/D3 variants, Captive Air Training Missiles (CATMs), Special Test Vehicles (STVs) (including Instrumented Measurement Vehicles (IMVs), Integrated Test Vehicles (ITVs), AMRAAM Captive Equipment (ACE) pods), Telemetry Units/Kits, AMRAAM Air Vehicle Instrumented (AAVI), Captive Carry Reliability Vehicles (CCRV), AMRAAM sub-systems and sub-assemblies, spares (e.g. initial depot spares, field spares), warranties/warranty repair, support items, Programmable Advanced System Interface Simulator (PASIS), FMS offset administration costs, software/hardware upgrades to support production and fielded missiles, and any other required associated data
..."

Vagyis az alábbiak szerint módosult a véleményem az AMRAAM evolúciójáról:
1991 - AMRAAM - A
1994 - AMRAAM - B
1996 - AMRRAM - C (C1 - C8) single pulse, dual thrust hajtómű - 100 km körüli hatótáv (nagy magasságan, nagy sebességnél indítva)
2014 - AMRAAM - D (D1-D3) dual pulse hajtómű - 160 km körüli hatótáv (nagy magasságan, nagy sebességnél indítva - de mostmár óvatos leszek és azt mondom hogy ez további forrásokat igényel)
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Mennyi mostanság az átlagos repült óraszám egy Gripen pilótának? Keresgéltem, de nem találtam az infót.