Igen az. Mi-38Nekem ez helikopternek tűnik... mondjuk orosznak orosz, mert cirill betűs.
Igen az. Mi-38Nekem ez helikopternek tűnik... mondjuk orosznak orosz, mert cirill betűs.
Igen az. Mi-38

Végrehajtotta első repülését az NK-32-02-es hajtóművekkel szerelt Tu-160M.
Ahogy elnézem, ez inkább hőguta ellen vanMeg ne fázzon.![]()

Alekszej Krivorucsko VM-helyettes a Kazanyi repülőgépgyárban végzett ellenőrzést, ahol a Tu-160 ésTu-22M3 modernizálása folyik.

Meg ne fázzon.![]()
Minek? - Minden orosz gép pilótafülkéjének nélkülözhetetlen kelléke a ventilátor...!!!Ahogy elnézem, ez inkább hőguta ellen van![]()



Előbb megnéztem, hogy te betetted-e már?.Megtetszett a kép az oldalamon?![]()
Eddig is ilyen réselt volt a szárny? Vajon meddig tudja ez tartani a 2M sebességet?Ha igaz a példány neve, akkor ez már egy olyan Tu-160M (vagy M2? - összekuszálódtak a megnevezések), amiben már a most átadott, új NK-32-02-es hajtóművek vannak. Csodák nincsenek, ezek is sűrű, sárga nitrogén-dioxidos füstöt eregetnek minimál forszázs üzemmódon:
![]()
Ami feltűnő még, az a szárny nyilazási szöge. Az eredeti Tu-160-asokon még ezzel a szöggel szálltak fel és le a gépek, de később valamiért (nem tudom miért) a legkisebb nyilazási szög nagyobb lett.
![]()
![]()
Majd néhány frissebb fotón ismét a jobban "terpesztett" szárnyállással látjuk a gépet le- és felszállni.
![]()
Nem igazán jöttem még rá a dolog miértjére, sanszos, hogy a mindenkori súlyponthoz lehet köze, ami esetleg a flotta bizonyos példányainál más, mint a többinél.
Sokáig.Eddig is ilyen réselt volt a szárny? Vajon meddig tudja ez tartani a 2M sebességet?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..