Igen az. Mi-38Nekem ez helikopternek tűnik... mondjuk orosznak orosz, mert cirill betűs.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Igen az. Mi-38Nekem ez helikopternek tűnik... mondjuk orosznak orosz, mert cirill betűs.
Igen az. Mi-38
Végrehajtotta első repülését az NK-32-02-es hajtóművekkel szerelt Tu-160M.
Ahogy elnézem, ez inkább hőguta ellen vanMeg ne fázzon.
Alekszej Krivorucsko VM-helyettes a Kazanyi repülőgépgyárban végzett ellenőrzést, ahol a Tu-160 ésTu-22M3 modernizálása folyik.
Meg ne fázzon.
Meg ne fázzon.
Minek? - Minden orosz gép pilótafülkéjének nélkülözhetetlen kelléke a ventilátor...!!!Ahogy elnézem, ez inkább hőguta ellen van
Előbb megnéztem, hogy te betetted-e már?.Megtetszett a kép az oldalamon?
Eddig is ilyen réselt volt a szárny? Vajon meddig tudja ez tartani a 2M sebességet?Ha igaz a példány neve, akkor ez már egy olyan Tu-160M (vagy M2? - összekuszálódtak a megnevezések), amiben már a most átadott, új NK-32-02-es hajtóművek vannak. Csodák nincsenek, ezek is sűrű, sárga nitrogén-dioxidos füstöt eregetnek minimál forszázs üzemmódon:
Ami feltűnő még, az a szárny nyilazási szöge. Az eredeti Tu-160-asokon még ezzel a szöggel szálltak fel és le a gépek, de később valamiért (nem tudom miért) a legkisebb nyilazási szög nagyobb lett.
Majd néhány frissebb fotón ismét a jobban "terpesztett" szárnyállással látjuk a gépet le- és felszállni.
Nem igazán jöttem még rá a dolog miértjére, sanszos, hogy a mindenkori súlyponthoz lehet köze, ami esetleg a flotta bizonyos példányainál más, mint a többinél.
Sokáig.Eddig is ilyen réselt volt a szárny? Vajon meddig tudja ez tartani a 2M sebességet?