Magyarország ipara

A múltkor még azt írták, hogy Budapest-Bécs-Pozsony-Brno-Varsó aminek lenne is értelme, legalább Bécs felé normális lenne a vasúti közlekedés, ott óriási a forgalom, de hogy Varsó felé az utasszám nem fogja elérni a Debrecen-Mátészalka vonalét sem az biztos.
Két éve is már ez volt az irány. Bécs, mint egy lehetséges irány valóban szóba került a futottak még kategóriában, de jelenleg esélyesebben mint két irányból is kiépíthető/elérhető célként van jelen.
 
A múltkor még azt írták, hogy Budapest-Bécs-Pozsony-Brno-Varsó aminek lenne is értelme, legalább Bécs felé normális lenne a vasúti közlekedés, ott óriási a forgalom, de hogy Varsó felé az utasszám nem fogja elérni a Debrecen-Mátészalka vonalét sem az biztos.
Elvileg úgy fogják elvileg elviszik Győr fele.
 
Az ipar visszatért a válság előtti szintre.
ipar1-443796.jpg


 
160km/h fölött fizikailag el kell választani a pályát a környezetétől, csak a földterületek megszerzése elvinné az eddig épített összes stadion árát és még egy kis extrát.
Az 1-es vonal karbantartása is olyan teher amit nehezen bír a vasút, hála a tengelyterheléssel rendszeresen csaló fejlett, ökotudatos nyugati cégek laposra kopott kerekű szarjainak.
És az EU szerint túl sok pénzt szedünk be tőlük, rontva a versenyképességet...

Nem véletlenül olyanra tervezik az egy szem gyorsvasútat amilyenre (Budapestről megindul délre át a hegyeken, 5-ös vonal mentén fel Komárom felé, majd "bal" kanyarral Győr és onnan kifele a határon).
Sőt, nincsen szinbeni keresztezés sem, mint egy autópálya, csak az ívek jóval nagyobbak. Végig kerítés. Itt a szomszéd szobában (most persze hogy home office van ez nem igaz) rajzolgatják a nagy sebességűt, ki is vannak bukva a politikusokra :), mindegyik akar megállót a városánál.
 
Sőt, nincsen szinbeni keresztezés sem, mint egy autópálya, csak az ívek jóval nagyobbak. Végig kerítés. Itt a szomszéd szobában (most persze hogy home office van ez nem igaz) rajzolgatják a nagy sebességűt, ki is vannak bukva a politikusokra :), mindegyik akar megállót a városánál.
Én úgy tudom, csak Győrben lesz megálló.
 
  • Tetszik
Reactions: Bálint
Baszki! Ha ez megvalósul akkor az összes többi vonalat bezárhatják, mert ez minden pénzt el fog vinni karbantartásra!! Hitelből fogunk majd pályafelügyeletet végezni rajta?? És a forgalmi utasítást megint kidobhatjuk az ablakon. Vagy oda külön kezelési utasítás lesz?? Videóinspekció? Ááá, nem is igen rugózok rajta, mert csak felbaszom magam és ma még pálinkát se merek inni, mert félek, hogy estére belázasodok!
 
  • Vicces
Reactions: Törölt tag 1711
Átadták Biatorbágyon a Ford új logisztikai központját...

Az újonnan alapított biatorbágyi központ a Ford első Gyors Regionális Alkatrész Központja Európában, amely jelenleg 55 ember számára biztosít munkalehetőséget.

A Ford most átadott regionális alkatrészközpontja 15 közép-kelet-európai országot szolgál ki, a 10 ezer négyzetméteres modern raktárközpont a cég mintegy 3 milliárd forintos beruházásával jött létre.

Szijjártó Péter kitért arra is, hogy Magyarország és az Amerikai Egyesült Államok gazdasági kapcsolatainak még szorosabbra fűzése történik. Hozzátette: 1700 amerikai vállalat több mint 100 ezer magyar embernek ad munkát, és az idén év elején 8 százalékos növekedést mértek a magyar-amerikai kereskedelmi forgalomban. A Ford 624 magasan képzett, fiatal magyar mérnököt és közgazdászt foglalkoztat és egyre növekvő magyarországi beszállítói hálózattal rendelkezik, jelenleg több mint 40 vállalat (69 ezer munkavállaló) gyárt és szállít részegységeket a Ford üzemei számára.
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz
Elég jó!

Anno jelentkezett hozzám egy (ex?)alkalmazottjuk, aki botrányos volt... A felvételi feladat megoldásba a 77 szellemi tulajdonának tűnő kóddarabok voltak bemásolva (de amúgy is szörnyű volt a megoldása). Élből elutasítottuk, és töröltük amit küldött. Örülhet, hogy a 77-et nem értesítettük... Én legalábbis nem, a tulajt értesítettem, hogy tegyen belátása szerint, nem akartam jobban belefolyni.

Nekem mindig ez a durva eset jut róluk eszembe (ami a 77-et sem szándékom, sem véleményem szerint nem minősíti). Kiváló példa amikor a kód copy-pastelését emlegetem egy előadáson a fiatal kis süldőknek, hogy nem jó rászokni, mert galiba is lehet belőle.