Két éve is már ez volt az irány. Bécs, mint egy lehetséges irány valóban szóba került a futottak még kategóriában, de jelenleg esélyesebben mint két irányból is kiépíthető/elérhető célként van jelen.A múltkor még azt írták, hogy Budapest-Bécs-Pozsony-Brno-Varsó aminek lenne is értelme, legalább Bécs felé normális lenne a vasúti közlekedés, ott óriási a forgalom, de hogy Varsó felé az utasszám nem fogja elérni a Debrecen-Mátészalka vonalét sem az biztos.
Elvileg úgy fogják elvileg elviszik Győr fele.A múltkor még azt írták, hogy Budapest-Bécs-Pozsony-Brno-Varsó aminek lenne is értelme, legalább Bécs felé normális lenne a vasúti közlekedés, ott óriási a forgalom, de hogy Varsó felé az utasszám nem fogja elérni a Debrecen-Mátészalka vonalét sem az biztos.
Ha mát BzMotA BzMot nekem is évekig volt, aztán jött az ÖBB és a hipertérugrás a Szombathely-Szentgotthárd vonalon...
Sőt, nincsen szinbeni keresztezés sem, mint egy autópálya, csak az ívek jóval nagyobbak. Végig kerítés. Itt a szomszéd szobában (most persze hogy home office van ez nem igaz) rajzolgatják a nagy sebességűt, ki is vannak bukva a politikusokra160km/h fölött fizikailag el kell választani a pályát a környezetétől, csak a földterületek megszerzése elvinné az eddig épített összes stadion árát és még egy kis extrát.
Az 1-es vonal karbantartása is olyan teher amit nehezen bír a vasút, hála a tengelyterheléssel rendszeresen csaló fejlett, ökotudatos nyugati cégek laposra kopott kerekű szarjainak.
És az EU szerint túl sok pénzt szedünk be tőlük, rontva a versenyképességet...
Nem véletlenül olyanra tervezik az egy szem gyorsvasútat amilyenre (Budapestről megindul délre át a hegyeken, 5-ös vonal mentén fel Komárom felé, majd "bal" kanyarral Győr és onnan kifele a határon).
, mindegyik akar megállót a városánál.Sőt, nincsen szinbeni keresztezés sem, mint egy autópálya, csak az ívek jóval nagyobbak. Végig kerítés. Itt a szomszéd szobában (most persze hogy home office van ez nem igaz) rajzolgatják a nagy sebességűt, ki is vannak bukva a politikusokra, mindegyik akar megállót a városánál.
Én úgy tudom, csak Győrben lesz megálló.Sőt, nincsen szinbeni keresztezés sem, mint egy autópálya, csak az ívek jóval nagyobbak. Végig kerítés. Itt a szomszéd szobában (most persze hogy home office van ez nem igaz) rajzolgatják a nagy sebességűt, ki is vannak bukva a politikusokra, mindegyik akar megállót a városánál.
És elvileg onnan megy majd Bécs fele is.Én úgy tudom, csak Győrben lesz megálló.
Igen, most az a helyzet, de ez még nem lefutott szerintem...Én úgy tudom, csak Győrben lesz megálló.
a ráhordó járat már mióta kész vanMinimum Felcsúton meg kell állnia.

Baszki! Ha ez megvalósul akkor az összes többi vonalat bezárhatják, mert ez minden pénzt el fog vinni karbantartásra!! Hitelből fogunk majd pályafelügyeletet végezni rajta?? És a forgalmi utasítást megint kidobhatjuk az ablakon. Vagy oda külön kezelési utasítás lesz?? Videóinspekció? Ááá, nem is igen rugózok rajta, mert csak felbaszom magam és ma még pálinkát se merek inni, mert félek, hogy estére belázasodok!Igen, most az a helyzet, de ez még nem lefutott szerintem...
Elég jó!
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..