Olvasd már al alatta a szöveget ! Hátul találta el ! Tehát nem a küzdőteret !
Elolvastam.
Around.
És továbbment.
Szerinted nem érdekes.
Szerintem igen.
Szerezz nőt

Olvasd már al alatta a szöveget ! Hátul találta el ! Tehát nem a küzdőteret !
A Merkavánál volt elsődleģes szempont a kezelők biztonsága,azért van elöl a motor. Az Abramsnál nem volt ilyen prioritás,ez látszik a hagyományos felépítésen is.Amúgy azért jól látszik mennyire biztonságos harckocsi az Abrams. Az egyetlen a világon amit úgy terveztek, hogy a személyzet védelme legyen az első. Bármilyen más típus esetén jó eséllyel tragédia lett volna a vége.
Szerintem ezt gondold át, mert ha nem lenne szempont a tankban ülők biztonsága, senkit sem akarna beléjük ülni + személyzet nélkül a tank sem működik tovább.A Merkavánál volt elsődleģes szempont a kezelők biztonsága,azért van elöl a motor. Az Abramsnál nem volt ilyen prioritás,ez látszik a hagyományos felépítésen is.
Nem azt írtam,hogy nem szempont,hanem azt,hogy nem volt nagyobb prioritás mint a legtöbb harckocsinál,erre utal a hagyományos felepítés is.Szerintem ezt gondold át, mert ha nem lenne szempont a tankban ülők biztonsága, senkit sem akarna beléjük ülni + személyzet nélkül a tank sem működik tovább.
Az csak egy orbitális mítosz. A Merkava tervezésénél szempont volt a minél erősebb páncélzat, de egyáltalán nem a kezelők miatt van elöl a motor. Nagyon egyszerű a helyzet. Amikor a Merkavát tervezték, Izrael nem rendelkezett tapasztalatokkal a modern kompozit páncélzat gyártása és tervezése terén. Természetesen kértek segítséget, de sem a britek, sem az amerikaiak vagy a németek nem voltak hajlandóak megosztani az eredményeiket. Ezért csak a legegyszerűbb megoldás jöhetett szóba: motort, erőátvitelt, üzemanyagot elölre. Eredmény: egy rendkívül primitív, de többé-kevésbé hatékony rétegelt páncélzat, ami komoly hátrányokkal is járt. A tervezők részéről zseniális megoldás, mindent kihoztak a primitív technológiából amit csak tudtak. Világviszonylatban nem volt kiemelkedő a Merkava védettsége, viszont az ellenfelek tankjaihoz képest nagyon is jónak számított, és ez volt a lényeg.A Merkavánál volt elsődleģes szempont a kezelők biztonsága,azért van elöl a motor. Az Abramsnál nem volt ilyen prioritás,ez látszik a hagyományos felépítésen is.
A teknő sehol nem olyan hű de védett, mindenfajta hókusz-pókusz nélkül lehetett volna simán acélból(retegelve) megfelelő védelmet adni neki.Az csak egy orbitális mítosz. A Merkava tervezésénél szempont volt a minél erősebb páncélzat, de egyáltalán nem a kezelők miatt van elöl a motor. Nagyon egyszerű a helyzet. Amikor a Merkavát tervezték, Izrael nem rendelkezett tapasztalatokkal a modern kompozit páncélzat gyártása és tervezése terén. Természetesen kértek segítséget, de sem a britek, sem az amerikaiak vagy a németek nem voltak hajlandóak megosztani az eredményeiket. Ezért csak a legegyszerűbb megoldás jöhetett szóba: motort, erőátvitelt, üzemanyagot elölre. Eredmény: egy rendkívül primitív, de többé-kevésbé hatékony rétegelt páncélzat, ami komoly hátrányokkal is járt. A tervezők részéről zseniális megoldás, mindent kihoztak a primitív technológiából amit csak tudtak. Világviszonylatban nem volt kiemelkedő a Merkava védettsége, viszont az ellenfelek tankjaihoz képest nagyon is jónak számított, és ez volt a lényeg.
Pontosan ezt is tettékA teknő sehol nem olyan hű de védett, mindenfajta hókusz-pókusz nélkül lehetett volna simán acélból(retegelve) megfelelő védelmet adni neki.
Igen, a mai Merkeva IV kinézete miatt az első Merkava mítosza nagy. A páncélvédettsége kb. egy T-72A szintjén, ha volt.Pontosan ezt is tettékA kulcsszó a "megfelelő" védelem. A Merkavának ugyanis nem T-64B-vel vagy T-80B-vel kellett megküzdenie, hanem T-55-el és T-62-vel. Ezek ellen tökéletesen jó volt a Merkava páncélzata.
Emiatt nem kellett volna előrerakni a motort a marha sok hátrányával együtt.Bőven elég lett volna sima acélból ugyanilyen szintű védettséget kialakítani.Csak hátránya van az elöl lévő motornak.Kizárólag azért van elöl,higy maximalizálják a kezelők védettségét.Pontosan ezt is tettékA kulcsszó a "megfelelő" védelem. A Merkavának ugyanis nem T-64B-vel vagy T-80B-vel kellett megküzdenie, hanem T-55-el és T-62-vel. Ezek ellen tökéletesen jó volt a Merkava páncélzata.
Meghogy gyorsabb legyen a lőszerfeltőltés,és nagyobb a lőszerkiszabat.Meg rugalmasabb felhasználhatóságú a hk.Emiatt nem kellett volna előrerakni a motort a marha sok hátrányával együtt.Bőven elég lett volna sima acélból ugyanilyen szintű védettséget kialakítani.Csak hátránya van az elöl lévő motornak.Kizárólag azért van elöl,higy maximalizálják a kezelők védettségét.
Ezek ebből következnek off designe.Meghogy gyorsabb legyen a lőszerfeltőltés,és nagyobb a lőszerkiszabat.Meg rugalmasabb felhasználhatóságú a hk.
Ennek egyike sem igaz. Na jó, a lőszerfeltöltés igen. De a szállított lőszermennyiség egyáltalán nem annyival jobb. A készenléti lőszerek száma meg kifejezetten rossz.Meghogy gyorsabb legyen a lőszerfeltőltés,és nagyobb a lőszerkiszabat.Meg rugalmasabb felhasználhatóságú a hk.
Na ezt milyen xar lehet szerelni ! LOLÉs akkor még ott van a jobb oldalt egy elég nagyméretű weakspotod, aminek a környékén a teknő oldala is strukturálisan gyengébb lehet. A torony is hátrébb került, ami városi harcban hátrány, mert jobban ki kell tolnod az orrát az utcasarkon, illetve kisebb a löveg süllyesztésed, ami a Merk 4-nél -7 fok, szemben a nyugati átlag -10-el és ezt mégrosszabbá teszi magas a teknő.
![]()
![]()
Kiveszik hozzá.Na ezt milyen xar lehet szerelni ! LOL
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..