[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

Kettőt szeretnék vakkantani:
1. Az oroszokat (szovjeteket) soha nem érdekelte a katona, mivel ember volt bőven. Egészen más filozófia szerint terveztek.
2. Az iraki háborúban a Warriorok százszámra lőtték ki a BMP-ket, és emlékeim szerint (ezt a háború után olvashattam valahol) azt magyarázták, hogy az alacsony észlelhetőségű nyuszibuszokat qva messziről mégis kiszúrták, és mire azok bármit csinálhattak volna, már meg is szórták őket.....
Hát a hőkamera sokat segít az tuti
 
Mi gyakorlatokon, még a málhazsákot is beraktuk, befért minden katona zsákja, a rajban. Igaz minden köbcentiméter ki volt használva. A parancsnoki ülés és a deszant tér között volt kis hézag, oda beraktunk, vagy 3 zsákot kapásból. :) A toronyba, az irányzó eltüntette a többit. :)
Úgy emlékszem, hogy a torony mellett jobb oldalon is volt hely. Annyi hibája volt, hogy csak egymásra szórtuk a zsákokat. És lehet hogy a Maljutka került volna oda?
 
Mi gyakorlatokon, még a málhazsákot is beraktuk, befért minden katona zsákja, a rajban. Igaz minden köbcentiméter ki volt használva. A parancsnoki ülés és a deszant tér között volt kis hézag, oda beraktunk, vagy 3 zsákot kapásból. :) A toronyba, az irányzó eltüntette a többit. :)
A BMP -ben a két sor ülés között még ott volt az üzemanyag tartály is. Ha azt elrakják máshova, akkor nagyon sok hely lett volna. :)
 
A BMP -ben a két sor ülés között még ott volt az üzemanyag tartály is. Ha azt elrakják máshova, akkor nagyon sok hely lett volna. :)
Ha azt kiveszik, akkor meg nem ment volna egy tapodtat sem, gondolom. Biztonságilag is biztos optimális lehetett, hiszen egy akna, és nincs gond többé karbantartásra....
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Ha azt kiveszik, akkor meg nem ment volna egy tapodtat sem, gondolom. Biztonságilag is biztos optimális lehetett, hiszen egy akna, és nincs gond többé karbantartásra....
Ha nagyon akarják, biztosan tudták volna máshová tenni. A hátsó ajtókban is volt két kisebb üzemanyag tartály. Az volt inkább a gáz. 10 mm lemez, és utána az üzemanyag.
 
Kettőt szeretnék vakkantani:
1. Az oroszokat (szovjeteket) soha nem érdekelte a katona, mivel ember volt bőven. Egészen más filozófia szerint terveztek.
2. Az iraki háborúban a Warriorok százszámra lőtték ki a BMP-ket, és emlékeim szerint (ezt a háború után olvashattam valahol) azt magyarázták, hogy az alacsony észlelhetőségű nyuszibuszokat qva messziről mégis kiszúrták, és mire azok bármit csinálhattak volna, már meg is szórták őket.....
Azért ez a szemlélet a legújabb fejlesztésű orosz harcjárműveknél már gyökeresen megváltozott:-)
 
Úgy emlékszem, hogy a torony mellett jobb oldalon is volt hely. Annyi hibája volt, hogy csak egymásra szórtuk a zsákokat. És lehet hogy a Maljutka került volna oda?
Mi is oda pakoltunk.
Nekem is a maljutka rémlik, de nagyesküt nem mernék le rakni rá.
Nekünk álltalában volt irányzónk.

Nekem főleg a lábtér volt problémás. Az kicsi volt így elgémberedtem, főleg ha órák hosszát ültünk benne.
Meg lábbal nyitottam az ajtót. Dögnehéz volt.
Főleg ha lejtőn orral lefelé állt meg.


A maga idejében jó gép volt, mégha nem is túl ergonómikus.
Jobban szerettem mint a btr-t.
 
Mi is oda pakoltunk.
Nekem is a maljutka rémlik, de nagyesküt nem mernék le rakni rá.
Nekünk álltalában volt irányzónk.

Nekem főleg a lábtér volt problémás. Az kicsi volt így elgémberedtem, főleg ha órák hosszát ültünk benne.
Meg lábbal nyitottam az ajtót. Dögnehéz volt.
Főleg ha lejtőn orral lefelé állt meg.


A maga idejében jó gép volt, mégha nem is túl ergonómikus.
Jobban szerettem mint a btr-t.
Hát a BTR még a maga idejében is szar volt, legalább olyan rossz ergonómiával.
 
Mi is oda pakoltunk.
Nekem is a maljutka rémlik, de nagyesküt nem mernék le rakni rá.
Nekünk álltalában volt irányzónk.

Nekem főleg a lábtér volt problémás. Az kicsi volt így elgémberedtem, főleg ha órák hosszát ültünk benne.
Meg lábbal nyitottam az ajtót. Dögnehéz volt.
Főleg ha lejtőn orral lefelé állt meg.


A maga idejében jó gép volt, mégha nem is túl ergonómikus.
Jobban szerettem mint a btr-t.

Ja, a toronyban volt hely a zsákoknak. Maljutka 4 db volt rendszeresítve, annak a helye is megvolt, mert ugye nem vittük, csak 1 db gyakorlót.
 
Nekem főleg a lábtér volt problémás. Az kicsi volt így elgémberedtem, főleg ha órák hosszát ültünk benne.
Meg lábbal nyitottam az ajtót. Dögnehéz volt.
Főleg ha lejtőn orral lefelé állt meg.


A maga idejében jó gép volt, mégha nem is túl ergonómikus.
Jobban szerettem mint a btr-t.
Amikor lehetett kinyitottuk a tető nyílásokat, és felálltunk. Így azért ki lehetett bírni. Nagyon menő volt így menni, csak legtöbbször a por miatt menet közben muszály volt lezárni.

Az ajtót mindenki lábbal nyitotta. Mi menet közben szálltunk ki, igy egyszerüen nem lehetett másképp. Ülve, kézzel egyszerűen nem tudtuk kinyitni. Kilépni a félig nyitott ajtón meg életveszélyes lett volna menet közben.
 
Facebook csoportból: Redback és Lynx
af08dee872ca03ef3ed85e517d2d3c6f.jpg
 
Na, ha raerek a hosszu hetvege alatt (July 4th weekend), akkor megprobalok nektek renderelni egy Lynx Skyranger 30-at, legalabb alapszinten... :cool:
 
  • Tetszik
Reactions: Catles