M
molnibalage
Guest
Ezt ugye viccnek szántad? Amikor vész esetén a gurulóutakról is fel lehet szállni...?3db BM kb fél-1 napra blokkolja a repteret.
Kecsón a leghosszabb ilyen szakasz 900 méter felett van. ASF konfigban fel tud szállni a gép.
A leszállás a gond, mert csak száraz időben menne ekkora távon...
De 3 db BM bajosan, mert a javítás kevesebb időbe kerül és 3-ból 1 kb. el sem találná az ennyire pontcélt...
Marhaság. Még Mo. mélysége is lehetővé teszi azt, hogy akkor területet adjál fel fél napra. Úton a menetsebesség kb. 10-12 km/h ha nincs ellenállás és tökéletes biztonságérzet van.Mikor 1-2 dd-nyi manővererőd van,fél nap is elég,hogy eldöljön a háború.
Ha eltalálja. Amúgy igen erős kétségem van, hogy egy lapos szögben érkező BM miféle kárt tenne egy olyan betonfedezékben, ami egy 2000 fontos függőlegesen érkező PEN bombának a képébe röhög..Jelenleg ismert készülő hadrendünkből ez alatt a tüzérséget és egy szál hk zl-t kell kinyirni,és ütőerő nélkül marad a sereg.Mivel a várható ellen egyike sem rendelkezik nagy légierővel,komoly különbséget jelent,ha a repülőkapacitását ez időre csak földi célpontokra összpontosithatja.
3 db BM ezzel szemben repfedezékek ellen használva csak max 3 db harcigép (persze ez fedezéktipus függő is,jobbakat meg talán át sem töri).
És ez miből vezetődik le?1 bm bármilyen fedezéket áttör telitalálat esetén az fix és minél jobban védett egy fedezék annál nagyobb.
Basszus @rudi linkelte, hogy a bombák függőleges becsapódás esetén mit történek át. A BM meg olyan lapos szögben jön ahhoz képest, hogy ihaj...
Persze, van betonfedezéked, de települjön csak ki a védtelen reptérre...Azt nem veszed figyelembe hogy bár csak 1 századunk van de konfliktushelyzetbe ez az 1 század is szételepülne.
(ferihegyre fix hogy kerülne egy géppár minimum de valószínübb a 3 gép .) egy géppár minimum kerülne pápára de ez is inkább 3-4 gép.
Édes istenem, ezek a hülye ötletek honnan jönnek....?