És ezt mi alapján hoztad ki?Közben kiegészítettem az előzőt ezzel:
"Egy drónnak nincs meg az a képessége, hogy rossz idő esetén alacsonyan (látótávon belül) harcoljon akárcsak egy asszimetrikus konfliktusban ellenben pl az A-10-el."
De természetesen létezik az A-10-nek is, csak sokkal kisebb a limit amit az időjárás jelent.
Ez a kép még kb. a 90-es évekből való, a fegyverzet mai is az. Ez orosz szemmel modern legfeljebb.Így néz(ne) ki egy modern orosz példány:![]()
Nem titkos a drónok meg az A-10 időjárás minimuma es az sem, hogy nem nagyon van olyan drón ami akarcsak egy A-10-es manőverezőképességevel rendelkezzen. Ez utóbbi azért elég fontos, ha az időjárás (pl felhőalap) lekényszerít 2000 méter magasra.És ezt mi alapján hoztad ki?
Az egymondatos benyögéseken túl azért jó lenne valami koherens érvrendszer...
Ez a kép még kb. a 90-es évekből való, a fegyverzet mai is az. Ez orosz szemmel modern legfeljebb.
A tbiliszi gyárnak megvan a konstrukcióhoz szükséges összes licence engedélye? A gyár rendelkezik az összes hozzávaló alkatrész (sugárhajtómű-kis műanyag biz basz) legyártásához gépekkel, szaktudással? Szerintetek?
Hello,Maga a grúz repülő gyár hol helyezkedik el mondjuk az aero-hoz képest, tudásban felszereltségben stb?
Köszi és az azeriek mit tudnak kezdeni a licenszel?Hello,
- A Szovjetunió felbomlása után a TAM, elsősorban a gyárban maradt gépek végszerelését (BM)/átalakítását(T->U) végezte a kilencvenes évek végétől. Valamint ipari szintű nagyjavításokat hajtottak végre, megrendelésre.
- És építettek néhány UAV-ot:
![]()
- A hajtóműveket, az oroszoktól kellett beszereznie, így minden eladását blokkolni/felügyelni tudták Moszkvából. Többek között az Elbit-tel kidolgozott Sorpion-t is.
![]()
https://forum.htka.hu/threads/szuhoj-szu-25-28-39-frogfoot.225/post-756422
- A TAM üzemét 2008-an támadták az oroszok, azóta ipari nagyjavítást sem végez külföldi megrendelésre (Azerieknek átadták a licenszet.). Ez év tavaszán a saját légierejük két kétülésesét tették újra szárnyra.
https://forum.htka.hu/threads/szuhoj-szu-25-28-39-frogfoot.225/post-847721
Van közel negyven üzemelő Szu-25-ösük, valamin örököltek egy a MiG-25-ökön hasonló nagyjavításokat végző üzemet. Hogy a szükséges berendezések redelkezésre állnak-e nem tudom, de előbb utóbb kiderül.Köszi és az azeriek mit tudnak kezdeni a licenszel?
értem kösziVan közel negyven üzemelő Szu-25-ösük, valamin örököltek egy a MiG-25-ökön hasonló nagyjavításokat végző üzemet. Hogy a szükséges berendezések redelkezésre állnak-e nem tudom, de előbb utóbb kiderül.
(Ez a nagyjavítás végzéséhez szükséges licensz, nem a gyártáshoz.)

Mire indított ez légiharc rakétát?Egz Szíriai videó,málházás,szakállasok felrobbantása,és egy érdekes rész,a pilóta megmutogatja a málháját,milyen rakéták,pisztoj,lőszerek vannak nála,és persze az avtomat a fülkében(azt nem mutatják,csak mondja a pilóta).
Free huntingolni mennek,minden ami nem Orosz,vagy Szír hadsereg,arra lőnek,ismét le vagyok nyűgözve,hogy simán telibeverik vele a szakállasokat,szemre 3-4km magasságból,lefordítja a gépet a pilóta,2 rakéta indít,majd felhúzza,fordul felette egyet,hogy lássa eltalálta e a célt,és mehet a kártevő irtás tovább.
Érdemes végignézni.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..