A-50 Shmel , Mainstay / A-100 Premjer (Berjev)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 941
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

varga dima

Well-Known Member
2011. március 3.
2 166
2 907
113
16164830.858993.3254.jpeg
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 779
85 969
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 669
26 885
113
Nagy a "fehér zaj"

DWflgIjWsAAoWfs.jpg


#RUAF A-50 AEW or Be-976 telemetry a/c @ Talagi 18FEB18

Két nappal későbbi bejegyzésnél no fehér zaj.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 779
85 969
113
A-50U 270 bevetéssel
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 669
26 885
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 779
85 969
113
Ez volt az 5. átadott példány
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 941
113
A legújabb repülési radar A-100 a második repülést végzett a tesztelés keretében

samolet_dalnego_radiolokacionnogo_obnaruzheniya_a100-n2rqn1j8-1545323765.t.jpg

"A repülő radar új generációja sikerült beillesztenie a radar és az informatika területén a legfejlettebb alapkutatás eredményeit. Az A-100 technikai megoldásokat a modern elektronikus alkatrészalap, a nagy teljesítményű számítástechnikai eszközök és a hazai rádióelektronika legújabb eredményei alapján alkalmazták. valamint a feldolgozáshoz szükséges számítógépes komplexum, valamint az üzemeltetők automatizált munkahelyei. egy új komplex létrehozásáról, amelynek célja az A-100 harci és repülési teljesítményének elérése, amely jelentősen meghaladja mind a hazai, mind a külföldi partnereket ”-
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
M

molnibalage

Guest
De miért ragaszkodnak az elavult hajtóműhöz? A gép őrjáratozási idejét komolyan lekorlátozza, gyakrabban kell újratölteni vagy leszállni.
Az A-100 gépeken már nem ez van, hanem a képek alapján sokkal magasabb kétáramúságú hajtómű. Az A-50 fotón a hsz-ben kb. 60-as évek közepi hajtómű design köszön vissza. Az A-100-nál minimum 80-as évek.

IL-76MD-90A_-_MAKS2013firstpix11.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
14 673
37 165
113
De miért ragaszkodnak az elavult hajtóműhöz? A gép őrjáratozási idejét komolyan lekorlátozza, gyakrabban kell újratölteni vagy leszállni.
Az A-100 gépeken már nem ez van, hanem a képek alapján sokkal magasabb kétáramúságú hajtómű. Az A-50 fotón a hsz-ben kb. 60-as évek közepi hajtómű design köszön vissza. Az A-100-nál minimum 80-as évek.

Gondolom elég nagyot dobna a gépek árán a hajtóműcsere.